Fakta om udbudet
Udbyder
Midttrafik
Udbud af IT-driftsydelser og support
Midttrafik
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
Søren Nymarks Vej 3
Højbjerg
8270
Danmark
Kontaktperson: Att: Anders Donneborg
Telefon: +45 87408200
E-mail: ad@midttrafik.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.midttrafik.dk
Del II: Genstand
Udbud af IT-driftsydelser og support.
Midttrafik ønsker med dette udbud at samle IT-driften hos én leverandør indenfor følgende områder:
1. Brugeradministration/support og PC-arbejdspladser mv.
2. Datakommunikationsforbindelse: Leverandøren skal acceptere terminering af Midttrafiks eksisterende sorte fiber forbindelse i Leverandørens hostingscenter til Midttrafiks hovedlokation.
3. Serverdrift: Som en del af kontrakten skal samtlige 33 servere overtages, driftes og vitualiseres i Leverandørens hostingcenter.
4. Styring af licenser. Håndtere alle licenser på standardsoftware og herunder ansvar for at sikre, at Midttrafik overholder softwareleverandørens regler.
5. LAN drift og support, herunder drift og support af WiFi på Midttrafiks lokationer.
6. Drift og vedligehold af middleware(Exchange, SQL o.l.) på serverne, samt drift, vedligehold og support på klienter, herunder end-point beskyttelse og patchning.
7. Konsulentydelser i forhold til punkt 1-6, herunder også on-site.
Søren Nymarks Vej 3.
Midttrafik ønsker med dette udbud at samle IT-driften hos én leverandør indenfor følgende områder:
1. Brugeradministration/support og PC-arbejdspladser mv.
2. Datakommunikationsforbindelse: Leverandøren skal acceptere terminering af Midttrafiks eksisterende sorte fiber forbindelse i Leverandørens hostingscenter til Midttrafiks hovedlokation.
3. Serverdrift: Som en del af kontrakten skal samtlige 33 servere overtages, driftes og vitualiseres i Leverandørens hostingcenter.
4. Styring af licenser. Håndtere alle licenser på standardsoftware og herunder ansvar for at sikre, at Midttrafik overholder softwareleverandørens regler.
5. LAN drift og support, herunder drift og support af WiFi på Midttrafiks lokationer.
6. Drift og vedligehold af middleware (Exchange, SQL o.l.) på serverne, samt drift, vedligehold og support på klienter, herunder end-point beskyttelse og patchning.
7. Konsulentydelser i forhold til punkt 1-6, herunder også on-site.
Udover de opgaver, der er anført under punkt II.2.4) indeholder kontrakten mulighed for, at ordregiver kan tilkøbe yderligere serverkapacitet, etablere PC-arbejdspladser mv. samt oplægning af yderligere image.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Aftale om IT-driftsydelser og support
26759722
Hørskætten 3
Taastrup
2630
Danmark
Telefon: +45 77303000
NUTS-kode: DK
Internetadresse:www.globalconnect.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://ww.kfst.dk
Klage indgives til Klagenævnet for Udbud. Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 10 000 DKK. Ved klager over overtrædelse af EU's udbudsdirektiver indbetales dog et gebyr på 20 000 DKK.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://ww.kfst.dk