23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 119-211344
Offentliggjort
22.06.2016
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Direktoratet for Kriminalforsorgen

Invitation til teknisk dialog vedrørende it-system til intensiv overvågning af afsoning i hjemmet (fodlænkeordning)


Direktoratet for Kriminalforsorgen

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Direktoratet for Kriminalforsorgen
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Amir Khalegi
E-mail: Amir.Khalegi@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59577693.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorgen.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Agentur/kontor på nationalt plan eller forbundplan
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Invitation til teknisk dialog vedrørende it-system til intensiv overvågning af afsoning i hjemmet (fodlænkeordning).

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72230000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Direktoratet for Kriminalforsorgen påtænker at udbyde et standard system til understøttelse af gennemførelse af fuldbyrdelse af straf på bopælen under intensiv overvågning også omtalt som »elektronisk overvåget afsoning i hjemmet« eller »afsoning med elektronisk fodlænke«. Systemet og ydelserne, der forventes at blive udbudt er:

En applikation til intensiv overvågning (standard system)

Feltudstyr (fodlænker og hjemmeenheder samt tilbehør)

Implementering ved opstart (herunder etablering af driftsløsning samt levering af feltudstyr, konfiguration af applikation samt bistand til gennemførsel af pilotforløb)

Drift af applikation til intensiv overvågning (driften skal dog kunne hjemtages af Kriminalforsorgen)

Support af applikation og feltudstyr som helhed

Transport af feltudstyr mellem de regionale IO-kontorer

Uddannelse af brugere

Se yderligere information på http://permalink.mercell.com/59577693.aspx

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32500000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Direktoratet vil indgå kontrakt med én hovedleverandør, der således har ansvaret for leveringen af applikation, feltudstyr samt drifts- og supportydelser.

Der ønskes i den forbindelse en teknisk dialog med markedet om muligheder og løsninger baseret på standardsystemer på området. Udbud af systemet forventes i efteråret 2016. Systemet forventes at kunne implementeres og sættes i drift i første halvdel af 2017.

Formålet med markedsdialogen er at tilrettelægge udbudsmaterialet og udbudsformen på bedst vis ved at få et overblik over, hvilke standardløsninger og leverandører, der findes på markedet, herunder gerne dialog om begrænsninger i standardprodukter på markedet og cost drivers.

Direktoratet søger primært dialog med aktører, der har erfaring med standardsystemer til intensiv overvågning i forbindelse med afsoning i hjemmet eller/og systemer til brug for overvågning med trådløs datatræk fra fysisk udstyr, enten som hovedleverandør af systemet eller eventuelt.

 

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
18/06/2016

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/06/2016

Send til en kollega

0.047