23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 209-378514
Offentliggjort
28.10.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Direktoratet for Kriminalforsorgen — Koncern IT

Vindere

Vedligeholdelse og opgradering af ESDH system til Rigspolitiet og Direktoratet for Kriminalforsorgen

(14.02.2017)
KMD A/S
Lautrupparken 42
2750 Ballerup

Opdateringer

Rettelse
(29.11.2016)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 01-12-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 06-12-2016
Time: 12:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 01-12-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 06-12-2016
Time: 12:00

Vedligeholdelse og opgradering af ESDH system til Rigspolitiet og Direktoratet for Kriminalforsorgen


Direktoratet for Kriminalforsorgen — Koncern IT

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Direktoratet for Kriminalforsorgen — Koncern IT
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Kristina Fjellander
Telefon: +45 72554586
E-mail: kristina.fjellander@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62294730.aspx

I.1) Navn og adresser
Rigspolitiet
17143611
Polititorvet 14
København V
1780
Danmark
Kontaktperson: Christian Schougaard
Telefon: +45 41749097
E-mail: csc018@politi.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.politi.dk/da/ompolitiet/rigspolitiet/

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/62294730.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62294730.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/62294730.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Vedligeholdelse og opgradering af ESDH system til Rigspolitiet og Direktoratet for Kriminalforsorgen.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter en kontrakt om vedligeholdelse af eksisterende Captia ESDH-system samt efterfølgende deployment, vedligeholdelse og videreudvikling af en opdateret version af ESDH systemet til nyeste version af WorkZone. Herunder øvrige leverancer af funktionalitet og ydelser til de af udbuddet omfattede myndigheder. Udbuddet omfatter Direktoratet for Kriminalforsorgen, Justitsministeriets Departement, Civilstyrelsen og Den Uafhængige Politiklagemyndighed (underlagt Justitsministeriets It-fællesskab (JIF) v. Direktoratet for Kriminalforsorgen) samt Rigspolitiet og vil i alt omfatte ca. 3 400 brugere.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 28 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72261000
72263000
72267000
72268000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

København.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter en kontrakt om vedligeholdelse af eksisterende Captia ESDH-system samt efterfølgende deployment, vedligeholdelse og videreudvikling af en opdateret version af ESDH systemet til nyeste version af WorkZone. Herunder øvrige leverancer af funktionalitet og ydelser til de af udbuddet omfattede myndigheder. Udbuddet omfatter Direktoratet for Kriminalforsorgen, Justitsministeriets Departement, Civilstyrelsen og Den Uafhængige Politiklagemyndighed (underlagt Justitsministeriets It-fællesskab (JIF) v. Direktoratet for Kriminalforsorgen) samt Rigspolitiet og vil i alt omfatte ca. 3 400 brugere.

Kontrakten har til formål, at:

a) sikre JIF og Rigspolitiets krav til serviceniveauer i relation til vedligehold

og sikre at prissætningen heraf er konkurrencedygtig

b) JIF og Rigspolitiet i kontraktperioden løbende kan foretagex

opgraderinger af ESDH applikationerne

c) JIF og Rigspolitiet efterfølgende kan indkøbe og ibrugtage ny

funktionalitet i relation til WorkZone

d) JIF og Rigspolitiet kan få den nødvendige faglige rådgivning og sparring

om såvel anvendelse af den opgraderede løsning samt om fremtidige

videreudviklingsmuligheder samt løbende driftstøtte. Desuden at sådanne

ydelser udføres.

Udbuddet omfatter en kontrakt, der indeholder elementer af såvel en

offentlig kontrakt som en rammeaftale. Kontrakten omfatter således både

leverandørens pligt til at levere opgradering og vedligeholdelse ud fra det

ovenfor angivne, ligesom der vil indgå et element af rammeaftale i

forbindelse med ordregivernes muligheder for i kontraktperioden at bestille

konsulentydelser, herunder udviklingsarbejder relateret til de leverede

vedligeholdelsesydelser. Inkl. integrationer til f.eks. eksterne systemer og

datakilder. Omfattet heraf er ligeledes videreudvikling, så applikationerne

løbende kan tilpasses udviklingen i ordregivers forretningsmæssige behov.

I tilknytning hertil må det forventes, at der i kontraktperioden vil forekomme

ændringer i den bagvedliggende infrastruktur og ordregivers øvrige

systemportefølje, hvilket løbende vil forudsætte ændringer af de leverede

ydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 28 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option 1: APP-baseret løsning fra mobile enheder (IOS).

Option 2: APP-baseret løsning fra mobile enheder (Android).

Option 3: ESDH-brugergrænseflade baseret på Microsoft stifinder.

Option 4: Mødemodul.

Option 5: Indsigt i sagsbehandlingsdata.

Option 6: O-Data interface.

Option 7: Workflow Management.

Option 8: Digital Post.

Option 9: Connector CPR.

Option 10: Connector CVR.

Option 11: Levering af teknisk driftskursus.

Option 12: Levering af administratorkursus.

Option 13: Levering af kursus i opsætning af skabeloner.

Option 14: Levering af superbruger kursus.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbudsgiver skal som en del

af sit tilbud aflevere et »fælleseuropæisk udbudsdokument« (også kaldet

»ESPD-dokumentet«), hvori tilbudsgiver skal afgive erklæringer om

følgende forhold:

— Hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens

§ 135, stk. 1-3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om deltagelse i kriminel

organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger, hvidvaskning,

børnearbejde, ubetalt forfalden gæld mv.), og

— Hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens

§ 136 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om interessekonflikter,

konkurrencefordrejning, groft urigtige oplysninger mv.).

Ordregiverne kan ikke tage erklæringer i betragtning, som er afgivet på

anden vis end via ESPD-dokumentet, jf. udbudslovens § 148.

Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) skal hver enkelt

deltager i sammenslutningen vedlægge et særskilt ESPD-dokument som

omfatter ovennævnte erklæringer.

Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders økonomiske/finansielle

formåen og/eller teknisk/faglige formåen (f.eks. underleverandører eller

enheder inden for samme koncern, herunder moder-, søster- eller

datterselskaber), skal hver enkelt af disse enheder vedlægge et særskilt

ESPD-dokument som omfatter ovennævnte erklæringer.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal som en del af sit tilbud aflevere et »fælleseuropæisk

udbudsdokument« (også kaldet »ESPD-dokumentet«), hvori tilbudsgiver skal

afgive erklæringer om følgende forhold:

— Tilbudsgivers samlede omsætning i de tre seneste disponible regnskabsår

(afhængigt af, hvornår ansøger blev etableret eller startede sin

virksomhed).

— Tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår (afhængigt

af, hvornår ansøger blev etableret eller startede sin virksomhed).

Ordregiverne kan ikke tage erklæringer i betragtning, som er afgivet på

anden vis end via ESPD-dokumentet, jf. udbudslovens § 148.

Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) skal hver enkelt

deltager i sammenslutningen vedlægge et særskilt ESPD-dokument som

omfatter ovennævnte erklæringer.

Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle

formåen (f.eks. enheder inden for samme koncern, herunder moder-,

søster- eller datterselskaber), skal hver enkelt af disse enheder vedlægge

et særskilt ESPD-dokument som omfatter ovennævnte erklæringer.

Ved tilbud fra konsortier og tilbud med underleverandører: Der vil ved

vurderingen af den finansielle/økonomiske formåen ikke ske en

matematisk beregning og sammenlægning af deltagernes økonomiske

nøgletal med henblik på at beregne gennemsnitlige nøgletal for konsortiet

eller hovedleverandøren/underleverandøren i sin helhed.

