Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
TV 2 Danmark A/S
Dynamisk indkøbssystem for produktionsteknisk udstyr og service
TV 2 Danmark A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10413494
Postadresse: Rugårdsvej 25
By: Odense C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Contract Management
E-mail: contract@tv2.dk
Telefon: +45 65919191
Fax: +45 65913322
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/203035284.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.tv2.dk/
Del II: Genstand
Dynamisk indkøbssystem for produktionsteknisk udstyr og service.
Dynamisk Indkøbssystem for produktionsteknisk udstyr og service, omfattende 4 kategorierhhv. video, audio, redigering og lys. Under hver kategori er tilknyttet 3 ydelsesområder hhv.udstyr, tilbehør til udstyr og services til udstyr
Kategori A: Video
Dynamisk Indkøbssystem for produktionsteknisk udstyr og service, omfattende 4 kategorier hhv. video, audio, redigering og lys. Under hver kategori er tilknyttet 3 ydelsesområder hhv. udstyr, tilbehør til udstyr og services til udstyr.
Kategori A: Video
Udstyr til Video - eksempler, men ikke begrænset til:
- Kamera (studiekamera, ENG kamera, OB/SNG kamera, IP/trådløs kamera)
- Robotter (fjernstyrede motorenheder - typisk til de øvrige kategorier) og telemetriske controllere
- Recordere
- LED skærme
- "Hard-bundled" licenser til Udstyret nødvendigt for Udstyrets funktionalitet
Tilbehør til video, eksempler men ikke begrænset til:
- Teleprompter
- Monitorer
- Platforme
- Stativer/tripods/gimbals
- Kontrolenheder
- Stabilisering/rigs
- Slider/dollies
- Batteri/lader
- Objektiver
- Filtre
- Objektivadaptere
- Viewfinder
- Tasker/opbevaring
- Optagemedier/hukommelseskort
- Kabler/forbindelsesledninger/stik
- Fiber
- Strømforsyninger
- Converters til videoformater
- Mixere
Services til video, eksempler men ikke begrænset til
- Montering/installation
- Øvrige licenser
- Service/support
- Konsulentydelser
Det dynamiske indkøbssystem etableres uden slutdato.
Kategori B: Audio
Dynamisk Indkøbssystem for produktionsteknisk udstyr og service, omfattende 4 kategorier hhv. video, audio, redigering og lys. Under hver kategori er tilknyttet 3 ydelsesområder hhv. udstyr, tilbehør til udstyr og services til udstyr.
Kategori B:
Audio Udstyr - Eksempler, men ikke begrænset til:
- Mikrofoner (Studielyd, ENG lyd, OB/SNG)
- Monitorer
- Microports
- Recordere
- Intercom
- Kompressorer
- Hovedtelefoner/headsets
- "Hard-bundled" licenser til Udstyret nødvendigt for Udstyrets funktionalitet
- Forstærkere
- Mixere
Tilbehør til Audio, Eksempler, men ikke begrænset til:
- Windshields
- Holdere/boom
- Kontrolenheder
- Tasker/opbevaring
- Optagemedier/hukommelseskort
- Kabler/forbindelsesledninger/stik
- Strømforsyninger
- Converters til lydformater
Services til audio, Eksempler, men ikke begrænset til:
- Montering/installation
- Øvrige licenser
- Service/support
- Konsulentydelser
Det dynamiske indkøbssystem etableres uden slutdato.
Kategori C: Redigering
Dynamisk Indkøbssystem for produktionsteknisk udstyr og service, omfattende 4 kategorier hhv. video, audio, redigering og lys. Under hver kategori er tilknyttet 3 ydelsesområder hhv. udstyr, tilbehør til udstyr og services til udstyr.
Kategori C:
Redigering, Eksempler med ikke begrænset til:
- Mixere
- Controllere
- Redigeringssoftware, inklusive remote
- "Hard-bundled" licenser til Udstyret nødvendigt for Udstyrets funktionalitet
- Licens/support på udstyret
Tilbehør til Redigering, Eksempler, men ikke begrænset til:
- Pulte
- Kabler/forbindelsesledninger/stik
- Strømforsyninger
Services til redigering, Eksempler med ikke begrænset til:
- Montering/installation
- Øvrige licenser
- Service/support
- Rådgivning
Det dynamiske indkøbssystem etableres uden slutdato.
Kategori D: Lys
Dynamisk Indkøbssystem for produktionsteknisk udstyr og service, omfattende 4 kategorier hhv. video, audio, redigering og lys. Under hver kategori er tilknyttet 3 ydelsesområder hhv. udstyr, tilbehør til udstyr og services til udstyr.
