1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
TÅRNBYFORSYNING Varme A/S
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
1.1.
Køber
Officielt navn
:
TÅRNBYFORSYNING Vand A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
Vandrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn
:
TÅRNBYFORSYNING Dragør Fjernvarme A/S
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Samlet udbud af levering (og udskiftning) af energimålere og vandmålere samt etablering af og adgang til et dataopsamlingssystem
Beskrivelse
:
Udbuddet har til formål at indgå én kontrakt med én leverandør. Kontrakten omfatter kombineret køb og levering af energi- og vandmålere samt montering af vandmålere og indkøb af adgang til et Dataopsamlingssystem, som leverandøren skal etablere, og som dækker dataopsamling i Tårnby Kommune til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S og TÅRNBYFORSYNING Vand A/S. De produkter og ydelser, som er omfattet af Kontrakten, er således energi- og vandmålere, inkl. udskiftning og bortskaffelse af eksisterende vandmålere af størrelsen Q3_1,6m³ samt indkøb af adgang til et Dataopsamlingssystem, som skal kunne hjemtage data fra energi- og vandmålerne via fjernaflæsning, således at korrekt fjernaflæsning af forbrugsdata sikres. Dataopsamlingssystemet skal kunne hjemtage data i Tårnby Kommune. I relation til mængder, omfatter Kontrakten en anskaffelse på mellem 4.000-5.000 energimålere, der kan fjernaflæses, med en forventet leverance på mellem 500 – 1.500 om året over en periode på 4-7 år. Kontrakten omfatter tillige indkøb af 9.500 vandmålere, der ligeledes skal kunne fjernaflæses. For så vidt angår vandmålere med en størrelse på Q3_1,6m³, omfatter Kontrakten udskiftning og bortskaffelse af de 9.359 eksisterende vandmålere i Tårnby Kommune. Ordregiver skal ikke være ejer af dataopsamlingssystemet eller nogen komponenter mv. i dataopsamlingsinfrastrukturen. Dataopsamlingssystemet, herunder samtlige komponenter mv. i dataopsamlingsinfrastrukturen skal i hele kontraktens løbetid ejes, driftes, hostes, løbende vedligeholdes, opdateres og supporteres af leverandøren, idet leverandøren stiller dataopsamlingssystemet til rådighed for Ordregiver under hele kontraktens løbetid på kontraktens vilkår. Ordregiver betaler en løbende abonnementspris pr. tilsluttet målerenhed herfor. Kontrakten giver endvidere Ordregiver adgang til at gøre brug af følgende optioner: - Option 1: Køb af 3.000 – 4.000 energimålere til TÅRNBYFORSYNING Dragør Fjernvarme A/S samt adgang til Dataopsamlingssystemet, som udvides til at kunne hjemtage data fra de nye energimålere inden for TÅRNBYFORSYNING Dragør Fjernvarme A/S' forsyningsområde. - Option 2: Udskiftning og bortskaffelse af 800 – 900 stk. energimålere hos eksisterende fjernvarmekunder i Tårnby Kommune. - Option 3: Køb af yderligere 1.000 stk. energimålere til levering til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S. - Option 4: Køb af yderligere 1.000 stk. energimålere til levering til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S. Option 5: Køb af yderligere 1.000 stk. energimålere til levering til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S. Kontrakten er uopsigelig for Leverandøren. Kontrakten er uopsigelig for Ordregiver i de første to år regnet fra Kontraktens indgåelse. Efter de to år har Kunden ret til at opsige Kontrakten, med et skriftligt varsel på seks måneder til udløbet af en måned Kontraktens anslåede værdi inkl. optioner på forlængelser, udførelse af udskiftninger (inkl. bortskaffelse) samt indkøb af yderligere energimålere og adgang til og udvidelse af Dataopsamlingssystemet er DKK 60-70 mio. ekskl. moms.
Identifikator for proceduren
:
a1fcf9c9-74be-4e55-bf60-c3f6d22e205e
Tidligere bekendtgørelse
:
161cf459-72f6-4be8-9aa8-4fe86dab2483-01
Intern identifikator
:
71350
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling med forudgående indkaldelse af tilbud efter art. 47 i Forsyningsvirksomhedsdirektivet (Europa Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014) som implementeret ved bekendtgørelse nr. 1624 af 15. december 2015 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport og posttjenester, som ændret ved Bekendtgørelse nr. 1078 af 29. juni 2022 (Implementeringsbekendtgørelsen). Der gennemføres således en prækvalifikationsfase, hvor Ordregiver vil prækvalificere de tre bedstegnede ansøgere. Herefter gennemføres forhandlinger inden kontrakttildelingen, men Ordregiver forbeholder sig dog retten til at antage tilbud afgivet i forbindelse med den første tilbudsfrist uden forudgående forhandlinger, hvis Ordregiver vurderer, at der ikke er behov for at gennemføre forhandlinger. Tilbudsgiver bør derfor sikre, at tilbuddet er udformet på sådan en måde, at Kontrakten så vidt muligt kan indgås uden forhandlinger og uden foregående drøftelser mellem Ordregiver og tilbudsgiver.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Varer
Yderligere om kontraktens art
:
Tjenesteydelser
,
Bygge og anlæg
Primær klassificering
(
cpv
):
38551000
Energimålere
Yderligere klassificering
(
cpv
):
32571000
Kommunikationsinfrastruktur,
38421100
Vandmålere,
45232330
Opstilling af antenner,
51000000
Installationstjenester (undtagen programmel),
65500000
Aflæsning af målere
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Tårnby Kommune og med option på Dragør Kommune.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
70 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
ESPD, støttende enheder, konsortier og underleverandører: Tilbudsgiver skal afgive oplysninger vedrørende udelukkelse og egnethed, hvilket sker digitalt via udbudsplatformen (EU-Supply), til foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, samt til foreløbig opfyldelse af ordregives krav til egnethed. Ordregiver kræver, at tilbudsgiver udfylder det fælleseuropæiske udbudsdokument, i daglig tale ESPD, i forbindelse med tilbudsafgivelse. ESPD’et er tilbudsgivers ”egenerklæring”, der fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde, samt opfylder egnethedskravene til udbuddet. Tilbudsgiver, evt. konsortiedeltagere og/eller evt. støttende virksomheder skal underskrive deres respektive ESPD’er. Såfremt et afleveret ESPD ikke er underskrevet, tager ordregiver forbehold for at lade dette berigtige, jf. art. 76, stk. 4 i forsyningsvirksomhedsdirektivet. Besvarelsen af ESPD-dokumentet foregår som den øvrige tilbudsgivning via EU-Supply. Udelukkelsesgrunde: Tilbudsgiver og evt. støttende enheder må ikke være omfattet af nogle af de obligatoriske udelukkelsesgrunde eller nogle af de valgte frivillige udelukkelsesgrunde, der er anført nedenfor, jf. udbudslovens §§ 134 a-137, jf. § 11 i Implementeringsbekendtgørelsen. Tilbudsgiver og evt. støttende enheder må endvidere ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (konkurs mv.), nr. 3 (konkurrencefordrejende aftaler). Ordregiver vil under overholdelse af proportionalitetsprincippet foretage vurderingen af, hvorvidt tilbudsgivere eller evt. støttende enheder er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde. Ordregiver kan ikke udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135-137, såfremt denne har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, selvom vedkommende er omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 138. Der kan alene ske udelukkelse på den baggrund, hvis Ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis tilbudsgiver ikke inden for en passende frist har forelagt tilstrækkelig dokumentation for tilbudsgiverens pålidelighed. Om hvad der fordres til tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3, jf. § 11 i Implementeringsbekendtgørelsen. Til vurdering af en økonomisk aktørs dokumentation af pålidelighed vil ordregiver indhente en vejledende udtalelse hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, jf. udbudslovens § 138, stk. 1.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/25/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Samlet udbud af levering (og udskiftning) af energimålere og vandmålere samt etablering af og adgang til et dataopsamlingssystem
Beskrivelse
:
