1. 
  Køber 
 
 
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Tårnbyforsyning Varme A/S 
  
 
   
   Køberens retlige status
   : 
   Offentligretligt organ 
  
 
   
   Den ordregivende enheds aktiviteter
   : 
   Produktion, transport eller distribution af gas eller varme 
  
 
   
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S 
  
 
   
   Køberens retlige status
   : 
   Offentligretligt organ 
  
 
   
   Den ordregivende enheds aktiviteter
   : 
   Produktion, transport eller distribution af gas eller varme 
  
 
   
 
   2. 
  Procedure 
 
 
  
   
   2.1.  
  
 
   
   Procedure 
  
 
   
   Titel
   : 
   Rammeaftale om energimålere 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Ifm. den igangværende udrulning af fjernvarme i Tårnby Kommune har Tårnbyforsyning Varme A/S behov for at indkøbe energimålere til aflæsning af varmeforbrug hos borgerne i Tårnby Kommune. Ligeledes forventes det, at Tårnby Forsyning Dragør fjernvarme A/S vil få et behov for at indkøbe energimålere til aflæsning af varmeforbrug hos borgerne i Dragør Kommune ifm. den forventede forestående udrulning af fjernvarme i Dragør Kommune. Formålet med nærværende udbud er således at udbyde og indgå en rammeaftale om energimålere, hvor aftaleparterne udgør den vindende tilbudsgiver og Tårnbyforsyning Varme A/S, og hvor Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S har option på at deltage som trækningsberettiget på rammeaftalen i dennes løbetid. Nærværende udbud omfatter således en hovedleverance på ca. 5.300 energimålere til Tårnbyforsyning Varme A/S og en option på ca. 2.900 Energimålere til Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S. Rammeaftalen har en løbetid på 4 år med en option for ordregiver om forlængelse i yderligere fire gange et år. Der vil blive tildelt én rammeaftale til én leverandør. Rammeaftalen er uopsigelig for både Ordregiver og leverandøren i fire år fra ikrafttrædelsen. Rammeaftalen løber således i fire år med mulighed for forlængelse i fire gange ét år. Rammeaftalen forlænges uden varsel, medmindre Ordregiver giver den vindende tilbudsgiver meddelelse om andet. Rammeaftalen er eksklusiv, og Ordregiver forpligter sig således til at aftage sit totale behov for energimålere omfattet af rammeaftalen fra Leverandøren i hele Rammeaftalens løbetid. Der gælder dog ingen forpligtelse for ordregiver til at aftage en minimumsmængde. Ordregiver forpligter sig således ikke ud over sit faktuelle behov. 
  
 
   
   Identifikator for proceduren
   : 
   89adc57b-0bec-4f17-912b-0d95aa991f1f 
  
 
   
   Tidligere bekendtgørelse
   : 
   9a556c53-4610-4cf6-a8de-cd203ef35744-01 
  
 
   
   Intern identifikator
   : 
   71350 
  
 
   
   Type af procedure
   : 
   Åben 
  
 
   
   Proceduren er en hasteprocedure
   : 
   nej 
  
 
   
   Hovedpunkterne i proceduren
   : 
   Rammeaftalen udbydes som et offentligt udbud efter art. 45 i Forsyningsvirksomhedsdirektivet (Europa Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014) som implementeret ved bekendtgørelse nr. 1624 af 15. december 2015 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport og posttjenester, som ændret ved Bekendtgørelse nr. 1078 af 29. juni 2022 (Implementeringsbekendtgørelsen). Dvs., at alle interesserede økonomiske aktører kan indgive et tilbud og dermed vil indgå i tilbudsevalueringen, forudsat tilbudsgiveren ikke er omfattet af de for udbuddet gældende udelukkelsesgrunde samt at tilbudsgiveren opfylder de fastsatte mindstekrav til egnethed. Rammeaftalen tildeles den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeret på grundlag af tildelingskriteriet ”Pris”. Der henvises til afsnit 6.3 i udbudsbetingelserne. 
  
 
   
    
    2.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens art
    : 
    Varer 
   
 
    
    Primær klassificering
     
    (
    cpv
    ): 
    38551000
     
    Energimålere 
   
 
    
   
    
    2.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Postadresse
    : 
    Gemmas Alle 39
     
    
     
     
   
 
    
    By
    : 
    Kastrup 
   
 
    
    Postnummer
    : 
    2770 
   
 
    
    Landespecifik underafdeling (NUTS)
    : 
    Østsjælland
     
    (
    DK021
    ) 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Den valgte leverandør skal foretage levering til ordregiver på det af ordregiver anviste sted på adressen: Gemmas Alle 39 2770 Kastrup eller på enhver anden adresse og sted, som ordregiver måtte specificere i rammeaftalens løbetid. 
   
 
    
   
    
    2.1.3.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    10 800 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    12 500 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    2.1.4.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Indkaldelse af tilbud er afsluttet 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    ESPD, støttende enheder, konsortier og underleverandører: Tilbudsgiver skal afgive oplysninger vedrørende udelukkelse og egnethed, hvilket sker digitalt via udbudsplatformen (EU-Supply), til foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, samt til foreløbig opfyldelse af ordregives krav til egnethed. Ordregiver kræver, at tilbudsgiver udfylder det fælleseuropæiske udbudsdokument, i daglig tale ESPD, i forbindelse med tilbudsafgivelse. ESPD’et er tilbudsgivers ”egenerklæring”, der fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde, samt opfylder egnethedskravene til udbuddet. Tilbudsgiver, evt. konsortiedeltagere og/eller evt. støttende virksomheder skal underskrive deres respektive ESPD’er. Såfremt et afleveret ESPD ikke er underskrevet, tager ordregiver forbehold for at lade dette berigtige, jf. art. 76, stk. 4 i forsyningsvirksomhedsdirektivet. Besvarelsen af ESPD-dokumentet foregår som den øvrige tilbudsgivning via EU-Supply. Udelukkelsesgrunde: Tilbudsgiver og evt. støttende enheder må ikke være omfattet af nogle af de obligatoriske udelukkelsesgrunde eller nogle af de valgte frivillige udelukkelsesgrunde, der er anført nedenfor, jf. udbudslovens §§ 134 a-137, jf. § 11 i Implementeringsbekendtgørelsen. Tilbudsgiver og evt. støttende enheder må endvidere ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (konkurs mv.), nr. 3 (konkurrencefordrejende aftaler). Ordregiver vil under overholdelse af proportionalitetsprincippet foretage vurderingen af, hvorvidt tilbudsgivere eller evt. støttende enheder er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde. Ordregiver kan ikke udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135-137, såfremt denne har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, selvom vedkommende er omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 138. Der kan alene ske udelukkelse på den baggrund, hvis Ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis tilbudsgiver ikke inden for en passende frist har forelagt tilstrækkelig dokumentation for tilbudsgiverens pålidelighed. Om hvad der fordres til tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3, jf. § 11 i Implementeringsbekendtgørelsen. Til vurdering af en økonomisk aktørs dokumentation af pålidelighed vil ordregiver indhente en vejledende udtalelse hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, jf. udbudslovens § 138, stk. 1. 
   
 
    
    Retsgrundlag
    :  
   
 
    
    Direktiv 2014/25/EU 
   
 
    
   
 
   5. 
  Delkontrakt 
 
 
  
   
   5.1.  
  
 
   
   Delkontrakt
   : 
   LOT-0000 
  
 
   
   Titel
   : 
   Rammeaftale om energimålere 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Ifm. den igangværende udrulning af fjernvarme i Tårnby Kommune har Tårnbyforsyning Varme A/S behov for at indkøbe energimålere til aflæsning af varmeforbrug hos borgerne i Tårnby Kommune. Ligeledes forventes det, at Tårnby Forsyning Dragør fjernvarme A/S vil få et behov for at indkøbe energimålere til aflæsning af varmeforbrug hos borgerne i Dragør Kommune ifm. den forventede forestående udrulning af fjernvarme i Dragør Kommune. Formålet med nærværende udbud er således at udbyde og indgå en rammeaftale om energimålere, hvor aftaleparterne udgør den vindende tilbudsgiver og Tårnbyforsyning Varme A/S, og hvor Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S har option på at deltage som trækningsberettiget på rammeaftalen i dennes løbetid. Nærværende udbud omfatter således en hovedleverance på ca. 5.300 energimålere til Tårnbyforsyning Varme A/S og en option på ca. 2.900 Energimålere til Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S. Rammeaftalen har en løbetid på 4 år med en option for ordregiver om forlængelse i yderligere fire gange et år. Der vil blive tildelt én rammeaftale til én leverandør. Rammeaftalen er uopsigelig for både Ordregiver og leverandøren i fire år fra ikrafttrædelsen. Rammeaftalen løber således i fire år med mulighed for forlængelse i fire gange ét år. Rammeaftalen forlænges uden varsel, medmindre Ordregiver giver den vindende tilbudsgiver meddelelse om andet. Rammeaftalen er eksklusiv, og Ordregiver forpligter sig således til at aftage sit totale behov for energimålere omfattet af rammeaftalen fra Leverandøren i hele Rammeaftalens løbetid. Der gælder dog ingen forpligtelse for ordregiver til at aftage en minimumsmængde. Ordregiver forpligter sig således ikke ud over sit faktuelle behov. 
  
 
   
   Intern identifikator
   : 
   71350 
  
 
   
    
    5.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens art
    : 
    Varer 
   
 
    
    Primær klassificering
     
    (
    cpv
    ): 
    38551000
     
    Energimålere 
   
 
    
    Valgmuligheder
    :  
     
     Beskrivelse af mulighederne
     : 
     Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S (CVR-nr.: 44 18 58 65) har option på at tiltræde som trækningsberettiget på rammeaftalen. Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S kan på et hvilken som helst tidspunkt i rammeaftalens løbetid vælge at tiltræde rammeaftalen som trækningsberettiget, hvormed Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S indtræder i rammeaftalen på samme vilkår som gælder for Tårnbyforsyning Varme A/S. Såfremt Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S vælger at tiltræde Rammeaftalen som trækningsberettiget, skal dette ske med et varsel på tre måneder, som skal afgives skriftligt overfor leverandøren. Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S’ mulige behov er samlet anslået til i alt at udgøre 2.900 energimålere i rammeaftalens løbetid. Idet Tårnbyforsyning Varme A/S’ forventede behov samlet er anslået til i alt at udgøre 5.300 energimålere i rammeaftalens løbetid, vil det for rammeaftalen totale anslåede behov udgøre i alt 8.200 energimålere, såfremt Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S vælger at tiltræde rammeaftalen som trækningsberettiget. 
    
 
     
    
   
    
    5.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Postadresse
    : 
    Gemmas Alle 39
     
    
     
     
   
 
    
    By
    : 
    Kastrup 
   
 
    
    Postnummer
    : 
    2770 
   
 
    
    Landespecifik underafdeling (NUTS)
    : 
    Østsjælland
     
    (
    DK021
    ) 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Den valgte leverandør skal foretage levering til ordregiver på det af ordregiver anviste sted på adressen: Gemmas Alle 39 2770 Kastrup eller på enhver anden adresse og sted, som ordregiver måtte specificere i rammeaftalens løbetid. 
   
 
    
   
    
    5.1.3.  
   
 
    
    Anslået varighed 
   
 
    
    Varighed
    : 
    4
     
    År 
   
 
    
   
    
    5.1.4.  
   
 
    
    Fornyelse 
   
 
    
    Højeste antal fornyelser
    : 
    4 
   
 
    
    Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
    : 
    Rammeaftalen løber i fire år. Ordregiver kan herefter forlænge Rammeaftalen i fire gange ét år. Efter udløbet af det fjerde år og indtil udløbet af rammeaftalens ottende år forlænges rammeaftalen automatisk løbende og uden varsel i et år ad gangen, medmindre ordregiver giver leverandøren meddelelse om andet. Såfremt ordregiver ønsker, at rammeaftalen ikke skal forlænges, skal ordregiver meddele dette til leverandøren senest to måneder før udløb af rammeaftalen. Modtager leverandøren ikke en meddelelse fra ordregiver om, at rammeaftalen ikke forlænges, da forlænges rammeaftalen automatisk og uden varsel med et år. 
   
 
    
   
    
    5.1.5.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    10 800 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    12 500 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    5.1.6.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler 
   
 
    
    Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    ESPD, støttende enheder, konsortier og underleverandører: Tilbudsgiver skal afgive oplysninger vedrørende udelukkelse og egnethed, hvilket sker digitalt via udbudsplatformen (EU-Supply), til foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, samt til foreløbig opfyldelse af ordregives krav til egnethed. Ordregiver kræver, at tilbudsgiver udfylder det fælleseuropæiske udbudsdokument, i daglig tale ESPD, i forbindelse med tilbudsafgivelse. ESPD’et er tilbudsgivers ”egenerklæring”, der fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde, samt opfylder egnethedskravene til udbuddet. Tilbudsgiver, evt. konsortiedeltagere og/eller evt. støttende virksomheder skal underskrive deres respektive ESPD’er. Såfremt et afleveret ESPD ikke er underskrevet, tager ordregiver forbehold for at lade dette berigtige, jf. art. 76, stk. 4 i forsyningsvirksomhedsdirektivet. Besvarelsen af ESPD-dokumentet foregår som den øvrige tilbudsgivning via EU-Supply. Udelukkelsesgrunde: Tilbudsgiver og evt. støttende enheder må ikke være omfattet af nogle af de obligatoriske udelukkelsesgrunde eller nogle af de valgte frivillige udelukkelsesgrunde, der er anført nedenfor, jf. udbudslovens §§ 134 a-137, jf. § 11 i Implementeringsbekendtgørelsen. Tilbudsgiver og evt. støttende enheder må endvidere ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (konkurs mv.), nr. 3 (konkurrencefordrejende aftaler). Ordregiver vil under overholdelse af proportionalitetsprincippet foretage vurderingen af, hvorvidt tilbudsgivere eller evt. støttende enheder er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde. Ordregiver kan ikke udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135-137, såfremt denne har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, selvom vedkommende er omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 138. Der kan alene ske udelukkelse på den baggrund, hvis Ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis tilbudsgiver ikke inden for en passende frist har forelagt tilstrækkelig dokumentation for tilbudsgiverens pålidelighed. Om hvad der fordres til tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3, jf. § 11 i Implementeringsbekendtgørelsen. Til vurdering af en økonomisk aktørs dokumentation af pålidelighed vil ordregiver indhente en vejledende udtalelse hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, jf. udbudslovens § 138, stk. 1. 
   