Kategori D: Lys
Lys (Udstyr), Eksempler med ikke begrænset til:
- Lamper
- Wash/beam/followspots
- Softboxes/reflektorer
- Mixere
Tilbehør til lys, Eksempler med ikke begrænset til:
- Pærer
- Stativer
- Grips
- Kontrolenheder
- Kabler/forbindelsesledninger/stik
- Strømforsyninger
- "Hard-bundled" licenser til Udstyret nødvendigt for Udstyrets funktionalitet
Services til Lys, Eksempler med ikke begrænset til:
- Montering/installation
- Øvrige licenser
- Service/support
- Konsulentydelser
Det dynamiske indkøbssystem etableres uden slutdato.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal have en positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Ansøgers erhvervsansvarsforsikring skal som minimum dække enkeltskader på op til 5.000.000 DKK.
Ansøger skal oplyse størrelsen på Ansøgers egenkapitalen for de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Såfremt Ansøger er etableret inden for de seneste 3 år, skal Ansøger oplyse egenkapitalens størrelse i afsluttede regnskabsår. Såfremt Ansøger endnu ikke har afsluttet det første regnskabsår, skal Ansøger oplyse størrelsen på egenkapitalen på tidspunktet for anmodning om optagelse i det dynamiske indkøbssystem. Ansøger skal have en positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Såfremt Ansøger er etableret inden for de seneste 3 år, skal Ansøger alene have en positiv egenkapital i afsluttede regnskabsår. Såfremt Ansøger endnu ikke har afsluttet det første regnskabsår, skal Ansøger alene have en positiv egenkapital på tidspunktet for anmodning om optagelse i det dynamiske indkøbssystem.
Ansøger skal bekræfte, at denne har tegnet erhvervsansvarsforsikring på tidspunktet for anmodning om optagelse i det dynamiske indkøbssystem samt angive størrelsen af forsikringens dækning ved enkeltskader. Ansøgers erhvervsansvarsforsikring skal som minimum dække enkeltskader på op til 5.000.000 DKK.
Der skal beskrives i alt 3 referencer pr. Kategori, der anmodes om optagelse på. Referencerne skal være sammenlignelige med de eksempler på Opgaver, der er beskrevet for det Ydelsesområde, Ansøger ønsker at levere på.
Der skal beskrives i alt 3 referencer pr. Kategori, der anmodes om optagelse på. Referencerne skal være sammenlignelige med de eksempler på Opgaver, der er beskrevet for det Ydelsesområde, Ansøger ønsker at levere på, jf. Bilag A1- Uddybende beskrivelse af Kategorier og Ydelsesområder, og skal hver især have en kontraktværdi på minimum 500.000 DKK.
For hver Kategori der anmodes om optagelse på, skal der beskrives mindst 1 reference pr. Ydelsesområde, som Ansøger ønsker at levere på
o Der kan ikke leveres alene på Ydelsesområdet Service. Levering på Ydelsesområdet Service skal kombineres med levering på Ydelsesområdet Udstyr og/eller Ydelsesområdet Tilbehør.
o Hvis Ansøger ønsker at levere på ét Ydelsesområde (Udstyr eller Tilbehør) indenfor en Kategori, skal der således beskrives 3 referencer for dette Ydelsesområde.
Hvis Ansøger baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen, skal der samlet for Ansøger og den/de enhed(er), Ansøger baserer sin formåen på, beskrives 3 referencer pr. Kategori, der anmodes om optagelse på og mindst én reference pr. Ydelsesområde, Ansøger ønsker at levere på.
Ansøger har 2.400 tegn inkl. mellemrum til beskrivelse pr. reference. Såfremt Ansøger overskrider 2.400 tegn inkl. mellemrum, ser TV 2 bort fra den del af beskrivelsen, der overstiger den samlede begrænsning.
Ansøger skal i beskrivelsen af hver reference angive følgende oplysninger:
o Hvilken Kategori(er), der ønskes optagelse på, og hvilke Ydelsesområde(er), Ansøger ønsker at levere på, jf. Bilag A1 - Uddybende beskrivelse af Kategorier og Ydelsesområder
o Referencevirksomhed - hvem Opgaven er udført for
o Kontraktperioden - startdato og slutdato, hvis en slutdato kendes
o Kontraktværdi - samlet for kontraktperioden eller en bekræftelse på, at kontraktværdien er på mindst 500.000 DKK.
o Oplysninger om hvorvidt Opgaven er udført i samarbejde med andre enheder/virksomheder samt hvis dette er tilfældes, Ansøgers rolle i samarbejdet
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens § § 134a, 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Tilbudsgiver vil ligeledes blive udelukket fra deltagelse såfremt denne er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §137, stk. 1, nr. 1, 2, 4 og 6, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, stk. 1-3. Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i henhold til Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ifølge artikel 5k gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Ordregiver kan som følge heraf, på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen, kræve, at tilbudsgivere dokumenterer, at de ikke er omfattet af Forordningen, og kan i den forbindelse bl.a. anmode tilbudsgivere om at underskrive den med udbudsmaterialet vedlagte tro- og loveerklæring om dette forhold.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk