Fakta om udbudet
Udbyder
Tønder Kommune
Vindere
Fagsystem på Arbejdsmarkedsområde til Tønder Kommune
(15.12.2016)
KMD A/S
Lautrupparken
2759 Ballerup
Fagsystem til Arbejdsmarkedsområdet. Leveringsaftalen indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services
Tønder Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29189781
Wegners Plads 2
Tønder
6270
Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
Telefon: +45 929379
E-mail: bvl1@toender.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.toender.dk
Del II: Genstand
Fagsystem til Arbejdsmarkedsområdet. Leveringsaftalen indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.
Leveringsaftalen agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-Saas services. Leveringsaftalen omfatter fagsystem på Arbejdsmarkedsområdet.
Tønder Kommune.
Tønder Kommune ønsker en løsning, der understøtter Jobcenteret og Integrationsafdelingens medarbejdere i forhold til deres lovgivningsmæssige opgaver indenfor beskæftigelses og integrationsområdet. Fagsystemet skal understøtte visionerne omkring det aktive medborgerskab. Systemet skal kunne anvendes i sammenhæng med en række andre systemer.
Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
- Nye bygge- og anlægsarbejder eller tjenesteydelser, der er en gentagelse af tilsvarende bygge- og anlægsarbejder eller tjenesteydelser og bestilt under streng overholdelse af direktivets betingelser
Udbuddet er ikke omfattet af direktivet:
Leveringsaftalen agtes indgået med den oplyste leverandør på SKI 02.19. Leveringsaftalen er indgået iht. de i Rammeaftalen 02.19 ASP og Cloud-Saas services angivne retningslinjer.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Fagsystem på Arbejdsmarkedsområde til Tønder Kommune
26911745
Lautrupparken
Ballerup
2759
Danmark
Telefon: +45 44605066
E-mail: bss@kmd.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse:http://www.kmd.dk/?gclid=CMTZ4_u_7tACFYdAGwodYy0AFg
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 33307621
E-mail: klfu@klfu.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet
eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en
udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden
30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i
Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen
indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående
offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort .Senest samtidig med at en
klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives
til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens §
6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der
begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk