Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Universitet
Vindere
Udbud af foranalyse, levering, vedligeholdelse og videreudvikling af en løsning til identitets- og rettighedsstyring
(03.02.2017)
PricewaterhouseCoopers
Hellerup
Udbud af foranalyse, levering, vedligeholdelse og videreudvikling af en løsning til identitets- og rettighedsstyring
Aalborg Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29102384
Fredrik Bajers Vej 5
Aalborg
9100
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aau.dk
Ny Østergade 3
København K
1101
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aumento.dk
Ny Østergade 3
København K
1101
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aumento.dk
Del II: Genstand
Udbud af foranalyse, levering, vedligeholdelse og videreudvikling af en løsning til identitets- og rettighedsstyring.
Den udbudte kontrakt omfatter både tjenesteydelsen om levering af en foranalyse og option på efterfølgende levering af IdM system herunder integrationer og implementering af arbejdsprocesser i relation hertil. Kontrakten er delt i en fase 1 og fase 2.
Fase 1 vedrører en tjenesteydelse, hvor der skal leveres en foranalyse, herunder afklaring af organisationssystem, analyse/design af relevante arbejdsprocesser og analyse/design af integration til valgte kilde- og målsystemer.
Fase 2 vedrører levering af IdM systemet herunder integrationer og implementering af arbejdsprocesser i relation hertil. Denne del er en option for Ordregiver, da foranalysen skal danne grundlag for beslutning om indkøb af IdM system herunder integrationer og implementering af arbejdsprocesser i relation hertil.
Aalborg Universitet, Fredrik Bajers Vej 5, 9100 Aalborg.
Den udbudte kontrakt omfatter både tjenesteydelsen om levering af en foranalyse og option på efterfølgende levering af IdM system herunder integrationer og implementering af arbejdsprocesser i relation hertil. Kontrakten er delt i en fase 1 og fase 2.
Fase 1 vedrører en tjenesteydelse, hvor der skal leveres en foranalyse, herunder afklaring af organisationssystem, analyse/design af relevante arbejdsprocesser og analyse/design af integration til valgte kilde- og målsystemer.
Fase 2 vedrører levering af IdM systemet herunder integrationer og implementering af arbejdsprocesser i relation hertil. Denne del er en option for Ordregiver, da foranalysen skal danne grundlag for beslutning om indkøb af IdM system herunder integrationer og implementering af arbejdsprocesser i relation hertil.
Den leverandør, der udarbejder foranalysen, skal også efterfølgende levere IdM-systemet og forestå den tekniske og forretningsmæssige implementering, hvis Ordregiver vælger at udnytte optionen.
Kontraktperioden kan forlænges af Ordregiver op til 72 måneder.
I tilfælde af at der er flere end 5 ansøgere, som er egnet til deltagelse, vil Ordregiver vælge de 5, som efter Ordregivers skøn har de bedste referencer og mest egnede medarbejdere.
Ordregiver har option på indkøb af IdM systemet efter udarbejdelse af foranalyse.
Derudover er der en række optioner som beskrevet i kontrakten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jakobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk