23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
09.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

02.07 Kommunikationsprodukter og -løsninger


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

539805-2024 - Resultater
Danmark – Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr – 02.07 Kommunikationsprodukter og -løsninger
OJ S 175/2024 09/09/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
E-mail cko@ski.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Økonomiske anliggender
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel 02.07 Kommunikationsprodukter og -løsninger
Beskrivelse De to kategorier i det dynamiske indkøbssystem har overordnet sammenfaldende genstand, jf. bilag C, Systemets genstand. Dog vil typerne af indkøb på de to kategorier være forskellige, idet Kategori 2 anvendes, hvis kunden har behov for en kompleks løsning. Ved kompleks løsning forstås en løsning, hvor Kunden har behov for leverandørens input til at udarbejde den konkrete bedst egnede løsning til opfyldelse af Kundens behov, og hvor Kunden har behov for at kunne indkøbe kompetencer i form af rådgivning, teknisk konsulentbistand til at etablere løsningen, eller bistand i form af et beredskab i tilfælde af, at der opstår fejl i en netværksswitch eller lignende. Indkøbet kan f.eks. være en anskaffelse af produkter til et nyt netværk, eller telefoniprodukter til en ny lokation. Kunden har til disse typer af indkøb et behov for leverandørens bistand til at identificere den bedst egnede løsningsmodel, samt et behov for efterfølgende løbende rådgivning og/eller øvrig bistand i forbindelse med en konkrete løsning. Kategorien omfatter komplekse løsninger indenfor alle former for kommunikationsprodukter og -løsninger, både traditionelle kommunikationsløsninger installeret on-premise på kundens lokation og it-miljø samt cloudbaserede kommunikationsløsninger installeret i kundens it-miljø eller i leverandørens datacenter. Kommunikationsprodukter og -løsninger defineres indenfor dette System som produkter og løsninger, der er præfabrikerede og kommercielt tilgængelige på markedet på tidspunktet for det enkelte Konkrete indkøb under systemet, og som i øvrigt falder indenfor afgrænsningerne, nærmere beskrevet neden for. Kommunikationsprodukter og -løsninger er en meget bred indkøbskategori, der spænder over mangeartede produkttyper. Det er muligt at købe forskellige former for kommunikationsprodukter og -løsninger, der alle supplerer hinanden. Systemet har en høj grad af fleksibilitet og indeholder mange forskellige brugsscenarier, der gør det muligt at købe kommunikationsprodukter eller -løsninger. Overordnet set indeholder Systemets kategorier følgende seks ydelsesområder og tværgående ydelser, som Kunden kan anskaffe på tværs af kategorierne: • Netværksprodukter og -løsninger • Overvågningsprodukter og -løsninger • It-sikkerhedsprodukter og -løsninger • Unified Communicationsprodukter og -løsninger • Kontaktcenterløsning • Internet of Things Under hver af de seks ydelsesområder er der mulighed for at anskaffe tværgående ydelser, herunder Service og support, Licenser, Sikkerhed, Cloudbaserede ydelser og Konsulentydelser (sidstnævnte dog kun i Kategori 2) Der henvises i øvrigt til Bilag C, Systemets genstand, for uddybning af de seks ydelsesområder, som Systemets genstand består af.
Identifikator for proceduren 3da0cdf7-4f3c-452c-91c1-58896f6ce4e4
Tidligere bekendtgørelse : 000059-2023
Intern ID 02.07
Udbudsprocedure Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Der er tale om et dynamisk indkøbssystem
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 32250000   Mobiltelefoner, 32410000   Lokalnet, 32420000   Netudstyr, 32500000   Telekommunikationsleverancer, 32550000   Telefonudstyr, 32570000   Kommunikationsudstyr, 32580000   Dataudstyr, 42961000   Overvågnings- og styresystem, 48210000   Programpakke til netværk, 48510000   Programpakke til kommunikationsformål, 48700000   Værktøjsprogrampakke, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 28 369 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger 1) Tilbudsgiver må ikke være omfattet af nogen af udelukkelsesgrundene angivet i udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. 2) Hvis ansøger støtter sig på støttende enheder, skal disse enheder aflevere støtteerklæring eller anden dokumentation, der dokumenterer, at ansøger faktisk råder over disse enheders formåen. Dokumentationen skal afleveres sammen med ansøgningen om optagelse i systemet i overensstemmelse med udbudslovens § 151, stk. 2. Ad afsnit II.1.5) og II.2.14): Den skønsmæssige vurdering af det dynamiske indkøbssystems anslåede værdi, er angivet i afsnit II.1.5) for hele Systemet og afsnit II.2.6 for hver kategori. Den skønnede værdi er baseret på: - SKI’s markedskendskab - At aftalen er frivillig for SKI’s kunder at anvende - Indkøbsmetodens smidighed i relation til udvikling i takt med markedets udviklingstendenser. - Muligheden for løbende optag af nye leverandører på Systemet - At udbuddets genstand er bredere end 50.07 (2019) samt 50.07 (2023) -En forventet markant øget omsætning på It-sikkerhedsprodukter grundet en mere egnet måde at indkøbe i forhold til de tidligere rammeaftaler Der er tale om en 25-årig aftaleperiode, hvilket giver en vis usikkerhed om markedsudviklingen generelt, da Systemet vedrører et marked i hastig udvikling og dermed giver det også usikkerhed om Systemets samlede potentiale. Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af Systemet, og en vurdering af Systemets maksimale værdi. På den baggrund er Systemets maksimale værdi fastsat til DKK 37.447,4 mio. Denne værdi anses ikke for klart usandsynlig. Den maksimale værdi kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler. Forskellen mellem Systemets anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad Systemets værdi ender med at blive. I den forbindelse er der blandt andet lagt vægt på følgende forhold: - At flere kunder end forventet vælger systemet i stedet for egne udbud til større projekter, - At flere kunder end forventet vil anvende Systemet, da deres indkøbsbehov bedst kan dækkes på dette, - At samfundstendensen vedrørende øget digitalisering og fokus på sikkerhed i det offentlige fortsætter og bliver større end forventet, - Eventuel øget anvendelse af Systemet ved ophør og eventuelle genudbud af SKI’s rammeaftale 50.07 igennem Systemets varighed - At inflationen stiger mere end SKI's prognose, og - At prissætningen på hele forsyningskæden påvirkes, herunder også råvare- og produktionspriser som følge af den aktuelle situation i Ukraine og Rusland Skønnet af Systemets anslåede og maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn på udbudstidspunktet. Ansøger gøres særligt opmærksom på, at ansøger i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås på Systemet, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. Ad IV.2.2): Ansøgninger om optagelse i systemet som fremsendes efter systemets åbning, vil blive behandlet i løbet af 10 arbejdsdage, medmindre særlige forhold gør sig gældende jf. udbudslovens § 104, stk. 4 og 5, hvorefter fristen for behandling kan forlænges til 15 arbejdsdage.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Simpel løsning
Beskrivelse : De to kategorier i det dynamiske indkøbssystem har overordnet sammenfaldende genstand, jf. bilag C, Systemets genstand. Dog vil typerne af indkøb på de to kategorier være forskellige, idet Kategori 2 anvendes, hvis kunden har behov for en kompleks løsning. Ved kompleks løsning forstås en løsning, hvor Kunden har behov for leverandørens input til at udarbejde den konkrete bedst egnede løsning til opfyldelse af Kundens behov, og hvor Kunden har behov for at kunne indkøbe kompetencer i form af rådgivning, teknisk konsulentbistand til at etablere løsningen, eller bistand i form af et beredskab i tilfælde af, at der opstår fejl i en netværksswitch eller lignende. Indkøbet kan f.eks. være en anskaffelse af produkter til et nyt netværk, eller telefoniprodukter til en ny lokation. Kunden har til disse typer af indkøb et behov for leverandørens bistand til at identificere den bedst egnede løsningsmodel, samt et behov for efterfølgende løbende rådgivning og/eller øvrig bistand i forbindelse med en konkrete løsning. Kategorien omfatter komplekse løsninger indenfor alle former for kommunikationsprodukter og -løsninger, både traditionelle kommunikationsløsninger installeret on-premise på kundens lokation og it-miljø samt cloudbaserede kommunikationsløsninger installeret i kundens it-miljø eller i leverandørens datacenter. Kommunikationsprodukter og -løsninger defineres indenfor dette System som produkter og løsninger, der er præfabrikerede og kommercielt tilgængelige på markedet på tidspunktet for det enkelte Konkrete indkøb under systemet, og som i øvrigt falder indenfor afgrænsningerne, nærmere beskrevet neden for. Kommunikationsprodukter og -løsninger er en meget bred indkøbskategori, der spænder over mangeartede produkttyper. Det er muligt at købe forskellige former for kommunikationsprodukter og -løsninger, der alle supplerer hinanden. Systemet har en høj grad af fleksibilitet og indeholder mange forskellige brugsscenarier, der gør det muligt at købe kommunikationsprodukter eller -løsninger. Overordnet set indeholder Systemets kategorier følgende seks ydelsesområder og tværgående ydelser, som Kunden kan anskaffe på tværs af kategorierne: • Netværksprodukter og -løsninger • Overvågningsprodukter og -løsninger • It-sikkerhedsprodukter og -løsninger • Unified Communicationsprodukter og -løsninger • Kontaktcenterløsning • Internet of Things Under hver af de seks ydelsesområder er der mulighed for at anskaffe tværgående ydelser, herunder Service og support, Licenser, Sikkerhed, Cloudbaserede ydelser og Konsulentydelser (sidstnævnte dog kun i Kategori 2) Der henvises i øvrigt til Bilag C, Systemets genstand, for uddybning af de seks ydelsesområder, som Systemets genstand består af.
Intern ID : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 32250000   Mobiltelefoner, 32410000   Lokalnet, 32420000   Netudstyr, 32500000   Telekommunikationsleverancer, 32550000   Telefonudstyr, 32570000   Kommunikationsudstyr, 32580000   Dataudstyr, 42961000   Overvågnings- og styresystem, 48210000   Programpakke til netværk, 48510000   Programpakke til kommunikationsformål, 48700000   Værktøjsprogrampakke, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 30/01/2024
Varigheds slutdato 29/01/2049
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 11 347 600 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Omkostninger
Navn : Omkostninger
Beskrivelse : Omkostninger
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. § 7, stk. 1 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. § 7, stk. 2, nr. 2 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Klageren skal angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Dynamisk indkøbssystem, som også kan bruges af købere, der ikke er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Kompleks løsning - Danmark
Beskrivelse : Kompleks løsning
Intern ID : Kategori 2 - Kompleks løsning
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 32250000   Mobiltelefoner, 32410000   Lokalnet, 32420000   Netudstyr, 32500000   Telekommunikationsleverancer, 32550000   Telefonudstyr, 32570000   Kommunikationsudstyr, 32580000   Dataudstyr, 42961000   Overvågnings- og styresystem, 48210000   Programpakke til netværk, 48510000   Programpakke til kommunikationsformål, 48700000   Værktøjsprogrampakke, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 300   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 17 021 400 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse : Tilbuddene vil blive evalueret efter tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”. Underkriterierne pris og kvalitet kan i evalueringen indgå med vægtene 51 % - 70 % for kvalitet og 30 % - 49 % for pris, se skemaet nedenfor. Vægtene er endeligt fastlagt indenfor disse spænd i Kundens opfordringsskrivelse i forbindelse med hvert Konkret indkøb.
Prioriteret rækkefølge : 1

