23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 068-117985
Offentliggjort
07.04.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Lyngby-Taarbæk Kommune

Vindere

(08.07.2016)
Conscia A/S
Brøndby

Udbud af kontrakt om levering af Netværksløsning til LTK WAN til Lyngby-Taarbæk Kommune


Lyngby-Taarbæk Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Lyngby-Taarbæk Kommune
11 71 53 11
Lyngby Torv 17
Kongens Lyngby
2800
DANMARK
Kontaktperson: Kathrine Daugaard Larsen
Telefon: +45 45973000
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ltk.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://eu.eu-supply.com/ltk.asp
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://eu.eu-supply.com/ltk.asp
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af kontrakt om levering af Netværksløsning til LTK WAN til Lyngby-Taarbæk Kommune.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
32400000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Kontrakten vedrører levering af Netværksløsning til LTK WAN indeholdende levering af aktivt netværksudstyr, design og implementering samt service og support. Netværksløsningen skal muliggøre Ordregivers egen etablering af et nyt WAN (Wide Area Net-work), ved brug af den af Ordregiver ejede fiberkabling etableret i perioden 2011 til 2015. Ordregiver ønsker endvidere at indkøbe hardware til reservedelslager. Ordregivers egen rørføring og fiberkabling giver via 10 knudepunkter højhastighedsforbindelse til lokalnet på alle Ordregivers 107 lokationer. Kontrakten indeholder endvidere en serviceaftale, der består af hardware-service og firmware opdateringer, samt en supportaftale.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32430000
32420000
32410000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter levering af Netværksløsning til LTK WAN. Leverancen af aktivt netværksudstyr omfatter udstyr til opbygning af Distributionsnetværket med 8 PoP's og 2 DC PoP's. Ordregiver har ikke fastsat et minimumskøb (af netværksprodukter), men i aktiv infrastruktur forventes at indgå Netværks Switche, Netværks Routere og Netværks Fiber Tranceiver moduler. Det er dog op til Tilbudsgiver at beskrive de netværksprodukter, som Tilbudsgiver anser for nødvendige for at kunne opfylde Ordregivers krav, i henhold til kravspecifikationen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges i op til 3 x 12 måneder. Betingelserne for forlængelse er beskrevet i udbudsmaterialet.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Kontrakten indeholder optioner på en række funktionaliter, features mv., som fremgår nærmere af kravspecifikationen. Øvrige optioner er: Features, hardware, software, firmware mv., som udvikles eller videreudvikles i kontraktens løbetid, og som er af relevans for det under kontrakten indkøbte.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 10/05/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 10/05/2016
Tidspunkt: 12:01

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klager skal være modtaget i klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontraktmed, når der er tale om en rammeaftale.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/04/2016

Send til en kollega

0.048