Fakta om udbudet
Udbyder
ØSS samarbejdet c/o DTU
Indkøb af et studieinformationssystem (SIS)
ØSS samarbejdet c/o DTU
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30 06 09 46
Postadresse: Lundtoftevej 150
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: David Fajnzylber
E-mail: dafaj@dtu.dk
Telefon: +45 93596840
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://oess.dk/front/front.php
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/165863
CVR-nummer: 29102384
Postadresse: Frederik Bejers Vej 5
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: David Fajnzylber
E-mail: dafaj@dtu.dk
Telefon: +45 93596840
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aau.dk/
CVR-nummer: 19596915
Postadresse: Højen 13
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: David Fajnzylber
E-mail: dafaj@dtu.dk
Telefon: +45 93596840
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.cbs.dk/
CVR-nummer: 29057753
Postadresse: Rued Langgaards Vej 7
By: København
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: David Fajnzylber
E-mail: dafaj@dtu.dk
Telefon: +45 93596840
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.itu.dk/
CVR-nummer: 29057559
Postadresse: Universitetsvej 1
By: Roskilde
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: David Fajnzylber
E-mail: dafaj@dtu.dk
Telefon: +45 93596840
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://ruc.dk/
CVR-nummer: 30060946
Postadresse: Anker Engelunds Vej 1
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: David Fajnzylber
E-mail: dafaj@dtu.dk
Telefon: +45 93596840
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.dtu.dk/
CVR-nummer: 29979812
Postadresse: Nørregade 10
By: København
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1017
Land: Danmark
Kontaktperson: David Fajnzylber
E-mail: dafaj@dtu.dk
Telefon: +45 93596840
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ku.dk/
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Campusvej 55
By: Odense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: David Fajnzylber
E-mail: dafaj@dtu.dk
Telefon: +45 93596840
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.sdu.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af et studieinformationssystem (SIS)
Syv danske universiteter (herefter refereret til som “Ordregiver”) ønsker at købe et studieinformationssystem.
Anskaffelse og implementering af et studieadministrativt system til de syv Universiteter nævnt i denne bekendtgørelses sektion I. Løsningen skal leveres som Cloudservice. Anskaffelsen er organiseret som et fælles projekt samt syv underliggende implementeringsprojekter. Målet for anskaffelsesprojektet er overordnet set at kvalitetsudvikle og effektivisere det studieadministrative område via bedre it-understøttelse.
Der skal som option tilbydes en integrationsplatform, som Kunden og de enkelte Universiteter kan gøre brug af, såfremt de måtte ønske dette. Optionen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets bilag 3.1 afsnit 4.12.
I evalueringsøjemed opgøres værdien over en længere aftaleperiode end 48 mrd. Dette med henblik på at sikre den rette vægt mellem implementering og drift, i en tidubegrænset kontrakt. Oplysning om kontraktens samlede værdi i denne bekendtgørelse er baseret på evalueringsværdien.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Indkøb af et studieinformationssystem (Nyt SIS)
CVR-nummer: 36478179
Postadresse: Strandvejen 125
By: Hellerup
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 2900
Land: Danmark
E-mail: claus.riis.pedersen@fluidogroup.com
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsbekendtgørelsen offentliggøres med forbehold for Folketingets finansudvalgs tilslutning til, at programfællesskabet mellem de syv universiteter kan igangsætte it-projektet ”Nyt SIS”. Endelig aftale kan dermed ikke indgås før denne tilslutning er opnået
Såfremt det ønskes at ansøge om deltagelse i denne udbudsproces, skal det tilhørende ESPD udfyldes. ESPD’et til denne udbudsproces kan findes i EU-Supply. Ansøgninger må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde jf. lov nr. 1564 af 15 december 2015 (udbudsloven) §§ 135, stk. 1-3 og 136. Derudover må ansøger ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde anført i udbudslovens § 137 nr. 1, 2 og 4.
ESPD’et skal udfyldes i EU-Supply. Bemærk venligst følgende: - En ansøger, der deltager alene, men baserer sig på en eller flere andre enheders kapacitet (f.eks. et moderselskab eller søsterselskab eller en underleverandør), skal sikre, at der til ansøgningen vedlægges, såvel ansøgerens eget ESPD, samt et separat ESPD for hver af de enheder, som denne ønsker at basere sig på med en udfyldt del II: ”Oplysninger om den økonomiske aktør” og del III: ”Udelukkelsesgrunde” samt relevant information vedrørende del IV: ”Udvælgelseskriterier” og del V: ”Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere”. Det vedlagte ESPD fra disse andre enheder bør være behørigt udfyldt og underskrevet. Herudover skal der i forbindelse med fremlæggelse af endelig dokumentation yderligere vedlægges dokumentation for disse enheders/underleverandørers forpligtelse i så henseende i form af støtteerklæring.
