23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 242-442422
Offentliggjort
Udbudstype
Resultat

It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

SKAT
Østbanegade 123
København Ø
Danmark

I.2) Type ordregivende myndighed
I.3) Hovedaktivitet
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Rammeaftale om IT-Konsulentbistand inden for Drift og Vedligehold.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
SKAT udbyder, som et begrænset udbud, en rammeaftale om IT-konsulentbistand inden for Drift og Vedligehold.
Rammeaftalen indeholder følgende ydelsesområder:
1. Ledelse- og styring af drifts- og vedligeholdelsesopgaver
2. Økonomi, leverance og målstyring
3. Systemvedligeholdelse
4. Styring af incident- og problemprocesser
5. Løsning af incident og behandling af problem
6. Ændringsstyring
7. Service Request Management
8. Test Management
9. Release Management.
Uddybning af rammeaftalens ydelsesområder:
1. Ved ledelse- og styring af drifts- og vedligeholdelsesopgaver forstås styring og opfølgning på interne ressourcer, leverandører, økonomi, driftsleverancer, tidsplaner, risici og kvalitet.
2. Ved økonomi, leverance og målstyring forstås opfølgning på økonomi og KPI servicemål i forhold til både in- og outsourcede opgaver, herunder beregning af bod.
3. Ved systemvedligeholdelse forstås, at følge op på leverancer, være bindeled mellem forretning og leverandør og sikre at de forretningsmæssige krav bliver opfyldt af leverandøren, samt kvalificering af leverandørens estimater.
4. Ved styring af incident- og problemprocesser forstås, at medvirke aktivt til at finde workarounds og følge op på at incidents og problems bliver løst. Sikre den nødvendige kommunikationen ved Major incident.
5. Ved løsning af incident og behandling af problems forstås, at gennemføre de systemmæssige fejlrettelser.
6. Ved ændringsstyring forstås, at medvirke aktivt til at ændringsprocessen bliver overholdt og sikre at de nødvendige godkendelser er på plads
7. Ved Service Request management forstås behandling af og bestilling af Service Request.
8. Ved test Management forstås testplanlægning, -styring og –udførelse, samt godkendelse af test processen.
9. Ved Release Management forstås koordinering ved implementering af nye releases i samarbejde med leverandøren eller interne udviklere.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000, 72224000, 72600000, 72220000, 72300000, 79410000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 236-428453 af 5.12.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

ATOS IT Solutions & Services A/S
Dybdendalsvænget 3, Klovtote, Att.: Allan Broberg
2630 Taastrup
Danmark
Mailadresse: Allan.broberg@atos.net

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Capgemini Sogeti Danmark A/S
Delta Park 40, Att.: Henrik Fugmann
2665 Vallensbæk Strand
Danmark
Mailadresse: henrik.fugmann@capgeminisogeti.dk

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

CGI Danmark A/S
Lautruphøj 10, Att.: Jakob Ilum Damgsgaard
2750 Ballerup
Danmark
Mailadresse: jakob.ilum.damgsgaard@cgi.com

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

CSC Danmark A/S
Retortvej 8, Att.: Michey Schmidt
2500 Valby
Danmark
Mailadresse: mschmid2@csc.com

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Deloitte P/S
Weidekampsgade 6, Att.: Jørgen Leisner
2300 København S
Danmark
Mailadresse: joleisner@deloitte.dk

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

IBM Danmark ApS
Kongevejen 495B, Att.: Hans Cramer Øllgaard
2840 Holte
Danmark
Mailadresse: ollgaard@dk.ibm.com

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12.12.2016

Send til en kollega

0.047