23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 184-329740
Offentliggjort
23.09.2016
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Lemvig Kommune

EU-udbud af rammeaftale vedrørende levering af bærbare pc'er og tilbehør til Lemvig Kommune


Lemvig Kommune

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2016/S 180-322459)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Lemvig Kommune
Rådhusgade 2
Lemvig
7620
Danmark
Kontaktperson: Thomas Hyldgaard
E-mail: thomas.hyldgaard@lemvig.dk
NUTS-kode: DK041

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.lemvig.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://www.lemvig.dk/Udbud

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud af rammeaftale vedrørende levering af bærbare pc'er og tilbehør til Lemvig Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
30213000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver ønsker at anskaffe 4 typer bærbare PC'er samt 2 typer dockingstationer til forskellige lokationer i Lemvig Kommune.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/09/2016
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 180-322459

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: IV.2.2
I stedet for:
Dato: 24/10/2016
Tidspunkt: 12:00
Læses:
Dato: 31/10/2016
Tidspunkt: 10:00
Afsnit nummer: IV.2.7
I stedet for:
Dato: 24/10/2016
Tidspunkt: 12:00
Læses:
Dato: 31/10/2016
Tidspunkt: 10:00
Afsnit nummer: VI.3
I stedet for:

(...)

Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal stilles skriftligt og skal rettes til den i udbudsbetingelsernes afsnit 2 angivne kontaktperson fra Lemvig Kommune pr. e-mail, med emnet: »Spørgsmål — EU udbud af rammeaftale vedrørende levering af bærbare pc'er og tilbehør til Lemvig Kommune« senest den 10.10.2016 kl. 12:00.

(...)

Læses:

(...)

Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal stilles skriftligt og skal rettes til den i udbudsbetingelsernes afsnit 2 angivne kontaktperson fra Lemvig Kommune pr. e-mail, med emnet: »Spørgsmål — EU udbud af rammeaftale vedrørende levering af bærbare pc'er og tilbehør til Lemvig Kommune« senest den 17.10.2016 kl. 12:00.

(...)

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Tilbudsfristen er udsat, jf. § 133 i Udbudsloven.

Send til en kollega

0.034