Fakta om udbudet
Udbyder
Naturstyrelsen
Vindere
Systemunderstøttelse Af Bæredygtig Arealdrift i Naturstyrelsen
(08.04.2019)
Netcompany IT and Business Consulting A/S
Grønningen 17
1270 København K
Systemunderstøttelse Af Bæredygtig Arealdrift (SABA)
Naturstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
33157274
Haraldsgade 53
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Jens Wolf Jespersen
Telefon: +45 72543000
E-mail: jenwj@nst.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://nst.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/250996
Del II: Genstand
Systemunderstøttelse Af Bæredygtig Arealdrift (SABA).
Projekt SABA (Systemunderstøttelse Af Bæredygtig Arealdrift) er Naturstyrelsens IT understøttelse af de faktiske forretningsprocesser på tværs af den del af organisationen, der beskæftiger sig med Arealdrift. SABA systemet består af 3 delsystemer:
Delsystem 1: GIS, datamanagement og fremskrivning
Delsystem 2: Arbejdsplanlægning, ressourcestyring, budget og skovarbejder App.
Delsystem 3: Produktionsstyring, salg og hugstplanlægning.
Bemærk, at de 3 delsystemer skal leveres i 4 delleverancer, idet hugstplanlægning i delsystem 3(a) skal tages i brug før resten af delsystem 3(b).
Kontrakten indeholder 4-årig support og vedligeholdelse samt option på brugeruddannelse.
Naturstyrelsen.
Projekt SABA (Systemunderstøttelse Af Bæredygtig Arealdrift) er Naturstyrelsens IT understøttelse af de faktiske forretningsprocesser på tværs af den del af organisationen, der beskæftiger sig med Arealdrift. SABA systemet består af 3 delsystemer:
Delsystem 1: GIS, datamanagement og fremskrivning
Delsystem 2: Arbejdsplanlægning, ressourcestyring, budget og skovarbejder App.
Delsystem 3: Produktionsstyring, salg og hugstplanlægning.
Bemærk, at de 3 delsystemer skal leveres i 4 delleverancer, idet hugstplanlægning i delsystem 3(a) skal tages i brug før resten af delsystem 3(b).
Kontrakten indeholder 4-årig support og vedligeholdelse samt option på brugeruddannelse.
Brugeruddannelse indgår som option til leverancen af SABA, og skal udføres i takt med ordregiveres ibrugtagning af delsystemerne 1-3.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
SABA
14 81 48 33
Grønningen 17
København K
1270
Danmark
Telefon: +45 41730235
E-mail: jw@netcompany.com
NUTS-kode: DK0
Internetadresse:http://www.netcompany.com
Del VI: Supplerende oplysninger
.
Dahlerups Pakhus — Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www. erhvervsstyrelsen.dk.
Carl Jakobsensvej 35
Valby
3500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://kfst.dk