Udbuddet har til formål at indgå én kontrakt med én leverandør. Kontrakten omfatter kombineret køb og levering af energi- og vandmålere samt montering af vandmålere og indkøb af adgang til et Dataopsamlingssystem, som leverandøren skal etablere, og som dækker dataopsamling i Tårnby Kommune til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S og TÅRNBYFORSYNING Vand A/S. De produkter og ydelser, som er omfattet af Kontrakten, er således energi- og vandmålere, inkl. udskiftning og bortskaffelse af eksisterende vandmålere af størrelsen Q3_1,6m³ samt indkøb af adgang til et Dataopsamlingssystem, som skal kunne hjemtage data fra energi- og vandmålerne via fjernaflæsning, således at korrekt fjernaflæsning af forbrugsdata sikres. Dataopsamlingssystemet skal kunne hjemtage data i Tårnby Kommune. I relation til mængder, omfatter Kontrakten en anskaffelse på mellem 4.000-5.000 energimålere, der kan fjernaflæses, med en forventet leverance på mellem 500 – 1.500 om året over en periode på 4-7 år. Kontrakten omfatter tillige indkøb af 9.500 vandmålere, der ligeledes skal kunne fjernaflæses. For så vidt angår vandmålere med en størrelse på Q3_1,6m³, omfatter Kontrakten udskiftning og bortskaffelse af de 9.359 eksisterende vandmålere i Tårnby Kommune. Ordregiver skal ikke være ejer af dataopsamlingssystemet eller nogen komponenter mv. i dataopsamlingsinfrastrukturen. Dataopsamlingssystemet, herunder samtlige komponenter mv. i dataopsamlingsinfrastrukturen skal i hele kontraktens løbetid ejes, driftes, hostes, løbende vedligeholdes, opdateres og supporteres af leverandøren, idet leverandøren stiller dataopsamlingssystemet til rådighed for Ordregiver under hele kontraktens løbetid på kontraktens vilkår. Ordregiver betaler en løbende abonnementspris pr. tilsluttet målerenhed herfor. Kontrakten giver endvidere Ordregiver adgang til at gøre brug af følgende optioner: - Option 1: Køb af 3.000 – 4.000 energimålere til TÅRNBYFORSYNING Dragør Fjernvarme A/S samt adgang til Dataopsamlingssystemet, som udvides til at kunne hjemtage data fra de nye energimålere inden for TÅRNBYFORSYNING Dragør Fjernvarme A/S' forsyningsområde. - Option 2: Udskiftning og bortskaffelse af 800 – 900 stk. energimålere hos eksisterende fjernvarmekunder i Tårnby Kommune. - Option 3: Køb af yderligere 1.000 stk. energimålere til levering til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S. - Option 4: Køb af yderligere 1.000 stk. energimålere til levering til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S. Option 5: Køb af yderligere 1.000 stk. energimålere til levering til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S. Kontrakten er uopsigelig for Leverandøren. Kontrakten er uopsigelig for Ordregiver i de første to år regnet fra Kontraktens indgåelse. Efter de to år har Kunden ret til at opsige Kontrakten, med et skriftligt varsel på seks måneder til udløbet af en måned Kontraktens anslåede værdi inkl. optioner på forlængelser, udførelse af udskiftninger (inkl. bortskaffelse) samt indkøb af yderligere energimålere og adgang til og udvidelse af Dataopsamlingssystemet er DKK 60-70 mio. ekskl. moms.
Intern identifikator
:
71350
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Varer
Yderligere om kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Yderligere om kontraktens art
:
Bygge og anlæg
Primær klassificering
(
cpv
):
38551000
Energimålere
Yderligere klassificering
(
cpv
):
32571000
Kommunikationsinfrastruktur,
38421100
Vandmålere,
45232330
Opstilling af antenner,
51000000
Installationstjenester (undtagen programmel),
65500000
Aflæsning af målere
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Kontrakten giver Ordregiver adgang til at gøre brug af følgende optioner: - Option 1: Køb af 3.000 – 4.000 energimålere til TÅRNBYFORSYNING Dragør Fjernvarme A/S samt adgang til Dataopsamlingssystemet, som udvides til at kunne hjemtage data fra de nye energimålere inden for TÅRNBYFORSYNING Dragør Fjernvarme A/S' forsyningsområde. - Option 2: Udskiftning og bortskaffelse af 800 – 900 stk. energimålere hos eksisterende fjernvarmekunder i Tårnby Kommune. - Option 3: Køb af yderligere 1.000 stk. energimålere til levering til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S. - Option 4: Køb af yderligere 1.000 stk. energimålere til levering til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S. Option 5: Køb af yderligere 1.000 stk. energimålere til levering til TÅRNBYFORSYNING Varme A/S.
