23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 242-441787
Offentliggjort
15.12.2016
Udbudstype
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Tønder Kommune

Vindere

Fagsystem på Arbejdsmarkedsområde til Tønder Kommune

(15.12.2016)
KMD A/S
Lautrupparken
2759 Ballerup

Fagsystem til Arbejdsmarkedsområdet. Leveringsaftalen indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services


Tønder Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Tønder Kommune
29189781
Wegners Plads 2
Tønder
6270
Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
Telefon: +45 929379
E-mail: bvl1@toender.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.toender.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Fagsystem til Arbejdsmarkedsområdet. Leveringsaftalen indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leveringsaftalen agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-Saas services. Leveringsaftalen omfatter fagsystem på Arbejdsmarkedsområdet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 506 923.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72240000
72250000
72260000
72300000
72416000
72510000
72514000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

Tønder Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Tønder Kommune ønsker en løsning, der understøtter Jobcenteret og Integrationsafdelingens medarbejdere i forhold til deres lovgivningsmæssige opgaver indenfor beskæftigelses og integrationsområdet. Fagsystemet skal understøtte visionerne omkring det aktive medborgerskab. Systemet skal kunne anvendes i sammenhæng med en række andre systemer.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
  • Nye bygge- og anlægsarbejder eller tjenesteydelser, der er en gentagelse af tilsvarende bygge- og anlægsarbejder eller tjenesteydelser og bestilt under streng overholdelse af direktivets betingelser
Forklaring:

Udbuddet er ikke omfattet af direktivet:

Leveringsaftalen agtes indgået med den oplyste leverandør på SKI 02.19. Leveringsaftalen er indgået iht. de i Rammeaftalen 02.19 ASP og Cloud-Saas services angivne retningslinjer.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Fagsystem på Arbejdsmarkedsområde til Tønder Kommune

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten/beslutningen om tildeling af koncession:
13/12/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
KMD A/S
26911745
Lautrupparken
Ballerup
2759
Danmark
Telefon: +45 44605066
E-mail: bss@kmd.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse:http://www.kmd.dk/?gclid=CMTZ4_u_7tACFYdAGwodYy0AFg

Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 2 506 923.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 33307621
E-mail: klfu@klfu.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet

eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en

udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden

30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i

Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen

indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående

offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort .Senest samtidig med at en

klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives

til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens §

6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der

begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrencestyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/12/2016

Send til en kollega

0.125