Vurderingen af den økonomiske og finansielle formåen for et konsortium

eller for en hovedleverandør med underleverandør(er) vil derimod ske på

basis af dels en vurdering af de enkelte deltageres forhold, dels samlet

overordnet vurdering af konsortiets eller

hovedleverandøren/underleverandørens økonomiske og finansielle

formåen i sin helhed.

Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle

formåen, skal tilbudsgiveren og de pågældende enheder hæfte solidarisk

for kontraktens gennemførelse, jf. udbudslovens § 144, stk. 6.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Det er et mindstekrav, at ansøger i gennemsnit over de sidste 3

regnskabsår har haft en årlig omsætning på 30 000 000 DKK, afhængigt af

hvornår ansøger blev etableret eller startede sin virksomhed.

Det er i forhold til egenkapitalen et mindstekrav, at tilbudsgiver kan

dokumentere en positiv egenkapital i det seneste disponible regnskabsår,

hvis tallene herfor foreligger.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal som en del af sit tilbud aflevere et »fælleseuropæisk

udbudsdokument« (også kaldet »ESPD-dokumentet«), hvori tilbudsgiver skal

afgive erklæringer om følgende forhold:

— Forelæggelse af en liste over de betydeligste tilsvarende tjenesteydelser,

tilbudsgiver har udført i løbet af de sidste 3 år med angivelse af beløb og

modtager. Der kan af systemmæssige årsager pt. kun angives 5 referenceri eESPD. Der kan således maks. angives 5 referencer totalt — dette gælder

også for konsortier og hovedleverandører/underleverandører samlet set.

Der gøres særligt opmærksom på, at ansøger ved udfyldelsen af sine

referencer i ESPD-dokumentet i feltet »Beskrivelse« skal sørge for, at

beskrivelsen af de enkelte referencer er fyldig og fyldestgørende, således

at ordregiver kan vurdere referencerne i forhold til, hvorvidt og i hvilket

omfang de er udtryk for tilsvarende tjenesteydelser/varer.

Ordregiverne kan ikke tage erklæringer i betragtning, som er afgivet på

anden vis end via ESPD-dokumentet, jf. udbudslovens § 148.

Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders faglige erfaringer

vedrørende udførelsen af konkrete dele af tjenesteydelserne, skal de

pågældende konkrete dele af tjenesteydelserne udføres af den enhed, som

ansøgeren baserer sin anmodning på, jf. udbudslovens § 144, stk. 3.

Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) skal hver enkelt

deltager i sammenslutningen vedlægge et særskilt fælleseuropæisk

udbudsdokument som omfatter ovennævnte erklæringer.

Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders tekniske og faglige

formåen (f.eks. underleverandører eller enheder inden for samme koncern,

herunder moder-, søster- eller datterselskaber), skal hver enkelt af disse

enheder vedlægge et ESPD-dokument som omfatter ovennævnte

erklæringer.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Det er i forhold til tilbudsgivers forelæggelse af listen over de betydeligste

tilsvarende tjenesteydelser et mindstekrav, at tilbudsgiver kan dokumentere

erfaring med levering af tilsvarende ydelser af samme kompleksitet til

tilsvarende virksomheder.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Såfremt kontrakten tildeles en sammenslutning af økonomiske aktører

(konsortium), skal deltagerne påtage sig solidarisk hæftelse for kontraktens

gennemførelse og udpege en fælles befuldmægtiget blandt de solidarisk

hæftende deltagere.

Såfremt kontrakten tildeles en tilbudsgiver der baserer sig på andre

enheders økonomiske og finansielle formåen (jf. punkt III.1.2)), skal hver

enkelt af disse enheder påtage sig solidarisk hæftelse for kontraktens

gennemførelse, jf. Udbudslovens § 144, stk. 6.

Kontrakten indeholder særlige betingelser for kontraktens gennemførelse.

Nærmere oplysninger fremgår af udbudsmaterialet.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/12/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 01/12/2016
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Tilbudsgiverne har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud, herunder til at få oplysninger om indholdet af de øvrige tilbudsgiveres tilbud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Der er tale om et offentligt udbud.

Tilbuddet skal indeholde de erklæringer mv., der efterspørges i pkt. III.1.1),

III.1.2 og III.1.3, der udarbejdes via udfyldelse af ESPD-dokumentet.

ESPD-dokumentet kan udfyldes via eESPD, jf. vejledningen herom i

udbudsbetingelserne.

Fristen i punkt IV.2.2) er fristen for modtagelse af tilbud.

Hver tilbudsgiver kan alene afgive ét tilbud.

Til punkt II.2.7): Kontraktens varighed beregnes fra kontraktens indgåelse.

Til punkt III.1): En tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i

udbudsproceduren, såfremt de obligatoriske udelukkelsesgrunde i

udbudslovens §§ 135-136 finder anvendelse, medmindre udbudsloven

giver mulighed for at undlade at udelukke tilbudsgiveren (jf. herunder

lovens § 138).

Før ordregivers beslutning om tildeling af kontrakten skal ordregiver kræve,

at den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele til, fremlægger

dokumentation i henhold til Udbudslovens § 152 for de oplysninger, der er

afgivet i ESPD-dokumentet. Ordregiver kan på ethvert tidspunkt i

udbudsproceduren anmode en ansøger eller tilbudsgiver om at fremlægge

(endelig) dokumentation for de forhold, der er blevet erklæret i det

fælleseuropæiske udbudsdokument vedrørende udelukkelsesgrundene i

udbudslovens § 135, stk. 1 og 3, vedrørende opfyldelse af

minimumskravene til egnethed, samt vedrørende kriterierne for

udvælgelse. Tilsvarende kan ordregiver anmode en ansøger eller tilbudsgiver om at supplere eller præcisere modtaget dokumentation. I så

fald skal den efterspurgte dokumentation fremsendes inden en kortere

tidsfrist der fastsættes af ordregiver. Manglende fremsendelse af

efterspurgt dokumentation kan føre til udelukkelse af den pågældende

tilbudsgiver fra udbudsprocedure. Dokumentationen er oplistet i

udbudsbetingelserne.

Følgende dokumentation kræves ift. opfyldelse af minimumskrav til

egnethed:

For samlet omsætning: Erklæring fra revisor indeholdende de i ESPD-dokumentet

refererede tal for omsætning eller revisorpåtegnede

årsrapporter indeholdende de i ESPD-dokumentet refererede tal for

omsætning. NB: Nogle årsrapporter indeholder ikke tal for omsætning, men

kun for bruttoavance; dette er ikke tilstrækkeligt til verifikation, og i så fald

må fremlægges en erklæring fra revisor.

For egenkapital: Erklæring fra revisor indeholdende de i ESPD-dokumentet

refererede tal for egenkapital eller revisorpåtegnede årsrapporter

indeholdende de i ESPD-dokumentet refererede tal for egenkapital.

For referencer: Kontaktperson hos den enhed, som har modtaget

referencen med angivelse af kontaktpersonens navn, telefonnummer og

e-mail, således at ordregiver kan kontakte de angivne personer hos

referencerne med henblik på at få verificeret referencens indhold.

Efter tildeling af kontrakt skal Leverandøren samt de konsulenter og øvrige

personer, der deltager i opgaveløsningen, sikkerhedsgodkendes af Politiets

Efterretningstjeneste. Sikkerhedsgodkendelsen skal opretholdes i

kontraktens løbetid. Krav til sikkerhedsgodkendelse vil fremgå af udbudsmaterialet.

Til punkt IV.2.4): Sproget i nærværende udbudsforretning er dansk. Dette indebærer, at udbudsmaterialet er udarbejdet på dansk og at tilbud skal afgives på dansk, dog således at teknisk dokumentation kan være på dansk eller engelsk. Spørgsmål skal fremsættes skriftligt på dansk og vil blive besvaret på dansk.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/10/2016

Send til en kollega

0.063