Når grupper af økonomiske aktører, herunder midlertidige sammenslutninger, ansøger sammen, skal der for hver af de deltagende økonomiske aktører udfyldes et fuldt ESPD særskilt med de krævede oplysninger. Herudover skal der i forbindelse med den endelige dokumentation yderligere vedlægges konsortieerklæring, hvormed parterne erklærer at udgøre et konsortium eller anden form for sammenslutning, som hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelse af den udbudte opgave.
Hvis samme juridiske enhed er en del af eller på anden måde deltager i flere ansøgninger - er Ordregiver berettiget til at anmode ansøger om at godtgøre, at samme juridiske enheds deltagelse i flere ansøgninger ikke har medført en begrænsing af konkurrencen i strid med konkurrenceloven, herunder godtgøre at det ikke har medført en mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige tilbudsgivers tilbud.
Tilbud skal afgives på dansk. Tilbudsgivers eget bilagsmateriale (præsentationsmateriale, datablade o. lign.), der ikke foreligger på dansk, kan dog leveres på engelsk.
Ordregiver yder et vederlag på 100.000 DKK ekskl. Moms til de prækvalificerede, men ikke vindende tilbudsgivere under forudsætning af følgende:
- Tilbudsgiveren har indleveret et fyldestgørende indledende tilbud. Ved fyldestgørende skal her forstås et tilbud, hvor alle efterspurgte bilag er udfyldt, således at disse kan indgå i evalueringen og
- At tilbudsgiveren har gennemført en løsningsdemonstration jf. Udbudsbetingelsernes Bilag B og
- At tilbudsgiveren har deltaget i den indledende forhandlingsrunde, forudsat en sådan gennemføres.
Det følger af Investeringsscreeningsloven, Lov nr. 842 af 10. maj 2021, at økonomiske aktører,
i) som ikke er hjemmehørende i EU (”udenlandsk aktør”), eller
ii) som er en dattervirksomhed eller filial til en udenlandsk aktør, eller
iii) som er kontrolleret af eller underlagt betydelig indflydelse fra en udenlandsk aktør,
i visse tilfælde på forhånd skal ansøge Erhvervsstyrelsen om tilladelse til at indgå ”særlige økonomiske aftaler” eller anmelde indgåelsen. Ansøger/Tilbudsgiver der falder i en af de nævnte kategorier, opfordres derfor til at afklare, hvorvidt en aftaleindgåelse om ”Nyt SIS” vil være en ”særlig økonomisk aftale”. Der henvises generelt til Erhvervsstyrelsen hjemmeside for nærmere information.
Postadresse: Nævnenes hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til Kapitel 3 i Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud, LBK nr. 593 af 2. juni 2016 (tilgængeligt ved www.retsinformation.dk), gælder følgende tidsfrister for udfyldelse af klage:
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 20 dage fra dagen efter Ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. jf. § 7(1) Bekendtgørelsen om Klagenævnet for Udbud, forudsat at meddelelsen inkluderer en kort beskrivelse af de relevante årsager for beslutningen.
Andre klager skal i overensstemmelse med § 7(2) Bekendtgørelsen for Klagenævnet for Udbud udfyldes af Klagenævnet for Udbud indenfor:
1) Inden 45 kalenderdage fra datoen efter at Ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse om kontraktindgåelse Den Europæiske Unions Tidende (med effekt fra dagen efter offentliggørelsesdatoen):
Klager skal, senest samtidig med indleveringen af klagen til Klagenævnet for Udbud, skriftligt informere Ordregiver om klagen, herunder oplyse om klagen er blevet indleveret i standstillperioden, jf. Bekendtgørelsens § 6(4). Hvis klagen er indleveret i standstillperioden, skal klageren dertil oplyse om der er anmodet om at klagen tillægges opsættende virkning, jf. Bekendtgørelsens § 12(1).
E-mailen til Klagenævnet for Udbud er oplyst i sektion VI.4.1.
Klagenævnet for Udbuds retningslinjer vedrørende klager er ligeledes tilgængelige på internetadressen oplyst i sektion VI.4.1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk