Fakta om udbudet
Udbyder
Nordvestsjællands Erhvervs- og Gymnasieuddannelser
Udbud med forhandling af Online uddannelsesplatform til EUCNVS
Nordvestsjællands Erhvervs- og Gymnasieuddannelser
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Absalonsvej 20
By: Holbæk
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4300
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas K. Schmidt
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/1fb11a14-1445-4e4a-86a3-70c5ad2169c5/homepage
Del II: Genstand
Udbud med forhandling af Online uddannelsesplatform til EUCNVS
Nærværende udbud vedrører anskaffelse af en online uddannelsesplatform til Nordvestsjællands erhvervs- & gymnasieuddannelser (EUCNVS) der understøtter asynkron undervisning af studerende online samt drift, vedligeholdelse og markedsføring af den tilbudte uddannelsesplatform.
Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling , og består både af en prækvalifikationsfase , en indledende tilbudsfase og en skriftlig forhandlingsfase med efterfølgende afgivelse af endeligt tilbud.
Holbæk
Nærværende udbud vedrører anskaffelse af en online uddannelsesplatform til Nordvestsjællands erhvervs- & gymnasieuddannelser (EUCNVS) der understøtter asynkron undervisning af studerende online samt drift, vedligeholdelse og markedsføring af den tilbudte uddannelsesplatform.
Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling , og består både af en prækvalifikationsfase , en indledende tilbudsfase og en skriftlig forhandlingsfase med efterfølgende afgivelse af endeligt tilbud.
Ordregiver har siden 2017 haft en online uddannelsesplatform, hvor der udbydes en række uddannelser i henhold til Lov om erhvervsuddannelse , som onlineuddannelse. Det har været en særlig satsning, der har profileret og udvidet Ordregivers virke som erhvervsskole. Hensigten har fra begyndelsen været at nå en anden og ny type af elever fra hele landet via en asynkron online undervisningstilgang.
Ordregiver har siden april 2017 opnået succes med gennemførelse af sine onlineuddannelser i samarbejde med sin nuværende leverandør og samarbejdspartner.
Ordregiver ønsker med udbuddet at eje programmelkoden til uddannelsesplatformen samt i løbet af aftalens afslutning at overtage drift og vedligeholdelse af uddannelsesplatformen og den tilknyttede markedsføring heraf. Det er således en opgave for den kommende Leverandør at gøre Ordregiver i stand til selv at facilitere og understøtte det online uddannelsestilbud, samt have kompetencerne til, at sikre en fastholdelse af det nuværende onlineelevtal og forudsætningerne til at kunne opnå en fortsat positiv udvikling i onlineelevtal og onlineuddannelsestilbud. Ordregiver er til enhver tid ansvarlig for undervisningen og den deraf afledte administration.
Ordregiver har fastsat prisstrukturen for nærværende kontrakt til at udgøre 10.000 DKK ekskl. moms per årselev jf. Kontraktens punkt 3. Prisstrukturen i kontrakten er dermed svarende til en omvendt licitation.
Ordregivers behov og funktionskrav er beskrevet i kontrakt med kontraktbilag, herunder særligt kontraktbilag A – kravspecifikation, hvor Tilbudsgiver ud fra Ordregivers instrukser og ud fra nærværende formålsbeskrivelse, tilbyder sine ydelser og indsatser.
For at Tilbudsgiver kan opnå det nødvendige indblik i den udbudte ydelse, er det dog essentielt at sætte sig grundigt ind i det samlede udbudsmateriale.
- Ordregiver har fastsat prisen (leverandørens vederlag) jf. udbudslovens § 162, stk. 4 (omvendt licitation), jf.
Kontrakten, pkt. 3.3,
- Vederlaget er således fast og der konkurreres alene på de kvalitative underkriterier
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 39672391
Postadresse: Strandvej 14
By: Frederikssund
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 3600
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver forbeholder sig ret til at anmode tilbudsgiver om at godtgøre, at samme juridiske enheds deltagelse i flere tilbud ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige tilbudsgiveres tilbud, herunder at der ikke følges en praksis, som kan true gennemsigtigheden og fordreje konkurrencen mellem de bydende. Såfremt dette ikke kan godtgøres, forbeholder Ordregiver sig ret til at afvise sådanne tilbudsgivere. Tilbudsgivere opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet.
- Såfremt Tilbudsgiver har spørgsmål til Ordregiver, kan disse stilles via kommunikationsfanen ved anvendelse af knappen ”Send Spørgsmål”.
- Herefter udfyldes dialog boksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på ”Send” fremsendes spørgsmålet til Ordregiver.
- Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade et spørgsmål & svar-dokument i boksen ”Udbudsdokumenter”.
Det er Tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i ETHICS.
I henhold til tidsplanen vil spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen.
Spørgsmål modtaget senere end 7 dage inden henholdsvis ansøgningsfristen, jf. Del IV, og tilbudsfristen vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Tilbudsgiver, Andre Enheder og Sammenslutninger, på Ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens § § 144 og 152 for de oplysninger, som er afgivet i ESPD’et. Nedenfor beskrives det, hvorledes denne dokumentation skal fremlægges.
Hvis Tilbudsgiver, Sammenslutningens deltagere eller Andre Enheder er fra Danmark fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra:
- Skifteretten v. Domstolsstyrelsen
- Skatteforvaltningen
- ATP
- Politiet (Kriminalregistret)
Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, der skal uploades i forbindelse medbestillingen af serviceattesten.
Serviceattesten bestilles på følgende hjemmeside:
- https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Anmod_om_serviceattest. Serviceattesten må maksimalt være 12 måneder gammel regnet fra fristen for fremsendelse af Serviceattesten, som fastsat af Ordregiver i opfordringsskrivelsen.
Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. to (2) uger fra bestilling af Serviceattesten er modtaget. Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i Sammenslutningen eller Andre Enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. eCertis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud. Såfremt disses lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
Verifikation af afgivne oplysninger i ESPD’ets del IV – udvælgelseskriterier sker på følgende måde:
- Der er ikke krav om, at oplysninger om referencer skal verificeres.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk