23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 079-239894
Offentliggjort
21.04.2023
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

Dynamisk indkøbssystem vedrørende indkøb af møbler og inventar


Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
CVR-nummer: 38683470
Postadresse: Arsenalvej 55
By: Hjørring
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Emilie Clara Jensen eller Morten Denaa
E-mail: FES-KTP-UES@mil.dk
Telefon: +45 72813190
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ejendomsstyrelsen.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Forsvar

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Dynamisk indkøbssystem vedrørende indkøb af møbler og inventar

II.1.2) Hoved-CPV-kode
39000000 Inventar (inkl. kontorinventar), boligudstyr, husholdningsapparater (ekskl. belysning) og rengøringsmidler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ejendomsstyrelsen har etableret et dynamisk indkøbssystem vedrørende indkøb af møbler og inventar. Baggrunden for at etablere dette var, at Ejendomsstyrelsen løbende har behov for at indkøbe diverse typer af inventar og møbler, som ikke allerede er aftaledækket, herunder af statslige forpligtende aftaler. Ejendomsstyrelsen anvender møbler og inventar i forbindelse med den almindelige etablissementsdrift, vedligeholdelse samt til brug for nybyggerier. Formålet med etableringen af indkøbssystemet er således at sikre, at Ejendomsstyrelsen kan afløfte udbudspligten for disse indkøb af møbler og inventar. Indkøbssystemet er opdelt i 8 kategorier, som hver især er beskrevet i udbudsbekendtgørelse 2023/S 045-132059 under pkt. II.2) og pkt. VI.3) "Yderligere oplysninger".

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 180 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 1A - Inventar og møbler - Indkøb under DKK 100.000 – ”Pris”

Delkontraktnr.: 1A
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39100000 Møbler
39110000 Sæder, stole, m.v. og dele dertil
39120000 Borde, skabe, skriveborde og bogreoler
39130000 Kontormøbler
39142000 Havemøbler
39141100 Hylder
39141300 Indbyggede skabe
39143000 Soveværelses-, spisestue- og dagligstuemøbler
39150000 Diverse møbler og udstyr
39160000 Skolemøbler
39170000 Butiksudstyr
39234000 Kompostkasser
39254000 Urmagervarer
39260000 Serveringsbakker og skrivebordsudstyr
39292000 Skoletavler eller andre skrive- og tegnetavler
39293000 Kunstige varer
39297000 Leverancer til kaserner
39295100 Parasoller
39295500 Besætning og tilbehør til paraplyer, parasoller, spadserestokke og lign.
39298000 Statuetter, ornamenter; rammer til fotografier eller billeder samt spejle
39511000 Tæpper og plaider
39512000 Sengelinned
39515200 Forhæng
39516100 Boligtekstiler
39522520 Feltsenge
39525400 Brandtæpper
39831700 Sæbeautomater
42933100 Hygiejneautomater
42968300 Automat til toiletpapirruller
42968200 Automater til hygiejneartikler
44613700 Affaldscontainere
44521140 Låse til møbler
34928400 Gademøbler
34928480 Affaldscontainere og -spande
31500000 Belysningsudstyr og elektriske lamper
43800000 Værkstedsudstyr
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
45310000 Udførelse af elektriske installationer
45421153 Montering af indbyggede møbler
45451000 Dekorationsarbejder
45232460 Arbejder i forbindelse med sanitetsinstallationer
50850000 Reparation og vedligeholdelse af møbler
71243000 Udkast til planer (systemer og integration)
71210000 Arkitektrådgivning
71313200 Rådgivning i forbindelse med lydisolation og rumakustik
39530000 Gulvtæpper, løbere og måtter
50881000 Reparation og vedligeholdelse af hoteludstyr
39180000 Laboratoriemøbler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ejendomsstyrelsen vil gennemføre miniudbud blandt de optagede ansøgere på kategori 1A, såfremt der er tale om et indkøb indenfor anvendelsesområdet af kategori 1A til en estimeret værdi under DKK100.000, og at Ejendomsstyrelsen vurderer, at indkøbet skal tildeles på baggrund af tildelingskriteriet "Pris".

Anvendelsesområdet for det dynamiske indkøbssystem i sin helhed defineres således: Anvendelsesområdet udgør indkøb af møbler og inventar fortolket på den videst mulige måde, og alene afgrænset af, hvad der med rimelighed vurderes at være omfattet af de i nærværende udbudsbekendtgørelse anførte CPV-koder for kategorien. Ved ”indkøb af møbler og inventar” forstås både indkøb af nye og brugte produkter såvel som produkter til indendørs og udendørs brug samt standard og specialtilpassede møbler og inventar. Indkøbene kan ligeledes konkret vedrøre indkøb af møbler og inventar, der er produceret af bæredygtige materialer eller gennem bæredygtige fremstillingsmetoder. Anvendelsesområdet dækker endvidere over reservedele, service, reparation, montering samt lignende accessoriske ydelser eller ydelser, der generelt relaterer sig til møbler og inventar. Ydelser, der relaterer sig til indkøb af møbler og inventar, kunne eksempelvis være:

• Indkøb af håndværksydelser, som indgår som en del af montering eller lignende. Herunder kan eksempelvis nævnes tømrerarbejde i forbindelse med indbygning af inventar, VVS-arbejde eller el-arbejde i forbindelse med tilslutning af el til eller i forbindelse med inventar, f.eks. ved adgang til el og net i auditoriemøbler

• Rådgivning vedrørende eksempelvis indkøb af møbler og inventar, kravspecificering, behovsafdækning, indretningsforslag, rådgivning vedrørende valg af arbejdsmiljøstole samt individuel tilpasning, mv. Rådgivning kan indkøbes separat eller integreret med vareindkøbet.

Kategori 1A kan eksempelvis omfatte de typer af møbler og inventar, som følger af udbudsbetingelsernes pkt. 2.3.

Der kan under pkt. II.2.1) vedrørende supplerende CPV-koder maksimalt angives 100 CPV-koder, hvorfor samltlige af følgende CPV-koders underliggende koder ikke er angivet under pkt. II.2.1) men dog stadig er gældende:

- 39110000

- 39120000

- 39130000

- 39143000

- 39150000

- 39160000

- 39170000

- 39180000

- 39254000

- 39260000

- 39292000

- 39293000

- 39298000

- 39530000

- 39511000

- 39512000

- 39516100

- 31500000

Ydelser omfattet af følgende CPV-koder indgår i anvendelsesområdet, når ydelserne relaterer sig til indkøb af møbler og inventar. Ydelserne omfattet af CPV-koderne vil således alene blive indkøbt som led i et indkøb, hvor møbler og inventar er hovedformålet med indkøbet. CPV-koderne kan således betegnes som accessoriske i relation til de øvrige CPV-koder.

- 45310000

- 45422000

- 45451000

- 45232460

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 1B - Inventar og møbler - Indkøb under DKK 100.000 – ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”

Delkontraktnr.: 1B
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39100000 Møbler
39110000 Sæder, stole, m.v. og dele dertil
39120000 Borde, skabe, skriveborde og bogreoler
39130000 Kontormøbler
39142000 Havemøbler
39141100 Hylder
39141300 Indbyggede skabe
39143000 Soveværelses-, spisestue- og dagligstuemøbler
39150000 Diverse møbler og udstyr
39160000 Skolemøbler
39170000 Butiksudstyr
39234000 Kompostkasser
39254000 Urmagervarer
39260000 Serveringsbakker og skrivebordsudstyr
39292000 Skoletavler eller andre skrive- og tegnetavler
39293000 Kunstige varer
39297000 Leverancer til kaserner
39295100 Parasoller
39295500 Besætning og tilbehør til paraplyer, parasoller, spadserestokke og lign.
39298000 Statuetter, ornamenter; rammer til fotografier eller billeder samt spejle
39511000 Tæpper og plaider
39512000 Sengelinned
39515200 Forhæng
39516100 Boligtekstiler
39522520 Feltsenge
39525400 Brandtæpper
39831700 Sæbeautomater
42933100 Hygiejneautomater
42968300 Automat til toiletpapirruller
42968200 Automater til hygiejneartikler
44613700 Affaldscontainere
44521140 Låse til møbler
34928400 Gademøbler
34928480 Affaldscontainere og -spande
31500000 Belysningsudstyr og elektriske lamper
43800000 Værkstedsudstyr
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
45310000 Udførelse af elektriske installationer
45421153 Montering af indbyggede møbler
45451000 Dekorationsarbejder
45232460 Arbejder i forbindelse med sanitetsinstallationer
50850000 Reparation og vedligeholdelse af møbler
71243000 Udkast til planer (systemer og integration)
71210000 Arkitektrådgivning
71313200 Rådgivning i forbindelse med lydisolation og rumakustik
39530000 Gulvtæpper, løbere og måtter
50881000 Reparation og vedligeholdelse af hoteludstyr
39180000 Laboratoriemøbler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ejendomsstyrelsen vil gennemføre miniudbud blandt de optagede ansøgere på kategori 1B, såfremt der er tale om et indkøb indenfor anvendelsesområdet af kategori 1B til en estimeret værdi under DKK 100.000, og at Ejendomsstyrelsen vurderer, at indkøbet skal tildeles på baggrund af tildelingskriteriet "Bedste forhold mellem pris og kvalitet".

Anvendelsesområdet for det dynamiske indkøbssystem i sin helhed defineres således: Anvendelsesområdet udgør indkøb af møbler og inventar fortolket på den videst mulige måde, og alene afgrænset af, hvad der med rimelighed vurderes at være omfattet af de i nærværende udbudsbekendtgørelse anførte CPV-koder for kategorien. Ved ”indkøb af møbler og inventar” forstås både indkøb af nye og brugte produkter såvel som produkter til indendørs og udendørs brug samt standard og specialtilpassede møbler og inventar. Indkøbene kan ligeledes konkret vedrøre indkøb af møbler og inventar, der er produceret af bæredygtige materialer eller gennem bæredygtige fremstillingsmetoder. Anvendelsesområdet dækker endvidere over reservedele, service, reparation, montering samt lignende accessoriske ydelser eller ydelser, der generelt relaterer sig til møbler og inventar. Ydelser, der relaterer sig til indkøb af møbler og inventar, kunne eksempelvis være:

• Indkøb af håndværksydelser, som indgår som en del af montering eller lignende. Herunder kan eksempelvis nævnes tømrerarbejde i forbindelse med indbygning af inventar, VVS-arbejde eller el-arbejde i forbindelse med tilslutning af el til eller i forbindelse med inventar, f.eks. ved adgang til el og net i auditoriemøbler

• Rådgivning vedrørende eksempelvis indkøb af møbler og inventar, kravspecificering, behovsafdækning, indretningsforslag, rådgivning vedrørende valg af arbejdsmiljøstole samt individuel tilpasning, mv. Rådgivning kan indkøbes separat eller integreret med vareindkøbet.

Kategori 1B kan eksempelvis omfatte de typer af møbler og inventar, som følger af udbudsbetingelsernes pkt. 2.3.

Der kan under pkt. II.2.1) vedrørende supplerende CPV-koder maksimalt angives 100 CPV-koder, hvorfor samtlige af følgende CPV-koders underliggende koder ikke er angivet under pkt. II.2.1) men dog stadig er gældende:

- 39110000

- 39120000

- 39130000

- 39143000

- 39150000

- 39160000

- 39170000

- 39180000

- 39254000

- 39260000

- 39292000

- 39293000

- 39298000

- 39530000

- 39511000

- 39512000

- 39516100

- 31500000

Ydelser omfattet af følgende CPV-koder indgår i anvendelsesområdet, når ydelserne relaterer sig til indkøb af møbler og inventar. Ydelserne omfattet af CPV-koderne vil således alene blive indkøbt som led i et indkøb, hvor møbler og inventar er hovedformålet med indkøbet. CPV-koderne kan således betegnes som accessoriske i relation til de øvrige CPV-koder.

- 45310000

- 45422000

- 45451000

- 45232460

Tildelingen af leveranceaftaler på baggrund af miniudbud gennem kategori 1B sker på baggrund af tildelingskriteriet "bedste forhold mellem pris og kvalitet". Ejendomsstyrelsen vil i forbindelse med det konkrete miniudbud vurdere vægtningen af hhv. pris og kvalitative delkriterier indenfor de i pkt. II.2.5) anførte vægtninger. Ejendomsstyrelsen fastsætter delkriterierne ud fra en vurdering af, hvilke elementer der har betydning for Ejendomsstyrelsen i den konkrete indkøbssituation.

Nedenfor er oplistet eksempler på delkriterier, som Ejendomsstyrelsen kan vælge at vurdere underkriteriet ”kvalitet” på baggrund af:

• Bæredygtighed

• Genbrug

• Funktionalitet

• Æstetik

• Leveringsvilkår

• Brugervenlighed

• Ergonomi

• Løsningsforslag

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 51-80
Pris - Vægtning: 20-49
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 1C - Inventar og møbler - Indkøb over DKK 100.000 – ”Pris”

Delkontraktnr.: 1C
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39100000 Møbler
39110000 Sæder, stole, m.v. og dele dertil
39120000 Borde, skabe, skriveborde og bogreoler
39130000 Kontormøbler
39142000 Havemøbler
39141100 Hylder
39141300 Indbyggede skabe
39143000 Soveværelses-, spisestue- og dagligstuemøbler
39150000 Diverse møbler og udstyr
39160000 Skolemøbler
39170000 Butiksudstyr
39234000 Kompostkasser
39254000 Urmagervarer
39260000 Serveringsbakker og skrivebordsudstyr
39292000 Skoletavler eller andre skrive- og tegnetavler
39293000 Kunstige varer
39297000 Leverancer til kaserner
39295100 Parasoller
39295500 Besætning og tilbehør til paraplyer, parasoller, spadserestokke og lign.
39298000 Statuetter, ornamenter; rammer til fotografier eller billeder samt spejle
39511000 Tæpper og plaider
39512000 Sengelinned
39515200 Forhæng
39516100 Boligtekstiler
39522520 Feltsenge
39525400 Brandtæpper
39831700 Sæbeautomater
42933100 Hygiejneautomater
42968300 Automat til toiletpapirruller
42968200 Automater til hygiejneartikler
44613700 Affaldscontainere
44521140 Låse til møbler
34928400 Gademøbler
34928480 Affaldscontainere og -spande
31500000 Belysningsudstyr og elektriske lamper
43800000 Værkstedsudstyr
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
45310000 Udførelse af elektriske installationer
45421153 Montering af indbyggede møbler
45451000 Dekorationsarbejder
45232460 Arbejder i forbindelse med sanitetsinstallationer
50850000 Reparation og vedligeholdelse af møbler
71243000 Udkast til planer (systemer og integration)
71210000 Arkitektrådgivning
71313200 Rådgivning i forbindelse med lydisolation og rumakustik
39530000 Gulvtæpper, løbere og måtter
50881000 Reparation og vedligeholdelse af hoteludstyr
39180000 Laboratoriemøbler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ejendomsstyrelsen vil gennemføre miniudbud blandt de optagede ansøgere på kategori 1C, såfremt der er tale om et indkøb indenfor anvendelsesområdet af kategori 1C til en estimeret værdi over DKK100.000, og at Ejendomsstyrelsen vurderer, at indkøbet skal tildeles på baggrund af tildelingskriteriet "Pris".

Anvendelsesområdet for det dynamiske indkøbssystem i sin helhed defineres således: Anvendelsesområdet udgør indkøb af møbler og inventar fortolket på den videst mulige måde, og alene afgrænset af, hvad der med rimelighed vurderes at være omfattet af de i nærværende udbudsbekendtgørelse anførte CPV-koder for kategorien. Ved ”indkøb af møbler og inventar” forstås både indkøb af nye og brugte produkter såvel som produkter til indendørs og udendørs brug samt standard og specialtilpassede møbler og inventar. Indkøbene kan ligeledes konkret vedrøre indkøb af møbler og inventar, der er produceret af bæredygtige materialer eller gennem bæredygtige fremstillingsmetoder. Anvendelsesområdet dækker endvidere over reservedele, service, reparation, montering samt lignende accessoriske ydelser eller ydelser, der generelt relaterer sig til møbler og inventar. Ydelser, der relaterer sig til indkøb af møbler og inventar, kunne eksempelvis være:

• Indkøb af håndværksydelser, som indgår som en del af montering eller lignende. Herunder kan eksempelvis nævnes tømrerarbejde i forbindelse med indbygning af inventar, VVS-arbejde eller el-arbejde i forbindelse med tilslutning af el til eller i forbindelse med inventar, f.eks. ved adgang til el og net i auditoriemøbler

• Rådgivning vedrørende eksempelvis indkøb af møbler og inventar, kravspecificering, behovsafdækning, indretningsforslag, rådgivning vedrørende valg af arbejdsmiljøstole samt individuel tilpasning, mv. Rådgivning kan indkøbes separat eller integreret med vareindkøbet.

