23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
03.06.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

KAB

Rammeaftale for vareindkøb og levering af arbejdstøj til KAB-Fællesskabet


KAB

326154-2024 - Resultater
Danmark – Erhvervsbeklædning, særlig arbejdsbeklædning og tilbehør – Rammeaftale for vareindkøb og levering af arbejdstøj til KAB-Fællesskabet
OJ S 106/2024 03/06/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : KAB
Køberens retlige status : Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Boliger og offentlige faciliteter
1.1.
Køber
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Køberens retlige status : Organisation, der tildeler en kontrakt, som modtager subsidier fra central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Boliger og offentlige faciliteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Rammeaftale for vareindkøb og levering af arbejdstøj til KAB-Fællesskabet
Beskrivelse : Dette offentlige udbud vedrører rammeaftale om varekøb og levering af arbejdstøj til KAB-Fællesskabet via KAB-Fællesskabets indkøbsportal. KAB-Fællesskabets indkøbsportal er konstrueret på Mercells indkøbsportalløsning og supporteres og drives af Mercell. KAB har deri deres egen indkøbsportal, hvilket dette rammeudbud vil give den vindende Tilbudsgiver adgang til. Tilbudsgiveren med det bedste tilbud vil få adgang til KAB-Fællesskabets indkøbsportal med deres produktkatalog af arbejdstøj, trøjer, sikkerhedssko, tilbehør, værnemidler og sikkerhedsudstyr, hvorfra driftskontorerne i alle KAB-Fællesskabets boligafdelinger vil have adgang til at købe varer.Rammekontrakten omfatter salg via indkøbsportalen af:• Arbejdstøj• Trøjer• Fodtøj• Tilbehør• Værnemidler• Sikkerhedsudstyr.
Identifikator for proceduren : f156ac71-1994-49ad-bbe0-7c4a797b96fe
Tidligere bekendtgørelse : 557c30e6-7247-46b5-9497-75b055c2482d-01
Intern identifikator : 217634554
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
Hovedpunkterne i proceduren : Offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse og udbudsmateriale30.11.2023Frist for spørgsmål2.1.2024Frist for besvarelse af spørgsmål og udsendelse af eventuelle rettelsesblade4.1.2024Frist for afgivelse af tilbud12.1.2024 kl. 10:00Evaluering af tilbud og indhentelse af dokumentation for oplysninger afgivet i ESPDFra 12.1.2024 til 9.2.2024 kl. 10:00Meddelelse om tildelingsbeslutning14.2.2024Standstill-periodeFra 14.2.2024 til 26.2.2024Første mulige dato for kontraktindgåelse27.2.2024Forventet opstart af aftale26.3.2024
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Yderligere om kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 18100000   Erhvervsbeklædning, særlig arbejdsbeklædning og tilbehør
Yderligere klassificering   ( cpv ): 18113000   Beklædning til brug i industrien, 18140000   Tilbehør til arbejdsbeklædning, 18141000   Arbejdshandsker, 18142000   Sikkerhedsvisirer, 18143000   Beskyttelsesudrustning, 18331000   T-shirts, 18333000   Poloskjorter, 18440000   Hætter, kasketter m.v., 18830000   Beskyttelsesfodtøj, 35113440   Reflekterende veste
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Levering af vare og serviceydelser vil forgå ved KAB-fællesskabets afdelinger
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
2.1.3.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi : 14 400 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0000
Titel : Rammeaftale for vareindkøb og levering af arbejdstøj til KAB-Fællesskabet
Beskrivelse : Dette offentlige udbud vedrører rammeaftale om varekøb og levering af arbejdstøj til KAB-Fællesskabet via KAB-Fællesskabets indkøbsportal. KAB-Fællesskabets indkøbsportal er konstrueret på Mercells indkøbsportalløsning og supporteres og drives af Mercell. KAB har deri deres egen indkøbsportal, hvilket dette rammeudbud vil give den vindende Tilbudsgiver adgang til. Tilbudsgiveren med det bedste tilbud vil få adgang til KAB-Fællesskabets indkøbsportal med deres produktkatalog af arbejdstøj, trøjer, sikkerhedssko, tilbehør, værnemidler og sikkerhedsudstyr, hvorfra driftskontorerne i alle KAB-Fællesskabets boligafdelinger vil have adgang til at købe varer.Rammekontrakten omfatter salg via indkøbsportalen af:• Arbejdstøj• Trøjer• Fodtøj• Tilbehør• Værnemidler• Sikkerhedsudstyr.
Intern identifikator : 217634554
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Yderligere om kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 18100000   Erhvervsbeklædning, særlig arbejdsbeklædning og tilbehør
Yderligere klassificering   ( cpv ): 18113000   Beklædning til brug i industrien, 18140000   Tilbehør til arbejdsbeklædning, 18141000   Arbejdshandsker, 18142000   Sikkerhedsvisirer, 18143000   Beskyttelsesudrustning, 18331000   T-shirts, 18333000   Poloskjorter, 18440000   Hætter, kasketter m.v., 18830000   Beskyttelsesfodtøj, 35113440   Reflekterende veste
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Levering af vare og serviceydelser vil forgå ved KAB-fællesskabets afdelinger
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Maks. to gange 12 mdr.
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi : 14 400 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : - Delkriterium 1 – Hovedproducenter/hovedvaremærker 45 % - Delkriterium 2 – Sortiment – Producent/Varemærke 10 % - Delkriterium 3 – Gennemsnitlig Rabatsats 45 %
Vægtning (procentdel, præcis) : 45

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : - Delkriterium 1 – Produktkvalitet 80 % - Delkriterium 2 – Leveringsydelser 10 % - Delkriterium 3 – Miljø 10 %
Vægtning (procentdel, præcis) : 55
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten : KAB
Organisation, der udfører betalingen : KAB
Organisation, der undertegner kontrakten : KAB
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse : 14 400 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure : 14 400 000,00   DKK
Rammeaftalens omtrentlige værdi : 14 400 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0000
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 14 400 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 14 400 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Bacher A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : C
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0000
Værdien af resultatet : 14 400 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : C
Dato for indgåelse af kontrakten : 12/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
Organisation, der undertegner kontrakten : KAB
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : KAB
Registreringsnummer : 56815910
Postadresse : Enghavevej 81    
By : København SV
Postnummer : 2450
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Mogens Linnet
Telefon : +45 33631000
Køberprofil : http://www.kab-bolig.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der undertegner kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der rekvirerer vareleverancer og/eller tjenesteydelser for andre købere
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Bacher A/S
Registreringsnummer : 10626870
Postadresse : Kirstinehøj 5    
By : Kastrup
Postnummer : 2770
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Bacher A/S
Telefon : 32505200
Fax : 32501213
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 0affba77-2a01-40d7-9009-ce126db9a05c   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 30/05/2024   14:26:47 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 31/05/2024   10:22:07 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 326154-2024
EUT-S-nummer : 106/2024
Offentliggørelsesdato : 03/06/2024

Send til en kollega

0.047