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Tårnby Kommune og med option på Dragør Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
12
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har ret til at forlænge Kontrakten to gange med op til 12 måneder pr. forlængelse på uændrede vilkår. Kunden skal senest tre måneder før Kontraktens ophør sende en skriftlig meddelelse, såfremt Kontrakten ønskes forlænget.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
70 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Offentligt udbudsprojekt, der finansieres helt eller delvist med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
ESPD, støttende enheder, konsortier og underleverandører: Tilbudsgiver skal afgive oplysninger vedrørende udelukkelse og egnethed, hvilket sker digitalt via udbudsplatformen (EU-Supply), til foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, samt til foreløbig opfyldelse af ordregives krav til egnethed. Ordregiver kræver, at tilbudsgiver udfylder det fælleseuropæiske udbudsdokument, i daglig tale ESPD, i forbindelse med tilbudsafgivelse. ESPD’et er tilbudsgivers ”egenerklæring”, der fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde, samt opfylder egnethedskravene til udbuddet. Tilbudsgiver, evt. konsortiedeltagere og/eller evt. støttende virksomheder skal underskrive deres respektive ESPD’er. Såfremt et afleveret ESPD ikke er underskrevet, tager ordregiver forbehold for at lade dette berigtige, jf. art. 76, stk. 4 i forsyningsvirksomhedsdirektivet. Besvarelsen af ESPD-dokumentet foregår som den øvrige tilbudsgivning via EU-Supply. Udelukkelsesgrunde: Tilbudsgiver og evt. støttende enheder må ikke være omfattet af nogle af de obligatoriske udelukkelsesgrunde eller nogle af de valgte frivillige udelukkelsesgrunde, der er anført nedenfor, jf. udbudslovens §§ 134 a-137, jf. § 11 i Implementeringsbekendtgørelsen. Tilbudsgiver og evt. støttende enheder må endvidere ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (konkurs mv.), nr. 3 (konkurrencefordrejende aftaler). Ordregiver vil under overholdelse af proportionalitetsprincippet foretage vurderingen af, hvorvidt tilbudsgivere eller evt. støttende enheder er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde. Ordregiver kan ikke udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135-137, såfremt denne har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, selvom vedkommende er omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 138. Der kan alene ske udelukkelse på den baggrund, hvis Ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis tilbudsgiver ikke inden for en passende frist har forelagt tilstrækkelig dokumentation for tilbudsgiverens pålidelighed. Om hvad der fordres til tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3, jf. § 11 i Implementeringsbekendtgørelsen. Til vurdering af en økonomisk aktørs dokumentation af pålidelighed vil ordregiver indhente en vejledende udtalelse hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, jf. udbudslovens § 138, stk. 1.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
En virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. § 7, stk. 1 i klagenævnsloven. Endvidere skal evt. klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
TÅRNBYFORSYNING Varme A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Vinder udvælgelse status
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder
:
Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
TÅRNBYFORSYNING Varme A/S
Registreringsnummer
:
32667740
Postadresse
:
Gemmas Alle 39
By
:
Kastrup
Postnummer
:
2770
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Sebastian Asbjørn Pedersen
Telefon
:
+45 29133959
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
TÅRNBYFORSYNING Vand A/S
Registreringsnummer
:
32667708
Postadresse
:
Gemmas Alle 39
By
:
Kastrup
Postnummer
:
2770
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Sebastian Asbjørn Pedersen
Telefon
:
29133959
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
TÅRNBYFORSYNING Dragør Fjernvarme A/S
Registreringsnummer
:
44185865
Postadresse
:
Gemmas Alle 39
By
:
Kastrup
Postnummer
:
2770
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Sebastian Asbjørn Pedersen
Telefon
:
29133959
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Kontaktpunkt
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen
:
d9dfc9f8-ed84-4126-8095-08bd495a5373
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype
:
30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
06/08/2024
12:10:36 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
:
06/08/2024
12:14:27 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
474441-2024
EUT-S-nummer
:
153/2024
Offentliggørelsesdato
:
07/08/2024