23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 191-343684
Offentliggjort
04.10.2016
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Direktoratet for Kriminalforsorgen

Vindere

(04.10.2016)
Miracle A/S
Ballerup

Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 0216 Teknologispecifik it-assistance i projektorganiseret form


Direktoratet for Kriminalforsorgen

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Direktoratet for Kriminalforsorgen
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Amir Khalegi
Telefon: +45 72559490
E-mail: kontrakterogudbud@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.kriminalforsorgen.dk/

I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 0216 Teknologispecifik it-assistance i projektorganiseret form.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Den ordregivende myndighed agter at indgå Leveringsaftale under Rammeaftale 0216 Teknologispecifik it-assistance i projektorganiseret form. Leveringsaftalen agtes indgået efter afholdt miniudbud på delaftale 1. Leveringsaftalen omfatter opgaver indenfor teknologiområdet Oracle.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 100 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kriminalforsorgen ønsker med dette Miniudbud at indkøbe konsulenter med kompetencer indenfor teknologiområdet Oracle til løsning af løbende opgaver inden for udvikling, integration, konfiguration, vedligeholdelse og IT-arkitektur i forbindelse med Kriminalforsorgens ledelsesinformationssystem, der er en Oracle BI-løsning.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet i form af CV på den eller de tilbudte IT-konsulenter, samt beskrivelse af hvorfor den eller de tilbudte IT-konsulenters kompetencer er relevante for Ordregiverens Opgavebeskrivelse sammenhold / Vægtning: 65
Pris - Vægtning: 35
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

 

Den ordregivende myndighed har anvendt SKI Rammeaftale 0216 Teknologispecifik It-assistance i projektorganiseret form og har gennemført tildeling iht. de i Rammeaftale 0216 Teknologispecifik It-assistance i projektorganiseret form angivne retningslinjer for anvendelse af Rammeaftalen. Den ordregivende myndighed agter på baggrund af den foretagne tildeling at indgå leveringsaftale med den i pkt. V.2.3) angivne tildelte leverandør.

 

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten/beslutningen om tildeling af koncession:
29/09/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Miracle A/S
25678990
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK0

Internetadresse:http://miracle.dk/

Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 2 100 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 3529100
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig ned at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/09/2016

Send til en kollega

0.046