Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/16cef234-3079-48d7-a2bf-222d088f2224/publicMaterial
Udbyder
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Vindere
Rammeaftale om levering af hjælpemidler til støttemodtagere der er blinde, svagsynede eller har neurologiske funktionsnedsættelser
(04.08.2023)
LVI Danmark
Hørkær 24, st. tv
2730 Herlev
Rammeaftale om levering af hjælpemidler til støttemodtagere der er blinde, svagsynede eller har neurologiske funktionsnedsættelser
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29634750
Postadresse: Teglholmsgade 1
By: København SV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2450
Land: Danmark
Kontaktperson: Signe Højsteen
E-mail: spsjura@stukuvm.dk
Telefon: +45 23426956
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.stukuvm.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af hjælpemidler til støttemodtagere der er blinde, svagsynede eller har neurologiske funktionsnedsættelser
Ydelserne i Rammeaftalen er målrettet støttemodtagere, der er blinde, svagsynede eller har neurologiske funktionsnedsættelser. Støttemodtagerne går på en uddannelse, der berettiger til specialpædagogisk støtte. Støtten består i kompenserende hjælpemidler samt installation og reparation heraf. Ydelserne har til formål at understøtte, at støttemodtagerne i så vidt omfang som muligt, får samme vilkår som andre deltagere i uddannelse.
Hele Rammeaftalens samlede estimerede værdi: 18.000.000 kr.
Hele Rammeaftalens maksimale værdi: 21.600.000 kr.
Danmark
Ydelserne i Rammeaftalen er målrettet støttemodtagere, der er blinde, svagsynede eller har neurologiske funktionsnedsættelser. Støttemodtagerne går på en uddannelse, der berettiger til specialpædagogisk støtte. Støtten består i kompenserende hjælpemidler samt installation og reparation heraf. Ydelserne har til formål at understøtte, at støttemodtagerne i så vidt omfang som muligt, får samme vilkår som andre deltagere i uddannelse.
2x12 måneder yderligere.
Såfremt Kunden senest seks måneder før Rammeaftalens udløb har forbrugt mere end eller lig med 85 % af Rammeaftalens samlede værdi, jf. udbudsbekendtgørelsens pkt. II.1.5), har Kunden ret til at udvide Rammeaftalens samlede værdi med 20 %.
Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke, hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af kontrakt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen udvælgelseskriterier.
Ingen udvælgelseskriterier.
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers bilag vedr. arbejdsklausul i forbindelse med opfyldelse af rammeaftalen.
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde Tro og loveerklæring vedr. EU´s sanktioner mod Rusland (underskrives kun af den vindende leverandør), som fremsendes ved indhentelse af endelig dokumentation.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ca. hvert fjerde år.
Udelukkelsesgrunde:
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135 og 136 finder de frivillige udelukkelsesgrunde i § 137, stk. 1, nr. 2 og 6 anvendelse i dette udbud. Der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser.
Dokumentation:
Tilbudsgiver skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold.
Inden beslutning om tildeling af rammeaftalen skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Referencerne i ESPD’et udgør i sig selv den endelige dokumentation herfor.
En tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138. Ordregiver kan alene udelukke en tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning). I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3.
Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153:
- Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6.
- Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land.
For danske tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk