1. 
  Køber 
 
 
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Rigspolitiet 
  
 
   
   Køberens retlige status
   : 
   Central regeringsmyndighed 
  
 
   
   Den ordregivende myndigheds aktiviteter
   : 
   Offentlig orden og sikkerhed 
  
 
   
 
   2. 
  Procedure 
 
 
  
   
   2.1.  
  
 
   
   Procedure 
  
 
   
   Titel
   : 
   Rammeaftale om it-konsulentydelser til test 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Udbuddet omfatter en rammeaftale om levering af it-konsulentydelser til test. Formålet med rammeaftalen er overordnet set at sikre, at Rigspolitiet har adgang til høj kvalificeret konsulentbistand i forbindelse med test af it-løsninger, både ved anskaffelse/udvikling af nye løsninger og ved ændring/videreudvikling af eksisterende løsninger. Rammeaftalen omfatter konsulentbistand inden for konsulentkategorierne ”testmanagement”, ”testere” og ”tekniske testere”. Rammeaftalen omfatter konsulentbistand til følgende opgaver: Testmanagement Test generelt Teknisk test og testautomatisering Test i agile udviklingsteams Non-funktionel test Generelt rådgivning om test De konkrete opgaver under rammeaftalen leveres i henhold til en af parterne indgået leveringsaftale, der indeholder de væsentligste informationer i relation til opgavens udførelse. Opgaverne vil hovedsageligt skulle udføres inden for traditionelle projektteams, hvor it-løsningerne anskaffes ved udbud, og hvor der derfor er fokus på leverandørstyring, kravopfyldelse og –verificering. Det er dog Rigspolitiets forventning, at der i de kommende år vil blive et større fokus på egenudvikling af programmel, hvor opgaverne omfattet af rammeaftalen derfor vil skulle udføres som led i den agile udvikling og sammen med de agile teams. Rigspolitiet forventer herudover et fremadrettet større fokus på non-funktionel test i projekterne, herunder vidensudbredelse af metoder og skabeloner inden for området. Opgaverne og de projekter, som opgaverne skal udføres som led i, er af varierende størrelse og karakter. Nogle projekter angår forretningskritisk funktionalitet og er særdeles omfattende. Andre projekter er mindre omfattende, og angår mindre anskaffelser, vedligeholdelse af eksisterende programmel mm. Opgaverne omfattet af rammeaftalen skal udføres ”on location” hos Politiet i Politiets it-miljøer. Opgaverne skal som udgangspunkt leveres i Storkøbenhavn, men der kan forekomme tilfælde, hvor der skal leveres ydelser til Politiet også uden for Storkøbenhavn. Opgaverne skal leveres af et konsulentteam bestående af 10 konsulenter, der har relevante kompetencer og erfaring med at udføre opgaver svarende til de af rammeaftalen omfattede. Det er vigtigt for Rigspolitiet, at viden fastholdes i det tilbudte konsulentteam i rammeaftalens varighed, og at der i videst muligt omfang undgås udskiftninger. Det specifikke omfang og timingen af leveringsaftaler under rammeaftalen vil afhænge af Rigspolitiets konkrete behov, herunder i forhold til Rigspolitiets it-strategi/roadmap, eventuelle nyanskaffelser af it-løsninger samt udviklingsprojekter. 
  
 
   
   Identifikator for proceduren
   : 
   26b805cb-105b-466e-9520-2bdc79188252 
  
 
   
   Tidligere bekendtgørelse
   : 
   0b703a8a-6973-46c3-9c9e-db836d7b2091-01 
  
 
   
   Intern identifikator
   : 
   2023-142418 
  
 
   
   Type af procedure
   : 
   Åben 
  
 
   
   Proceduren er en hasteprocedure
   : 
   nej 
  
 
   
    
    2.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens art
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassificering
     
    (
    cpv
    ): 
    72254100
     
    Systemafprøvning 
   
 
    
    Yderligere klassificering
     
    (
    cpv
    ): 
    72254000
     
    Programmeltestning 
   
 
    
   
    
    2.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Postadresse
    : 
    Landlystvej 34
     
    
     
     
   
 
    
    By
    : 
    Hvidovre 
   
 
    
    Postnummer
    : 
    2650 
   
 
    
    Landespecifik underafdeling (NUTS)
    : 
    Københavns omegn
     
    (
    DK012
    ) 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Konsulentteamet skal fortrinsvis udføre opgaverne på Politiets lokationer i Storkøbenhavn, men der kan også opstå behov for udførelse af opgaver på Politiets lokationer udenfor Storkøbenhavn. Udførelsessted aftales i de enkelte Leveringsaftaler. 
   
