Fakta om udbudet
Udbyder
SKAT
Rammeaftale om drift af dele af SKATs inddrivelsessystem under nedlukning
SKAT
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
19 55 21 01
Østbanegade 123
København
2100
Danmark
Kontaktperson: Anine Bach Møller
Telefon: +45 72379546
E-mail: EFI-drift-udbud@skat.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skat.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale om drift af dele af SKATs inddrivelsessystem under nedlukning.
Udbuddet omfatter drift af SKATs eksisterende inddrivelsessystem, EFI, en ganske lille del af DMI (DMIservices) og udvalgte egenudviklede komponenter. Det eksisterende inddrivelsessystem skal på sigt nedlukkes,og udbuddet omfatter herudover således også en række nedlukningsydelser. Herudover omfatter udbuddet også transition, platformsvedligeholdelse, support og konsulentydelser.
Udbuddet er nærmere beskrevet i punkt II.2.4).
Nærværende udbud omfatter drift af EFI, en ganske lille del af DMI (DMI services) og udvalgte egenudviklede komponenter. Dette inddrivelsessystem skal afvikles. Leverandøren skal bidrage til koordinering af en parallelle drift med det nye inddrivelsessyetem og udføre de driftsmæssige opgaver, der følger af dette. SKAT ønsker at indgå en rammeaftale om drift, support og diverse i udbudsmaterialet nærmere definerede driftsrelaterede supportydelser, som eksempelvis udtræk af informationer/data fra system og governance omkring idriftsættelser, almindelig platformsvedligeholdelse og mindre tilretninger/tilpasninger af driftsmiljøet/driftsplatformen. Rammeaftalen omfatter følgende hovedydelser: Drift, support, transition, nedlukningsydelser og tilknyttede konsulentydelser.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 gange af 6 måneder.
Den i punkt II.1.7) anførte værdi er udtryk for den evalueringstekniske tilbudspris. Værdien af udbuddet var i udbudsbekendtgørelsen skønnet til maksimalt 200 000 000 DKK.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om drift af dele af SKATs inddrivelsessystem under nedlukning
26911745
Lautrupparken 40
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Den i punkt V.2.4) anførte værdi er udtryk for den evalueringstekniske tilbudspris. Værdien af udbuddet var i udbudsbekendtgørelsen skønnet til maksimalt 200 000 000 DKK.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk