1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Thisted Kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
EU-udbud på nødkald for plejecentre, botilbud og hjemmepleje i Thisted Kommune for udstyr, drift, vedligehold og support af kalde- og personale-sikringsanlæg - 2024
Beskrivelse
:
Generel orientering Thisted Kommune ønsker som ordregiver at indgå en kontrakt med én leverandør om levering af en ny samlet løsning til kalde- og personalesikringsanlæg, som skal anvendes i samtlige Thisted Kommunes plejecentre og botilbud. Det samlede antal af Thisted Kommunes plejecentre og botilbud udgør p.t. 16 institutioner. Den samlede opgaves omfang fremgår af Kontraktbilag 4A – Tilbudsliste, herunder Lokationsliste som en samlet oversigt over kommunens institutioner for dette område på nuværende tidspunkt. Til orientering gør kommunens hjemmepleje ikke p.t. brug af en løsning med kalde- og personalesikringsanlæg, men det skal være muligt som option for denne forvaltning i kontraktperioden med vindende tilbudsgiver at kunne tilslutte sig helt eller delvis den af tilbudsgiver tilbudte løsning. Den tilbudte løsning skal af den vindende tilbudsgiver således leveres, installeres og implementeres hos kommunens relevante institutioner. Løsningen skal derfor indeholde nødkaldeanlæg til hjemmeboende og institutionsbeboere, med mulighed for at have sammenhængende lokaliteter (plejehjem eller handicapinstitutioner), samt personalesikring for udekørende og nogle institutioner. Ydermere skal der tilbydes en samlet service- og driftsaftale for hele løsningen. I forbindelse med tilbudsgivningen har Thisted Kommune valgt at tage udgangspunkt i nedenstående 3 cases institutioner: Plejecenter Dragsbækcentret Plejecenter Fjordglimt Botilbud Bjergbo Tilbudsgivers tilbudsgivning skal således tage udgangspunkt i ovenstående 3 cases institutioner. Disse 3 cases institutioners samlede nuværende samt fremtidige forventede bestykning af nødkaldsudstyr i form af anvendt produkttype med antal fremgår af Kontraktbilag 4A – Tilbudsliste. Thisted Kommune foretager evaluering af de indkomne tilbud ud fra det for de 3 cases institutioner samlede økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af tildelingskriteriet "bedste forhold mellem pris og kvalitet" baseret på kriterierne i afsnit 13. De af tilbudsgiver tilbudte enhedspriser for ovennævnte 3 cases institutioner vil således være de enhedspriser, som vil være gældende for kommunens resterende institutioner.
Identifikator for proceduren
:
48bd3412-adba-4e27-b9a8-27b34a429a92
Tidligere bekendtgørelse
:
309541-2024
Intern ID
:
267820
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Supplerende kontrakttype
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
32000000
Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Thisted Kommune
7700
By
:
Thisted
Postnummer
:
7700
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
10 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
EU-udbud på nødkald for plejecentre, botilbud og hjemmepleje i Thisted Kommune for udstyr, drift, vedligehold og support af kalde- og personale-sikringsanlæg - 2024
Beskrivelse
:
Generel orientering Thisted Kommune ønsker som ordregiver at indgå en kontrakt med én leverandør om levering af en ny samlet løsning til kalde- og personalesikringsanlæg, som skal anvendes i samtlige Thisted Kommunes plejecentre og botilbud. Det samlede antal af Thisted Kommunes plejecentre og botilbud udgør p.t. 16 institutioner. Den samlede opgaves omfang fremgår af Kontraktbilag 4A – Tilbudsliste, herunder Lokationsliste som en samlet oversigt over kommunens institutioner for dette område på nuværende tidspunkt. Til orientering gør kommunens hjemmepleje ikke p.t. brug af en løsning med kalde- og personalesikringsanlæg, men det skal være muligt som option for denne forvaltning i kontraktperioden med vindende tilbudsgiver at kunne tilslutte sig helt eller delvis den af tilbudsgiver tilbudte løsning. Den tilbudte løsning skal af den vindende tilbudsgiver således leveres, installeres og implementeres hos kommunens relevante institutioner. Løsningen skal derfor indeholde nødkaldeanlæg til hjemmeboende og institutionsbeboere, med mulighed for at have sammenhængende lokaliteter (plejehjem eller handicapinstitutioner), samt personalesikring for udekørende og nogle institutioner. Ydermere skal der tilbydes en samlet service- og driftsaftale for hele løsningen. I forbindelse med tilbudsgivningen har Thisted Kommune valgt at tage udgangspunkt i nedenstående 3 cases institutioner: Plejecenter Dragsbækcentret Plejecenter Fjordglimt Botilbud Bjergbo Tilbudsgivers tilbudsgivning skal således tage udgangspunkt i ovenstående 3 cases institutioner. Disse 3 cases institutioners samlede nuværende samt fremtidige forventede bestykning af nødkaldsudstyr i form af anvendt produkttype med antal fremgår af Kontraktbilag 4A – Tilbudsliste. Thisted Kommune foretager evaluering af de indkomne tilbud ud fra det for de 3 cases institutioner samlede økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af tildelingskriteriet "bedste forhold mellem pris og kvalitet" baseret på kriterierne i afsnit 13. De af tilbudsgiver tilbudte enhedspriser for ovennævnte 3 cases institutioner vil således være de enhedspriser, som vil være gældende for kommunens resterende institutioner.
Intern ID
:
267820
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Supplerende kontrakttype
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
32000000
Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/05/2025
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
10 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Tildelingskriteriet er det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil blive identificeret ved anvendelse af nedenstående underkriterier: Pris: 45% og Kvalitet: 55%.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
45
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Tildelingskriteriet er det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil blive identificeret ved anvendelse af nedenstående underkriterier: Pris: 45% og Kvalitet: 55%.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
55
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Thisted Kommune
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Thisted Kommune
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Thisted Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
932 573,52
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
TUNSTALL A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
75085
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
75085
Titel
:
EU-udbud på nødkald for plejecentre, botilbud og hjemmepleje i Thisted Kommune for udstyr, drift, vedligehold og support af kalde- og personale-sikringsanlæg - 2024 / TUNSTALL A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
28/11/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Thisted Kommune
Registreringsnummer
:
29189560
Postadresse
:
Asylgade 30
By
:
Thisted
Postnummer
:
7700
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Henrik Hansen
Telefon
:
+45 99171717
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn
:
TUNSTALL A/S
Registreringsnummer
:
12852681
Postadresse
:
Niels Bohrs Vej 42
By
:
Skanderborg
Postnummer
:
8660
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 87935000
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
40a34c24-5af9-433c-892b-d48475d95edf
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
09/12/2024
15:31:11 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
755826-2024
EUT-S-nummer
:
241/2024
Offentliggørelsesdato
:
11/12/2024