 
    
   
    
    2.1.3.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    75 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    75 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    2.1.4.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være den gældende. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem. Se udbudsbetingelserne for nærmere information herom. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon, (+45) 70 20 80 14. Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Det er ikke nødvendigt for tilbudsgiver at underskrive sit ESPD-dokument. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt Tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder, skal hver deltagers ESPD-dokument være underskrevet af den pågældende deltager. Det er ikke nødvendigt for den ledende tilbudsgiver, der indgiver tilbuddet, at underskrive sit ESPD-dokument. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som denne baserer sig på, og ESPD-dokumentet skal være underskrevet af den støttende enhed. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151-152, jf. § 153. Som alternativ til den dokumentation, der er nævnt i udbudslovens §§ 153-155, 157 og 158 kan tilbudsgiver forelægge ordregiver et certifikat for optagelse på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. § 156, som er udstedt af den kompetente myndighed. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste. Rammeaftalens anslåede værdi er udtryk for ordregivers skøn over den maksimale værdi af samtlige leveringsaftaler, der skal leveres inden for rammeaftalens løbetid. Skønnet er baseret på den forventede kontraktsum i rammeaftalen fulde løbetid baseret på det historiske behov sammenholdt med kendt roadmap for de projekter, som Rigspolitiet forventer at iværksætte de kommende år. Den endelige værdi afhænger af den tilbudte timepris samt det konkrete behov for ydelserne omfattet af rammeaftalen. Tilbudsgiver er ikke er garanteret noget mindstetræk på rammeaftalen, og den anslåede værdi indebærer ikke et tilsagn fra ordregiver om et mindstetræk på rammeaftalen. Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver er bundet af de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra den anslåede værdi. Rammeaftalen er ikke-eksklusiv for ordregiver, og ordregiver er således berettiget til at lade opgaver af samme art, som rammeaftalen omhandler, levere af tredjemand, eller at foretage særskilt udbud heraf, såfremt ordregiver måtte finde dette nødvendigt eller hensigtsmæssigt. Ordregiver kan anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 med senere ændringer. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve en erklæring herom og/eller dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Det bemærkes, at den anførte varighed er fra rammeaftalens ikrafttræden, jf. rammeaftalens punkt 25. 
     
    
    Retsgrundlag
    :  
   
 
    
    Direktiv 2014/24/EU 
   
 
    
    Udbudsloven
     
    - 
    Udbuddet er omfattet af udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer), som implementerer udbudsdirektivet (direktiv 2014/24/EU). 
   
 
    
   
 
   5. 
  Delkontrakt 
 
 
  
   
   5.1.  
  
 
   
   Delkontrakt
   : 
   LOT-0000 
  
 
   
   Titel
   : 
   Rammeaftale om it-konsulentydelser til test 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Udbuddet omfatter en rammeaftale om levering af it-konsulentydelser til test. Formålet med rammeaftalen er overordnet set at sikre, at Rigspolitiet har adgang til høj kvalificeret konsulentbistand i forbindelse med test af it-løsninger, både ved anskaffelse/udvikling af nye løsninger og ved ændring/videreudvikling af eksisterende løsninger. Rammeaftalen omfatter konsulentbistand inden for konsulentkategorierne ”testmanagement”, ”testere” og ”tekniske testere”. Rammeaftalen omfatter konsulentbistand til følgende opgaver: Testmanagement Test generelt Teknisk test og testautomatisering Test i agile udviklingsteams Non-funktionel test Generelt rådgivning om test De konkrete opgaver under rammeaftalen leveres i henhold til en af parterne indgået leveringsaftale, der indeholder de væsentligste informationer i relation til opgavens udførelse. Opgaverne vil hovedsageligt skulle udføres inden for traditionelle projektteams, hvor it-løsningerne anskaffes ved udbud, og hvor der derfor er fokus på leverandørstyring, kravopfyldelse og –verificering. Det er dog Rigspolitiets forventning, at der i de kommende år vil blive et større fokus på egenudvikling af programmel, hvor opgaverne omfattet af rammeaftalen derfor vil skulle udføres som led i den agile udvikling og sammen med de agile teams. Rigspolitiet forventer herudover et fremadrettet større fokus på non-funktionel test i projekterne, herunder vidensudbredelse af metoder og skabeloner inden for området. Opgaverne og de projekter, som opgaverne skal udføres som led i, er af varierende størrelse og karakter. Nogle projekter angår forretningskritisk funktionalitet og er særdeles omfattende. Andre projekter er mindre omfattende, og angår mindre anskaffelser, vedligeholdelse af eksisterende programmel mm. Opgaverne omfattet af rammeaftalen skal udføres ”on location” hos Politiet i Politiets it-miljøer. Opgaverne skal som udgangspunkt leveres i Storkøbenhavn, men der kan forekomme tilfælde, hvor der skal leveres ydelser til Politiet også uden for Storkøbenhavn. Opgaverne skal leveres af et konsulentteam bestående af 10 konsulenter, der har relevante kompetencer og erfaring med at udføre opgaver svarende til de af rammeaftalen omfattede. Det er vigtigt for Rigspolitiet, at viden fastholdes i det tilbudte konsulentteam i rammeaftalens varighed, og at der i videst muligt omfang undgås udskiftninger. Det specifikke omfang og timingen af leveringsaftaler under rammeaftalen vil afhænge af Rigspolitiets konkrete behov, herunder i forhold til Rigspolitiets it-strategi/roadmap, eventuelle nyanskaffelser af it-løsninger samt udviklingsprojekter. 
  