Kategori 1C kan eksempelvis omfatte de typer af møbler og inventar, som følger af udbudsbetingelsernes pkt. 2.3.

Der kan under pkt. II.2.1) vedrørende supplerende CPV-koder maksimalt angives 100 CPV-koder, hvorfor samtlige af følgende CPV-koders underliggende koder ikke er angivet under pkt. II.2.1) men dog stadig er gældende:

- 39110000

- 39120000

- 39130000

- 39143000

- 39150000

- 39160000

- 39170000

- 39180000

- 39254000

- 39260000

- 39292000

- 39293000

- 39298000

- 39530000

- 39511000

- 39512000

- 39516100

- 31500000

Ydelser omfattet af følgende CPV-koder indgår i anvendelsesområdet, når ydelserne relaterer sig til indkøb af møbler og inventar. Ydelserne omfattet af CPV-koderne vil således alene blive indkøbt som led i et indkøb, hvor møbler og inventar er hovedformålet med indkøbet. CPV-koderne kan således betegnes som accessoriske i relation til de øvrige CPV-koder.

- 45310000

- 45422000

- 45451000

- 45232460

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 1D - Inventar og møbler - Indkøb over DKK 100.000 – ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”

Delkontraktnr.: 1D
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39100000 Møbler
39110000 Sæder, stole, m.v. og dele dertil
39120000 Borde, skabe, skriveborde og bogreoler
39130000 Kontormøbler
39142000 Havemøbler
39141100 Hylder
39141300 Indbyggede skabe
39143000 Soveværelses-, spisestue- og dagligstuemøbler
39150000 Diverse møbler og udstyr
39160000 Skolemøbler
39170000 Butiksudstyr
39234000 Kompostkasser
39254000 Urmagervarer
39260000 Serveringsbakker og skrivebordsudstyr
39292000 Skoletavler eller andre skrive- og tegnetavler
39293000 Kunstige varer
39297000 Leverancer til kaserner
39295100 Parasoller
39295500 Besætning og tilbehør til paraplyer, parasoller, spadserestokke og lign.
39298000 Statuetter, ornamenter; rammer til fotografier eller billeder samt spejle
39511000 Tæpper og plaider
39512000 Sengelinned
39515200 Forhæng
39516100 Boligtekstiler
39522520 Feltsenge
39525400 Brandtæpper
39831700 Sæbeautomater
42933100 Hygiejneautomater
42968300 Automat til toiletpapirruller
42968200 Automater til hygiejneartikler
44613700 Affaldscontainere
44521140 Låse til møbler
34928400 Gademøbler
34928480 Affaldscontainere og -spande
31500000 Belysningsudstyr og elektriske lamper
43800000 Værkstedsudstyr
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
45310000 Udførelse af elektriske installationer
45421153 Montering af indbyggede møbler
45451000 Dekorationsarbejder
45232460 Arbejder i forbindelse med sanitetsinstallationer
50850000 Reparation og vedligeholdelse af møbler
71243000 Udkast til planer (systemer og integration)
71210000 Arkitektrådgivning
71313200 Rådgivning i forbindelse med lydisolation og rumakustik
39530000 Gulvtæpper, løbere og måtter
50881000 Reparation og vedligeholdelse af hoteludstyr
39180000 Laboratoriemøbler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ejendomsstyrelsen vil gennemføre miniudbud blandt de optagede ansøgere på kategori 1D, såfremt der er tale om et indkøb indenfor anvendelsesområdet af kategori 1D til en estimeret værdi over DKK 100.000, og at Ejendomsstyrelsen vurderer, at indkøbet skal tildeles på baggrund af tildelingskriteriet "Bedste forhold mellem pris og kvalitet".

Anvendelsesområdet for det dynamiske indkøbssystem i sin helhed defineres således: Anvendelsesområdet udgør indkøb af møbler og inventar fortolket på den videst mulige måde, og alene afgrænset af, hvad der med rimelighed vurderes at være omfattet af de i nærværende udbudsbekendtgørelse anførte CPV-koder for kategorien. Ved ”indkøb af møbler og inventar” forstås både indkøb af nye og brugte produkter såvel som produkter til indendørs og udendørs brug samt standard og specialtilpassede møbler og inventar. Indkøbene kan ligeledes konkret vedrøre indkøb af møbler og inventar, der er produceret af bæredygtige materialer eller gennem bæredygtige fremstillingsmetoder. Anvendelsesområdet dækker endvidere over reservedele, service, reparation, montering samt lignende accessoriske ydelser eller ydelser, der generelt relaterer sig til møbler og inventar. Ydelser, der relaterer sig til indkøb af møbler og inventar, kunne eksempelvis være:

• Indkøb af håndværksydelser, som indgår som en del af montering eller lignende. Herunder kan eksempelvis nævnes tømrerarbejde i forbindelse med indbygning af inventar, VVS-arbejde eller el-arbejde i forbindelse med tilslutning af el til eller i forbindelse med inventar, f.eks. ved adgang til el og net i auditoriemøbler

• Rådgivning vedrørende eksempelvis indkøb af møbler og inventar, kravspecificering, behovsafdækning, indretningsforslag, rådgivning vedrørende valg af arbejdsmiljøstole samt individuel tilpasning, mv. Rådgivning kan indkøbes separat eller integreret med vareindkøbet.