 
    
   
    
    5.1.12.  
   
 
    
    Udbudsvilkår 
   
 
    
    Oplysninger om undersøgelsesfrister
    : 
    Evt. klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/ 
     
    
   
    
    5.1.15.  
   
 
    
    Teknikker 
   
 
    
    Rammeaftale
    : 
    Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence 
   
 
    
    Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
    : 
    Intet dynamisk indkøbssystem 
   
 
    
   
    
    5.1.16.  
   
 
    
    Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang 
   
 
    
    Organisation med ansvar for klager
    : 
    Klagenævnet for Udbud 
   
 
    
    Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
    : 
    Tårnbyforsyning Varme A/S 
   
 
    
    Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
    : 
    Tårnbyforsyning Varme A/S 
   
 
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
    : 
    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
   
 
    
   
 
   6. 
  Resultater 
 
 
  
   
   6.1.  
  
 
   
   Resultat delkontrakt-ID
   : 
   LOT-0000 
  
 
   
   Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet. 
  
 
   
   Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder
   : 
   Der er kun modtaget ét antageligt tilbud, én ansøgning om deltagelse eller ét projekt 
  
 
   
    
    6.1.4. 
   
 
    
    Statistiske oplysninger
    :  
   
 
    
    Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
    : 
     
     Type modtagne indgivelser
     : 
     Tilbud 
    
 
     
     Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
     : 
     1 
    
 
     
    
   
 
   8. 
  Organisationer 
 
 
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0001 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Tårnbyforsyning Varme A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   32667740 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Gemmas Alle 39
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Kastrup 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2770 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Østsjælland
    
   (
   DK021
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   Linda Rebien 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 32462030 
  
 
   
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    
    Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren 
   
 
    
    Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0002 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Klagenævnet for Udbud 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   00000000 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Nævnenes Hus, Toldboden 2
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Viborg 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   8800 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 35291000 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation med ansvar for klager 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0003 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   10294819 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Carl Jacobsens Vej 35
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Valby 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2500 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 41715000 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0004 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Tårnby Forsyning Dragør Fjernvarme A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   44185865 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Gemmas Alle 39
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Kastrup 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2770 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Østsjælland
    
   (
   DK021
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   Linda Rebien 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 32462030 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Køber 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0005 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Mercell Holding ASA 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   980921565 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Askekroken 11
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Oslo 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   0277 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Oslo
    
   (
   NO081
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Norge 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   eSender 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +47 21018800 
  
 
   
   Fax
   : 
   +47 21018801 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    TED eSender 
   
 
    
   
 
   11. 
  Oplysninger om bekendtgørelsen 
 
 
  
   
   11.1.  
  
 
   
   Oplysninger om bekendtgørelsen 
  
 
   
   Identifikator for bekendtgørelsen
   : 
   ef1d8377-30ec-4b12-8b64-06178bbd0647
    
   - 
   01 
  
 
   
   Formulartype
   : 
   Resultater 
  
 
   
   Bekendtgørelsestype
   : 
   Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen 
  
 
   
   Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
   : 
   01/02/2024
    
   13:14:07 (UTC) 
  
 
   
   Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
   : 
   01/02/2024
    
   14:02:33 (UTC) 
  
 
   
   Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
   : 
   dansk 
  
 
   
  
   
   11.2.  
  
 
   
   Oplysninger om offentliggørelsen 
  
 
   
   Bekendtgørelsesnummer
   : 
   70424-2024 
  
 
   
   EUT-S-nummer
   : 
   24/2024 
  
 
   
   Offentliggørelsesdato
   : 
   02/02/2024