 
   
   Intern identifikator
   : 
   2023-142418 
  
 
   
    
    5.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens art
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassificering
     
    (
    cpv
    ): 
    72254100
     
    Systemafprøvning 
   
 
    
    Yderligere klassificering
     
    (
    cpv
    ): 
    72254000
     
    Programmeltestning 
   
 
    
   
    
    5.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Postadresse
    : 
    Landlystvej 34
     
    
     
     
   
 
    
    By
    : 
    Hvidovre 
   
 
    
    Postnummer
    : 
    2650 
   
 
    
    Landespecifik underafdeling (NUTS)
    : 
    Københavns omegn
     
    (
    DK012
    ) 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Konsulentteamet skal fortrinsvis udføre opgaverne på Politiets lokationer i Storkøbenhavn, men der kan også opstå behov for udførelse af opgaver på Politiets lokationer udenfor Storkøbenhavn. Udførelsessted aftales i de enkelte Leveringsaftaler. 
   
 
    
   
    
    5.1.3.  
   
 
    
    Anslået varighed 
   
 
    
    Varighed
    : 
    48
     
    Måneder 
   
 
    
   
    
    5.1.5.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    75 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    75 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    5.1.6.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler 
   
 
    
    Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være den gældende. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem. Se udbudsbetingelserne for nærmere information herom. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon, (+45) 70 20 80 14. Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Det er ikke nødvendigt for tilbudsgiver at underskrive sit ESPD-dokument. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt Tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder, skal hver deltagers ESPD-dokument være underskrevet af den pågældende deltager. Det er ikke nødvendigt for den ledende tilbudsgiver, der indgiver tilbuddet, at underskrive sit ESPD-dokument. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som denne baserer sig på, og ESPD-dokumentet skal være underskrevet af den støttende enhed. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151-152, jf. § 153. Som alternativ til den dokumentation, der er nævnt i udbudslovens §§ 153-155, 157 og 158 kan tilbudsgiver forelægge ordregiver et certifikat for optagelse på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. § 156, som er udstedt af den kompetente myndighed. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste. Rammeaftalens anslåede værdi er udtryk for ordregivers skøn over den maksimale værdi af samtlige leveringsaftaler, der skal leveres inden for rammeaftalens løbetid. Skønnet er baseret på den forventede kontraktsum i rammeaftalen fulde løbetid baseret på det historiske behov sammenholdt med kendt roadmap for de projekter, som Rigspolitiet forventer at iværksætte de kommende år. Den endelige værdi afhænger af den tilbudte timepris samt det konkrete behov for ydelserne omfattet af rammeaftalen. Tilbudsgiver er ikke er garanteret noget mindstetræk på rammeaftalen, og den anslåede værdi indebærer ikke et tilsagn fra ordregiver om et mindstetræk på rammeaftalen. Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver er bundet af de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra den anslåede værdi. Rammeaftalen er ikke-eksklusiv for ordregiver, og ordregiver er således berettiget til at lade opgaver af samme art, som rammeaftalen omhandler, levere af tredjemand, eller at foretage særskilt udbud heraf, såfremt ordregiver måtte finde dette nødvendigt eller hensigtsmæssigt. Ordregiver kan anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 med senere ændringer. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve en erklæring herom og/eller dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Det bemærkes, at den anførte varighed er fra rammeaftalens ikrafttræden, jf. rammeaftalens punkt 25. 
     
    
   
    
    5.1.10.  
   
 
    
    Tildelingskriterier 
   
 
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Pris 
    
 
     
     Navn
     : 
     Pris 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Opgøres på baggrund af den evalueringstekniske tilbudspris. Se Bilag A til udbudsbetingelserne. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     30 
    
 
    
    
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Kvalitet 
    
 
     
     Navn
     : 
     Kvalitet 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Vurderes som anført i Bilag A til udbudsbetingelserne. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     70 
    
 
     
    
   
    
    5.1.12.  
   
 
    
    Udbudsvilkår 
   
 
    
    Oplysninger om undersøgelsesfrister
    : 
    I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer), skal klage indgives til Klagenævnet for Udbud inden følgende klagefrister: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er klfu@naevneneshus.dk. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/. 
     
    
   
    
    5.1.15.  
   
 
    
    Teknikker 
   
 
    
    Rammeaftale
    : 
    Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence 
   
 
    
    Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
    : 
    Intet dynamisk indkøbssystem 
   
 
    
   
    
    5.1.16.  
   
 
    
    Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang 
   
 
    
    Organisation med ansvar for klager
    : 
    Klagenævnet for Udbud 
   
 
    
    Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
    : 
    Rigspolitiet 
   
 
    
    Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
    : 
    Rigspolitiet 
   
 
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
    : 
    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
   
 
    
   
 
   6. 
  Resultater 
 
 
  
   
   6.1.  
  
 
   
   Resultat delkontrakt-ID
   : 
   LOT-0000 
  
 
   
   Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet. 
  
 
   
   Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder
   : 
   Andet 
  
 
   
    
    6.1.4. 
   
 
    
    Statistiske oplysninger
    :  
   
 
    
    Resumé af de anmodninger om en undersøgelse, som køberen har modtaget
    : 
   
 
    
    Antal klagere
    : 
    1 
   
 
    
    Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
    : 
     
     Type modtagne indgivelser
     : 
     Tilbud 
    
 
     
     Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
     : 
     6 
    
 
     
    
   
 
   8. 
  Organisationer 
 
 
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0001 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Rigspolitiet 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   17143611 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Polititorvet 14
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   København V 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   1780 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Københavns omegn
    
   (
   DK012
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   Rebecca Hannibal Hjorth 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 61245159 
  
 
   
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Køber 
   
 
    
    Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren 
   
 
    
    Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0002 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Klagenævnet for Udbud 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   37795526 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Nævnenes Hus, Toldboden 2
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Viborg 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   8800 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Østjylland
    
   (
   DK042
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 72405600 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation med ansvar for klager 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0003 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   10294819 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Carl Jacobsens Vej 35
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Valby 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2500 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Byen København
    
   (
   DK011
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 41715000 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0004 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Mercell Holding ASA 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   980921565 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Askekroken 11
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Oslo 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   0277 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Oslo
    
   (
   NO081
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Norge 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   eSender 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +47 21018800 
  
 
   
   Fax
   : 
   +47 21018801 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    TED eSender 
   
 
    
   
 
   11. 
  Oplysninger om bekendtgørelsen 
 
 
  
   
   11.1.  
  
 
   
   Oplysninger om bekendtgørelsen 
  
 
   
   Identifikator for bekendtgørelsen
   : 
   f3ef7333-6f76-49b7-966c-d34691e3ed90
    
   - 
   01 
  
 
   
   Formulartype
   : 
   Resultater 
  
 
   
   Bekendtgørelsestype
   : 
   Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen 
  
 
   
   Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
   : 
   19/06/2024
    
   06:00:40 (UTC) 
  
 
   
   Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
   : 
   19/06/2024
    
   06:00:40 (UTC) 
  
 
   
   Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
   : 
   dansk 
  
 
   
  
   
   11.2.  
  
 
   
   Oplysninger om offentliggørelsen 
  
 
   
   Bekendtgørelsesnummer
   : 
   365078-2024 
  
 
   
   EUT-S-nummer
   : 
   119/2024 
  
 
   
   Offentliggørelsesdato
   : 
   20/06/2024