Kategori 1D kan eksempelvis omfatte de typer af møbler og inventar, som følger af udbudsbetingelsernes pkt. 2.3.

Der kan under pkt. II.2.1) vedrørende supplerende CPV-koder maksimalt angives 100 CPV-koder, hvorfor samtlige af følgende CPV-koders underliggende koder ikke er angivet under pkt. II.2.1) men dog stadig er gældende:

- 39110000

- 39120000

- 39130000

- 39143000

- 39150000

- 39160000

- 39170000

- 39180000

- 39254000

- 39260000

- 39292000

- 39293000

- 39298000

- 39530000

- 39511000

- 39512000

- 39516100

- 31500000

Ydelser omfattet af følgende CPV-koder indgår i anvendelsesområdet, når ydelserne relaterer sig til indkøb af møbler og inventar. Ydelserne omfattet af CPV-koderne vil således alene blive indkøbt som led i et indkøb, hvor møbler og inventar er hovedformålet med indkøbet. CPV-koderne kan således betegnes som accessoriske i relation til de øvrige CPV-koder.

- 45310000

- 45422000

- 45451000

- 45232460

Tildelingen af leveranceaftaler på baggrund af miniudbud gennem kategori 1D sker på baggrund af tildelingskriteriet "bedste forhold mellem pris og kvalitet". Ejendomsstyrelsen vil i forbindelse med det konkrete miniudbud vurdere vægtningen af hhv. pris og kvalitative delkriterier indenfor de i pkt. II.2.5) anførte vægtninger. Ejendomsstyrelsen fastsætter delkriterierne ud fra en vurdering af, hvilke elementer der har betydning for Ejendomsstyrelsen i den konkrete indkøbssituation.

Nedenfor er oplistet eksempler på delkriterier, som Ejendomsstyrelsen kan vælge at vurdere underkriteriet ”kvalitet” på baggrund af:

• Bæredygtighed

• Genbrug

• Funktionalitet

• Æstetik

• Leveringsvilkår

• Brugervenlighed

• Ergonomi

• Løsningsforslag

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 51-80
Pris - Vægtning: 20-49
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 2A - Køkken- og badinventar - ”Pris”

Delkontraktnr.: 2A
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45431000 Flisearbejde
45232460 Arbejder i forbindelse med sanitetsinstallationer
45310000 Udførelse af elektriske installationer
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
45421151 Montering af indbyggede køkkener
45421153 Montering af indbyggede møbler
39141000 Køkkenmøbler
39144000 Badeværelsesmøbler
39370000 Vandinstallationer
39831700 Sæbeautomater
39122100 Skabe
39711000 Elektriske husholdningsapparater til tilberedning af fødevarer
39713100 Opvaskemaskiner
39713200 Vaske- og tørremaskiner til tøj
39713300 Affaldskomprimatorer
39714000 Emhætter, af ventilatortypen eller med recirkulation
39722000 Dele til ovne, komfurer, tallerkenvarmere og husholdningsapparater
34928480 Affaldscontainere og -spande
42968200 Automater til hygiejneartikler
42968300 Automat til toiletpapirruller
42933100 Hygiejneautomater
44613700 Affaldscontainere
44410000 Artikler til badeværelser og køkkener
71243000 Udkast til planer (systemer og integration)
71210000 Arkitektrådgivning
50850000 Reparation og vedligeholdelse af møbler
50883000 Reparation og vedligeholdelse af cateringudstyr
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ejendomsstyrelsen vil gennemføre miniudbud blandt de optagede ansøgere på kategori 2A, såfremt der er tale om et indkøb indenfor anvendelsesområdet af kategori 2A, og Ejendomsstyrelsen vurderer, at indkøbet skal tildeles på baggrund af tildelingskriteriet "Pris".

Anvendelsesområdet for det dynamiske indkøbssystem i sin helhed defineres således: Anvendelsesområdet udgør indkøb af møbler og inventar fortolket på den videst mulige måde, og alene afgrænset af, hvad der med rimelighed vurderes at være omfattet af de i nærværende udbudsbekendtgørelse anførte CPV-koder for kategorien. Ved ”indkøb af møbler og inventar” forstås både indkøb af nye og brugte produkter såvel som produkter til indendørs og udendørs brug samt standard og specialtilpassede møbler og inventar. Indkøbene kan ligeledes konkret vedrøre indkøb af møbler og inventar, der er produceret af bæredygtige materialer eller gennem bæredygtige fremstillingsmetoder. Anvendelsesområdet dækker endvidere over reservedele, service, reparation, montering samt lignende accessoriske ydelser eller ydelser, der generelt relaterer sig til møbler og inventar. Ydelser, der relaterer sig til indkøb af møbler og inventar, kunne eksempelvis være:

• Indkøb af håndværksydelser, som indgår som en del af montering eller lignende. Herunder kan eksempelvis nævnes tømrerarbejde i forbindelse med indbygning af inventar, VVS-arbejde eller el-arbejde i forbindelse med tilslutning af el til eller i forbindelse med inventar, f.eks. ved adgang til el og net i auditoriemøbler

• Rådgivning vedrørende eksempelvis indkøb af møbler og inventar, kravspecificering, behovsafdækning, indretningsforslag, rådgivning vedrørende valg af arbejdsmiljøstole samt individuel tilpasning, mv. Rådgivning kan indkøbes separat eller integreret med vareindkøbet.

Kategori 2A kan eksempelvis omfatte de typer af møbler og inventar, som følger af udbudsbetingelsernes pkt. 2.3.

Følgende CPV-koders underliggende koder ikke er angivet under pkt. II.2.1) men dog stadig er gældende for anvendelsesområde:

- 39722000

- 44410000

Ydelser omfattet af følgende CPV-koder indgår i anvendelsesområdet, når ydelserne relaterer sig til indkøb af køkken- og badinventar. Ydelserne omfattet af CPV-koderne vil således alene blive indkøbt som led i et indkøb, hvor køkken- og badinventar er hovedformålet med indkøbet. CPV-koderne kan således betegnes som accessoriske i relation til de øvrige CPV-koder.

- 45431000

- 45232460

- 45310000

- 45422000

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 2B - Køkken- og badinventar - ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”

Delkontraktnr.: 2B
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45431000 Flisearbejde
45232460 Arbejder i forbindelse med sanitetsinstallationer
45310000 Udførelse af elektriske installationer
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
45421151 Montering af indbyggede køkkener
45421153 Montering af indbyggede møbler
39141000 Køkkenmøbler
39144000 Badeværelsesmøbler
39370000 Vandinstallationer
39831700 Sæbeautomater
39122100 Skabe
39711000 Elektriske husholdningsapparater til tilberedning af fødevarer
39713100 Opvaskemaskiner
39713200 Vaske- og tørremaskiner til tøj
39713300 Affaldskomprimatorer
39714000 Emhætter, af ventilatortypen eller med recirkulation
39722000 Dele til ovne, komfurer, tallerkenvarmere og husholdningsapparater
34928480 Affaldscontainere og -spande
42968200 Automater til hygiejneartikler
42968300 Automat til toiletpapirruller
42933100 Hygiejneautomater
44613700 Affaldscontainere
44410000 Artikler til badeværelser og køkkener
71243000 Udkast til planer (systemer og integration)
71210000 Arkitektrådgivning
50850000 Reparation og vedligeholdelse af møbler
50883000 Reparation og vedligeholdelse af cateringudstyr
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ejendomsstyrelsen vil gennemføre miniudbud blandt de optagede ansøgere på kategori 2B, såfremt der er tale om et indkøb indenfor anvendelsesområdet af kategori 2B, og Ejendomsstyrelsen vurderer, at indkøbet skal tildeles på baggrund af tildelingskriteriet "Bedste forhold mellem pris og kvalitet".

Anvendelsesområdet for det dynamiske indkøbssystem i sin helhed defineres således: Anvendelsesområdet udgør indkøb af møbler og inventar fortolket på den videst mulige måde, og alene afgrænset af, hvad der med rimelighed vurderes at være omfattet af de i nærværende udbudsbekendtgørelse anførte CPV-koder for kategorien. Ved ”indkøb af møbler og inventar” forstås både indkøb af nye og brugte produkter såvel som produkter til indendørs og udendørs brug samt standard og specialtilpassede møbler og inventar. Indkøbene kan ligeledes konkret vedrøre indkøb af møbler og inventar, der er produceret af bæredygtige materialer eller gennem bæredygtige fremstillingsmetoder. Anvendelsesområdet dækker endvidere over reservedele, service, reparation, montering samt lignende accessoriske ydelser eller ydelser, der generelt relaterer sig til møbler og inventar. Ydelser, der relaterer sig til indkøb af møbler og inventar, kunne eksempelvis være:

• Indkøb af håndværksydelser, som indgår som en del af montering eller lignende. Herunder kan eksempelvis nævnes tømrerarbejde i forbindelse med indbygning af inventar, VVS-arbejde eller el-arbejde i forbindelse med tilslutning af el til eller i forbindelse med inventar, f.eks. ved adgang til el og net i auditoriemøbler

• Rådgivning vedrørende eksempelvis indkøb af møbler og inventar, kravspecificering, behovsafdækning, indretningsforslag, rådgivning vedrørende valg af arbejdsmiljøstole samt individuel tilpasning, mv. Rådgivning kan indkøbes separat eller integreret med vareindkøbet.

Kategori 2B kan eksempelvis omfatte de typer af møbler og inventar, som følger af udbudsbetingelsernes pkt. 2.3.

Følgende CPV-koders underliggende koder ikke er angivet under pkt. II.2.1) men dog stadig er gældende for anvendelsesområde:

- 39722000

- 44410000

Ydelser omfattet af følgende CPV-koder indgår i anvendelsesområdet, når ydelserne relaterer sig til indkøb af køkken- og badinventar. Ydelserne omfattet af CPV-koderne vil således alene blive indkøbt som led i et indkøb, hvor køkken- og badinventar er hovedformålet med indkøbet. CPV-koderne kan således betegnes som accessoriske i relation til de øvrige CPV-koder.

- 45431000

- 45232460

- 45310000

- 45422000

Tildelingen af leveranceaftaler på baggrund af miniudbud gennem kategori 2B sker på baggrund af tildelingskriteriet "bedste forhold mellem pris og kvalitet". Ejendomsstyrelsen vil i forbindelse med det konkrete miniudbud vurdere vægtningen af hhv. pris og kvalitative delkriterier indenfor de i pkt. II.2.5) anførte vægtninger. Ejendomsstyrelsen fastsætter delkriterierne ud fra en vurdering af, hvilke elementer der har betydning for Ejendomsstyrelsen i den konkrete indkøbssituation.

Nedenfor er oplistet eksempler på delkriterier, som Ejendomsstyrelsen kan vælge at vurdere underkriteriet ”kvalitet” på baggrund af:

• Bæredygtighed

• Genbrug

• Funktionalitet

• Æstetik

• Leveringsvilkår

• Brugervenlighed

• Ergonomi

• Løsningsforslag

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 51-80
Pris - Vægtning: 20-49
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 3A - Gardiner og solafskærmning – ”Pris”

Delkontraktnr.: 3A
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
19244000 Gardinstof
39515000 Gardiner, forhæng, gardinkapper og stofpersienner
39522100 Presenninger, solsejl og markiser
44115310 Rulleskodder
44115700 Udendørs jalousier
44115900 Solafskærmningsudstyr
44115810 Gardinskinner og gardiner
39295100 Parasoller
39295500 Besætning og tilbehør til paraplyer, parasoller, spadserestokke og lign.
45310000 Udførelse af elektriske installationer
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
45421144 Opsætning af markiser
45421142 Montering af skodder
45421143 Opsætning af persienner
45421145 Opsætning af rulleskodder
45212190 Solafskærmningsarbejder
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ejendomsstyrelsen vil gennemføre miniudbud blandt de optagede ansøgere på kategori 3A, såfremt der er tale om et indkøb indenfor anvendelsesområdet af kategori 3A, og Ejendomsstyrelsen vurderer, at indkøbet skal tildeles på baggrund af tildelingskriteriet "Pris".

Anvendelsesområdet for det dynamiske indkøbssystem i sin helhed defineres således: Anvendelsesområdet udgør indkøb af møbler og inventar fortolket på den videst mulige måde, og alene afgrænset af, hvad der med rimelighed vurderes at være omfattet af de i nærværende udbudsbekendtgørelse anførte CPV-koder for kategorien. Ved ”indkøb af møbler og inventar” forstås både indkøb af nye og brugte produkter såvel som produkter til indendørs og udendørs brug samt standard og specialtilpassede møbler og inventar. Indkøbene kan ligeledes konkret vedrøre indkøb af møbler og inventar, der er produceret af bæredygtige materialer eller gennem bæredygtige fremstillingsmetoder. Anvendelsesområdet dækker endvidere over reservedele, service, reparation, montering samt lignende accessoriske ydelser eller ydelser, der generelt relaterer sig til møbler og inventar. Ydelser, der relaterer sig til indkøb af møbler og inventar, kunne eksempelvis være:

• Indkøb af håndværksydelser, som indgår som en del af montering eller lignende. Herunder kan eksempelvis nævnes tømrerarbejde i forbindelse med indbygning af inventar, VVS-arbejde eller el-arbejde i forbindelse med tilslutning af el til eller i forbindelse med inventar, f.eks. ved adgang til el og net i auditoriemøbler

• Rådgivning vedrørende eksempelvis indkøb af møbler og inventar, kravspecificering, behovsafdækning, indretningsforslag, rådgivning vedrørende valg af arbejdsmiljøstole samt individuel tilpasning, mv. Rådgivning kan indkøbes separat eller integreret med vareindkøbet.

Kategori 3A kan eksempelvis omfatte de typer af gardiner og solafskærmning, som følger af udbudsbetingelsernes pkt. 2.3.

Følgende CPV-koders underliggende koder ikke er angivet under pkt. II.2.1) men dog stadig er gældende for anvendelsesområde:

- 39515000

- 44115700

Ydelser omfattet af følgende CPV-koder indgår i anvendelsesområdet, når ydelserne relaterer sig til indkøb af gardiner og solafskærmning. Ydelserne omfattet af CPV-koderne vil således alene blive indkøbt som led i et indkøb, hvor gardiner og solafskærmning er hovedformålet med indkøbet. CPV-koderne kan således betegnes som accessoriske i relation til de øvrige CPV-koder.

- 45310000

- 45422000

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kategori 3B - Gardiner og solafskærmning – ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”

Delkontraktnr.: 3B
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
19244000 Gardinstof
39515000 Gardiner, forhæng, gardinkapper og stofpersienner
39522100 Presenninger, solsejl og markiser
44115310 Rulleskodder
44115700 Udendørs jalousier
44115900 Solafskærmningsudstyr
44115810 Gardinskinner og gardiner
39295100 Parasoller
39295500 Besætning og tilbehør til paraplyer, parasoller, spadserestokke og lign.
45310000 Udførelse af elektriske installationer
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
45421144 Opsætning af markiser
45421142 Montering af skodder
45421143 Opsætning af persienner
45421145 Opsætning af rulleskodder
45212190 Solafskærmningsarbejder
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ejendomsstyrelsen vil gennemføre miniudbud blandt de optagede ansøgere på kategori 3B, såfremt der er tale om et indkøb indenfor anvendelsesområdet af kategori 3B, og Ejendomsstyrelsen vurderer, at indkøbet skal tildeles på baggrund af tildelingskriteriet "Bedste forhold mellem pris og kvalitet".