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse : Tilbuddene vil blive evalueret efter tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”. Underkriterierne pris og kvalitet kan i evalueringen indgå med vægtene 51 % - 70 % for kvalitet og 30 % - 49 % for pris, se skemaet nedenfor. Vægtene er endeligt fastlagt indenfor disse spænd i Kundens opfordringsskrivelse i forbindelse med hvert Konkret indkøb.
Prioriteret rækkefølge : 2
Begrundelse for ikke at angive vægtningen af tildelingskriterierne : Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Dynamisk indkøbssystem, som også kan bruges af købere, der ikke er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 32 234 776,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Atea A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0207.2402.0039 - Region Syddanmark
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 622 942,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0207.2402.0039 - Region Syddanmark
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn COMM2IG A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0207.2402.0040 - Ørsted Services A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 2 613 801,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0207.2402.0040 - Ørsted Services A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 06/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0207.2403.0008 - Børne- og Undervisningsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 5 473 307,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0207.2403.0008 - Børne- og Undervisningsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 28/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0207.2403.0007 - Børne- og Undervisningsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 1 988 089,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0207.2403.0007 - Børne- og Undervisningsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 29/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0207.2404.0007 - Vejle Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 218 182,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0207.2404.0007 - Vejle Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 20/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0207.2404.0025 - Undervisningsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 355 904,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0207.2404.0025 - Undervisningsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 21/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0207.2405.0011 - Børne- og Undervisningsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 492 474,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0207.2405.0011 - Børne- og Undervisningsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 23/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0207.2402.0010 - Børne- og Undervisningsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 117 651,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0207.2402.0010 - Børne- og Undervisningsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 14/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 8
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 8
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 117 651,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 5 473 307,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Orange Cyberdefense Denmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0207.2402.0015 - Statens It
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 12 268 386,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0207.2402.0015 - Statens It
Dato for indgåelse af kontrakten 24/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Telenor A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0207.2402.0027 - Professionshøjskolen Via University College
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 8 084 040,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0207.2402.0027 - Professionshøjskolen Via University College
Dato for indgåelse af kontrakten 30/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 8 084 040,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 12 268 386,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Atea A/S
Registreringsnummer : ORG-25511484
Postadresse : Lautrupvang 6    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Carsten Hammersholt
Telefon : 30781062
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Nuuday A/S - TDC Erhverv
Registreringsnummer : ORG-40075291
Postadresse : Teglholmsgade 1    
By : København
Postnummer : 2450
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Annelise Sloth Rosendal
Telefon : 23101569
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Orange Cyberdefense Denmark A/S
Registreringsnummer : ORG-29776555
Postadresse : Roskildevej 522    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : John Thejls
Telefon : 29889397
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Telenor A/S
Registreringsnummer : ORG-19433692
Postadresse : Frederikskaj 8    
By : København SV
Postnummer : 2450
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Lars Thomsen
Telefon : 60507747
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : COMM2IG A/S
Registreringsnummer : ORG-20719907
Postadresse : Kokkedal Industripark 104    
By : Kokkedal
Postnummer : 2980
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Enhed : Martin Frei
E-mail : mafr@comm2ig.dk
Telefon : 53394099
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Registreringsnummer : ORG-17472437
Postadresse : Pakkerivej 6    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Charlotte Andersen Kovacs
E-mail : cko@ski.dk
Telefon : 25230393
Internetadresse : https://www.ski.dk
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : e019aaa4-063b-4e01-9664-e007e51f138a   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 05/09/2024   12:58:46 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 05/09/2024   12:59:48 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 539805-2024
EUT-S-nummer : 175/2024
Offentliggørelsesdato : 09/09/2024

Send til en kollega

0.047