Fakta om udbudet
Udbyder
Socialstyrelsen
Vindere
(14.07.2016)
KORA og Incentive
Købmagergade 22
1150 København K
Kontrakt vedrørende udbud af opgave om udvikling af modeller/ redskaber til økonomisk evaluering af sociale indsatser
Socialstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Socialstyrelsen
Edisonsvej 18, 1.
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: spoekomodeller@socialstyrelsen.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.socialstyrelsen.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/tvaergaende-omrader/modeller-redskaber-til-okonomisk-evaluering
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Udbud af opgave om udvikling af modeller/ redskaber til økonomisk evaluering af sociale indsatser
Edisonsvej 18, 1.
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: udbudoekomodeller@socialstyrelsen.dk
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 25: Sundheds- og socialvæsen
NUTS-kode DK
— Tilvejebringelse af skøn for indsatsernes effekter på deltagerne
— Opgørelse og værdisætning af de konsekvenser, der følger af effekten på deltagerne
— Samlet økonomisk evaluering samt præsentation af resultaterne.
Der er tale om et udviklingsprojekt, som skal bidrage til, at fagfeltet vedrørende økonomisk evaluering på socialområdet udvikles i Danmark. Det ønskes derfor, at leverandøren vægter, og har kompetencerne til at tænke nyt og udvikle modeller og redskaber baseret på et fagligt og datamæssigt stærkt fundament. Det ønskes endvidere, at leverandøren bygger videre på erfaringer fra eksisterende modeller og redskaber.
Kommunerne skal inddrages i udviklingsarbejdet, så det sikres, at modellerne og redskaberne er målrettet kommunernes behov og anvendelsesmuligheder.
Ved projektets afslutning skal de udviklede modeller og redskaber overdrages til Socialstyrelsen, der efterfølgende har ansvaret for vedligeholdelsen og udbredelsen. Leverandøren skal derfor tænke dette ind i udviklingen samt sørge for, at modellerne og redskaber suppleres med vejledninger, der gør dette muligt.
79311410, 79311400, 72000000, 73300000, 73200000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Kvalitet. Vægtning 70
2. Kvalifikationer og erfaring. Vægtning 30
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41471500
Internetadresse: http://www.kfst.dk