Anvendelsesområdet for det dynamiske indkøbssystem i sin helhed defineres således: Anvendelsesområdet udgør indkøb af møbler og inventar fortolket på den videst mulige måde, og alene afgrænset af, hvad der med rimelighed vurderes at være omfattet af de i nærværende udbudsbekendtgørelse anførte CPV-koder for kategorien. Ved ”indkøb af møbler og inventar” forstås både indkøb af nye og brugte produkter såvel som produkter til indendørs og udendørs brug samt standard og specialtilpassede møbler og inventar. Indkøbene kan ligeledes konkret vedrøre indkøb af møbler og inventar, der er produceret af bæredygtige materialer eller gennem bæredygtige fremstillingsmetoder. Anvendelsesområdet dækker endvidere over reservedele, service, reparation, montering samt lignende accessoriske ydelser eller ydelser, der generelt relaterer sig til møbler og inventar. Ydelser, der relaterer sig til indkøb af møbler og inventar, kunne eksempelvis være:

• Indkøb af håndværksydelser, som indgår som en del af montering eller lignende. Herunder kan eksempelvis nævnes tømrerarbejde i forbindelse med indbygning af inventar, VVS-arbejde eller el-arbejde i forbindelse med tilslutning af el til eller i forbindelse med inventar, f.eks. ved adgang til el og net i auditoriemøbler

• Rådgivning vedrørende eksempelvis indkøb af møbler og inventar, kravspecificering, behovsafdækning, indretningsforslag, rådgivning vedrørende valg af arbejdsmiljøstole samt individuel tilpasning, mv. Rådgivning kan indkøbes separat eller integreret med vareindkøbet.

Kategori 3B kan eksempelvis omfatte de typer af gardiner og solafskærmning, som følger af udbudsbetingelsernes pkt. 2.3.

Følgende CPV-koders underliggende koder ikke er angivet under pkt. II.2.1) men dog stadig er gældende for anvendelsesområde:

- 39515000

- 44115700

Ydelser omfattet af følgende CPV-koder indgår i anvendelsesområdet, når ydelserne relaterer sig til indkøb af gardiner og solafskærmning. Ydelserne omfattet af CPV-koderne vil således alene blive indkøbt som led i et indkøb, hvor gardiner og solafskærmning er hovedformålet med indkøbet. CPV-koderne kan således betegnes som accessoriske i relation til de øvrige CPV-koder.

- 45310000

- 45422000

Tildelingen af leveranceaftaler på baggrund af miniudbud gennem kategori 1D sker på baggrund af tildelingskriteriet "bedste forhold mellem pris og kvalitet". Ejendomsstyrelsen vil i forbindelse med det konkrete miniudbud vurdere vægtningen af hhv. pris og kvalitative delkriterier indenfor de i pkt. II.2.5) anførte vægtninger. Ejendomsstyrelsen fastsætter delkriterierne ud fra en vurdering af, hvilke elementer der har betydning for Ejendomsstyrelsen i den konkrete indkøbssituation.

Nedenfor er oplistet eksempler på delkriterier, som Ejendomsstyrelsen kan vælge at vurdere underkriteriet ”kvalitet” på baggrund af:

• Bæredygtighed

• Genbrug

• Funktionalitet

• Æstetik

• Leveringsvilkår

• Brugervenlighed

• Ergonomi

• Løsningsforslag

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 51-80
Pris - Vægtning: 20-49
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Der blev oprettet et dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2023/S 045-132059
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Dencon A/S er optaget på det dynamiske indkøbssystems kategori 1A, 1B, 1C og 1D.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/04/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 10
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 10
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dencon A/S
By: Skive
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 180 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Vines Erhvervsmøbler A/S er optaget på det dynamiske indkøbssystems kategori 1A, 1B, 1C og 1D.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/04/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 10
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 10
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Vines Erhvervsmøbler A/S
By: Skive
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 180 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Daarbak Group A/S er optaget på det dynamiske indkøbssystems kategori 1A, 1B, 1C, 1D, 2A, 2B, 3A og 3B.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/04/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 10
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 10
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Daarbak Group A/S
By: Herlev
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 180 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Holmris B8 A/S er optaget på det dynamiske indkøbssystems kategori 1A, 1B, 1C og 1D.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/04/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 10
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 10
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Holmris B8 A/S
By: Bjerringbro
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 180 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Kinnarps A/S er optaget på det dynamiske indkøbssystems kategori 1A, 1B, 1C og 1D.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/04/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 10
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 10
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Kinnarps A/S
By: Brøndby
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 180 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Rubæk & Co. ApS er optaget på det dynamiske indkøbssystems kategori 1A, 1B, 1C, 1D, 2A og 2B.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/04/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 10
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 10
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Rubæk & Co ApS
By: Stenløse
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 180 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Input Interior Denmark A/S er optaget på det dynamiske indkøbssystems kategori 1A, 1B, 1C, 1D, 2A, 2B, 3A og 3B.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/04/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 10
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 10
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Input Interior Denmark A/S
By: Brøndby
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 180 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Gardingruppen Gardinmontøren ApS er optaget på det dynamiske indkøbssystems kategori 3A og 3B.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/04/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 10
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 10
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Gardingruppen Gardinmontøren ApS
By: Odense
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 180 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

BITO Storage Systems Nordic A/S er optaget på det dynamiske indkøbssystems kategori 1A, 1B, 1C og 1D.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/04/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 10
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 10
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: BITO Storage Systems Nordic A/S
By: Odense SØ
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 180 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Deco Group A/S er optaget på det dynamiske indkøbssystems kategori 3A og 3B.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/04/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 10
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 10
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Deco Group A/S
By: Greve
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 180 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2.

I henhold til klagenævnslovens § 7, stk. 2 skal klage være indgivet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Der gøres opmærksom på, at der som udgangspunkt ikke afholdes en standstill-periode ved tildeling af leveranceaftaler på baggrund af det dynamiske indkøbssystem. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i pkt. VI.4.1).

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/04/2023

Send til en kollega

0.079