Fakta om udbudet
Udbyder
Rigspolitiet
Opdateringer
Begrænset udbud af konsulentydelser til Support, Vedligehold og Udvikling af Politiets SAP system (POLPAI)
Rigspolitiet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
17143611
Polititorvet 14
København V
1780
Danmark
Kontaktperson: Josephine Maria Utzon Minddal
Telefon: +45 41373881
E-mail: jut001@politi.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/60692907.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/60692907.aspx
Del II: Genstand
Begrænset udbud af konsulentydelser til Support, Vedligehold og Udvikling af Politiets SAP system (POLPAI).
Rigspolitiet udbyder hermed Rammeaftale om levering af konsulentydelser til Support, Vedligehold og Udvikling af Politiets SAP system (POLPAI) med tilhørende integrationer til 3. parts applikationer.
De efterspurgte ydelser til Politiets SAP system (POLPAI) vil være indenfor:
— -Support
— -Vedligehold (Request for Change — RFC) og
— -Udvikling (Projekter).
Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler, henholdsvis delaftale 1: HR og Platform og delaftale 2: Logistik.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/60692907.aspx
Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Kunden har option på at forlænge Rammeaftalen en (1) gang med et (1) år regnet fra det gældende ophørstidspunkt.
Kunden har option på at forlænge Rammeaftalen en (1) gang med et (1) år regnet fra det gældende ophørstidspunkt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der gøres særligt opmærksom på følgende:
1) Størstedelen af ydelserne under den udbudte rammeaftale af Support, Vedligehold og Udvikling af Politiets SAP System (POLPAI) skal udføres on-site hos Ordregiver.
2) Leverandøren skal efterleve Kundens til enhver tid gældende retningslinjer for informationssikkerhed, der som minimum svarer til ISO 27001:2013, samt blandt andet tiltræde Ordregivers standardfortrolighedsaftale.
3) Leverandørens erhvervsansvarsforsikring skal indeholde en dækningssum, som skal udgøre mindst 5 000 000 DKK pr. hændelse. Der kan læses mere om disse særlige betingelser i rammeaftalen og udbudsbetingelserne.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk