Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Kontrakt vedrørende løn- og personalesystem
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Damhaven 12
Vejle
7100
DANMARK
Kontaktperson: Lise Rasmussen
Telefon: +45 76631000
E-mail: lise.rasmussen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Del II: Genstand
Kontrakt vedrørende løn- og personalesystem.
Kontrakten omfatter gennemførelse af et projekt til opsætning og implementering af et løn- og personalesystem hos ordregiver baseret på en standardløsning leveret af leverandøren. Systemet skal driftsafvikles af leverandøren via en servicebureauløsning. Kontrakten omfatter endvidere vedligeholdelse og support af systemet. Løn- og personalesystemet skal bl.a. indeholde følgende funktioner: Lønudbetaling, vagtplanlægning, lønstyring, statistik, administration af tjenestemandspensioner, en organisationskomponent samt personaleadministration. Systemet skal bl.a. kunne administrere løn for ca. 37 500 lønmodtagere (inkl. tjenestemandspensionister) fordelt på 4 store sygehusenheder, 1 psykiatrisk enhed, 8 sociale centre samt et regionshus.
Kontrakten omfatter et løn- og personalesystem til samtlige enheder i regionen. Systemet skal bl.a. kunne administrere løn for ca. 37 500 lønmodtagere (inkl. tjenestemandspensionister).
1. Flextidsregistrering
2. Vikarbooking
3. Medarbejderportal pris pr. bruger
4. Medarbejderportal pris for hele regionen
5. Planlægning af personaleforbrug
6. Individuel indberetning af ønsker, aktiviteter og fravær
7. Automatisk vagtplanlægning
8. Implementering af snitfalde mellem systemet og HosInfo.
Option 9-16 kan ikke rummes her, for nærmere information se udbudsbekendtgørelsen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt vedrørende løn- og personalesystem
Lautrupparken 40-42
Ballerup
2750
DANMARK
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://klfu.dk
Klagefrister fremgår af Håndhævelseslovens § 7:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
(2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået.
(3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://kfst.dk