23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
12.04.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

Bekendtgørelse om indgået kontrakt - Genudbud af opsætning og drift af offentligt tilgængelige ladestandere på kommunal vej, Teknik -og Miljøforvaltningen


Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

215926-2024 - Resultater
Danmark – Installation af udstyr til distribution af elektricitet – Bekendtgørelse om indgået kontrakt - Genudbud af opsætning og drift af offentligt tilgængelige ladestandere på kommunal vej, Teknik -og Miljøforvaltningen
OJ S 73/2024 12/04/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Køberen er en ordregivende enhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Bekendtgørelse om indgået kontrakt - Genudbud af opsætning og drift af offentligt tilgængelige ladestandere på kommunal vej, Teknik -og Miljøforvaltningen
Beskrivelse : Ved dette udbud har Ordregiver indhentet tilbud på opsætning, drift og vedligehold af Ladestandere på offentlig vej i henhold til AFI-loven (Lov 2022-04-04 nr. 412 om infrastruktur for alternative drivmidler til transport). Ladestanderne skulle være normalladere (22 kW).Udbuddet omfattede 970 elbilspladser svarende til 485 Ladestandere.Aftalerne løber i 10 år.En tilbudsgiver kunne som udgangspunkt højest tildeles 3 delaftaler.Tildelingen af kontrakterne skete på baggrund af det bedste forhold mellem pris og kvalitet, hvor Ordregiver samlet højest kunne give 1.000 point, med underkriterierne "Pris" (250 point), "Etableringstid" (200 point), "Ad hoc-priser" (100 point), "Grøn strøm" (200 point) og "Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner" (250 point). Se udbudsbetingelserne for uddybelse heraf.
Identifikator for proceduren : f94afb1b-9df3-438b-a534-825878c3c43d
Tidligere bekendtgørelse : 848ecc92-ad94-4f8f-b3fb-203bf67dfa6e-01
Intern identifikator : 2023-0360361
Hovedpunkterne i proceduren : Udbuddet gennemføres i overensstemmelse med Direktiv 2014/23/EU om tildeling af koncessionskontrakter (Koncessionsdirektivet) som implementeret ved BEK nr. 1080 af 29/06/2022. Proceduren for udbuddet ses nærmere beskrevet i udbudsbetingelserne.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
2.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 354 050 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger : Yderligere oplysninger vedr. udelukkelsesgrunde for alle delaftaler: Tilbudsgiver ville blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens § § 134a, 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Tilbudsgiver ville ligeledes blive udelukket fra deltagelse såfremt denne er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, stk. 1-3. Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i henhold til Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ifølge artikel 5k gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Ordregiver gør også opmærksom på, at investeringsscreeningsloven kan finde anvendelse. Som dokumentation for udelukkelse, skal tilbudsgiver fremlægge en serviceattest, som er udstedt af Erhvervsstyrelsen, med oplysninger om: - Udelukkelsesgrundene vedrørende straffedomme i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 1. -Betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 3 og 137, stk. 1 nr. 6. -Udelukkelsesgrunde vedrørende konkurs, insolvens eller likvidationsbehandling i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/23/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0001
Titel : Delaftale 1
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 1 var 1.676,10 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 1 var 37.000,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet nærmere i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet nærmere i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet nærmere i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet nærmere i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet nærmere i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0002
Titel : Delaftale 2
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 2 var 1.494,90 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 2 var 36.300,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0003
Titel : Delaftale 3
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 3 var 1.494,90 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 3 var 36.300,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er bekrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er bekrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er bekrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er bekrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner.
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er bekrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0004
Titel : Delaftale 4
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 4 var 1.947,90 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 4 var 43.000,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag.
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0005
Titel : Delaftale 5
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 5 var 1.947,90 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 5 var 43.000,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0006
Titel : Delaftale 6
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 6 var 1.902,60 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 6 var 46.200,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad-hoc priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0007
Titel : Delaftale 7
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 7 var 1.857,30 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 7 var 41.000,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0008
Titel : Delaftale 8
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 8 var 1.812,00 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 8 var 40.000,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0009
Titel : Delaftale 9
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 9 var 1.812,00 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 9 var 40.000,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0010
Titel : Delaftale 10
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 10 var 1.766,70 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 10 var 39.000,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0011
Titel : Delaftale 11
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 11 var 2.129,10 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 11 var 51.700,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0012
Titel : Delaftale 12
Beskrivelse : Se bilag 2a - Delkontrakter.
Intern identifikator : 2023-0360361
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 120   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 29 504 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Oplysninger jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 13: Den laveste evalueringstekniske pris på delaftale 12 var 2.129,10 kr. Den højeste evalueringstekniske pris på delaftale 12 var 47.000,00 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Koncessionsvederlag
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Etableringstid
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Ad hoc-priser
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 100

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grøn strøm
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 200

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Grønne køretøjer og entreprenørmaskiner
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Vægtning (pointantal, præcis) : 250
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Oplysninger om klageproceduren og klagefrister jf. Udbudsdirektivets Bilag V, Del D, pkt. 16: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse : 354 050 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0001
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Clever A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Clever A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0001
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 1
Titel : Delaftale 1 (Clever A/S)
Dato for indgåelse af kontrakten : 25/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0002
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : EDF Danmark A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : EDF Danmark A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0002
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 2
Titel : Delaftale 2 (EDF Danmark)
Dato for indgåelse af kontrakten : 22/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0003
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : EDF Danmark A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : EDF Danmark A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0003
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 3
Titel : Delaftale 3 (EDF Danmark)
Dato for indgåelse af kontrakten : 22/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0004
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : EDF Danmark A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : EDF Danmark A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0004
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 4
Titel : Delaftale 4 (EDF Danmark)
Dato for indgåelse af kontrakten : 22/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0005
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Clever A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Clever A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0005
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 5
Titel : Delaftale 5 (Clever A/S)
Dato for indgåelse af kontrakten : 25/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0006
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Clever A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Clever A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0006
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 6
Titel : Delaftale 6 (Clever A/S)
Dato for indgåelse af kontrakten : 25/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0007
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : EV Infra Denmark ApS
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : EV Infra Denmark ApS
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0007
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 7
Titel : Delaftale 7 (EV Infra Denmark ApS)
Dato for indgåelse af kontrakten : 21/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0008
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : OK a.m.b.a.
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : OK a.m.b.a
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0008
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 8
Titel : Delaftale 8 (OK a.m.b.a)
Dato for indgåelse af kontrakten : 21/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0009
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Norlys Energi A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Norlys Energi A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0009
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 9
Titel : Delaftale 9 (Norlys Energi A/S)
Dato for indgåelse af kontrakten : 23/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0010
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Norlys Energi A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Norlys Energi A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0010
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 10
Titel : Delaftale 10 (Norlys Energi A/S)
Dato for indgåelse af kontrakten : 23/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0011
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Norlys Energi A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Norlys Energi A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0011
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 11
Titel : Delaftale 11 (Norlys Energi A/S)
Dato for indgåelse af kontrakten : 23/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0012
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : OK a.m.b.a.
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : OK a.m.b.a
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0012
Underentreprise : no
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : 12
Titel : Delaftale 12 (OK a.m.b.a.)
Dato for indgåelse af kontrakten : 21/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Registreringsnummer : 64942212
Afdeling : Økonomiforvaltningen
Postadresse : Borups Allé 177    
By : København NV
Postnummer : 2400
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Emilie Nistrup Madsen
E-mail : ii0k@kk.dk
Telefon : +45 21260320
Internetadresse : https://www.kk.dk/udbud
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Clever A/S
Den økonomiske operatørs størrelse : large
Registreringsnummer : 32468349
Postadresse : Støberigade 14, 3. sal    
By : København SV
Postnummer : 2450
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Telefon : 63212525
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001 LOT-0005 LOT-0006
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : EDF Danmark A/S
Den økonomiske operatørs størrelse : medium
Registreringsnummer : 35404546
Postadresse : Jernholmen 47A    
By : Hvidovre
Postnummer : 2650
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : info@edf-dk.com
Telefon : 32641000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002 LOT-0003 LOT-0004
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : EV Infra Denmark ApS
Den økonomiske operatørs størrelse : large
Registreringsnummer : 42885746
Postadresse : Generatorvej 15, 1. sal    
By : Søborg
Postnummer : 2860
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : 31436238
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0007
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : OK a.m.b.a.
Den økonomiske operatørs størrelse : large
Registreringsnummer : 39170418
Postadresse : Åhave Parkvej 11    
By : Viby J
Postnummer : 8260
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
E-mail : ok@ok.dk
Telefon : 70102033
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0008 LOT-0012
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Norlys Energi A/S
Den økonomiske operatørs størrelse : large
Registreringsnummer : 25118359
Postadresse : Over Bækken 6    
By : Aalborg
Postnummer : 9000
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Telefon : 87101530
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0009 LOT-0010 LOT-0011
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 69bc6688-f74e-460d-8fdf-a87833754629   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 10/04/2024   13:48:55 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 10/04/2024   13:49:11 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 215926-2024
EUT-S-nummer : 73/2024
Offentliggørelsesdato : 12/04/2024

Send til en kollega

0.051