23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Faxe Kommune

Udbud af kontrakt om levering, vedligeholdelse, support og drift af pladsanvisningssystem til Faxe Kommune


Faxe Kommune

41075-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Udbud af kontrakt om levering, vedligeholdelse, support og drift af pladsanvisningssystem til Faxe Kommune
OJ S 14/2025 21/01/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Faxe Kommune
E-mail cc@falckekdahl.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af kontrakt om levering, vedligeholdelse, support og drift af pladsanvisningssystem til Faxe Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører anskaffelse af en kontrakt om levering, vedligeholdelse, support og drift af et pladsanvisningssystem samt et dagplejemodul til Faxe Kommune. Faxe Kommune ønsker at anskaffe en gennemafprøvet og stabil standardløsning, som skal understøtte Faxe Kommunes håndtering af komplekse pladsanvisningsopgaver og give overblik over børneantallet på dagtilbudsområdet. Faxe Kommune har behov for en løsning, som gør det muligt, at pladsanvisningen kan registrere samtlige institutioner og andre pasningsordninger i kommunen, deres pladsforhold og hvilke børn, der er indmeldt. Det skal være muligt, at den centrale pladsanvisning og den enkelte institutionsleder til enhver tid kan få overblik over den aktuelle situation. Løsningen skal anvendes af Faxe Kommunes administration, pladsanvisningen, økonomikonsulenter og lederne på dagtilbudsområdet. Faxe Kommune skal anvende løsningen til op- og indskrivning, håndtering af ventelister, udmeldelse, forældrebetaling og opkrævninger, samt sikre ledelsesinformation og data til rapporter, som kan bruges til overblik over børneantal, kapacitet og planlægning for både administrationen, ledelsen og pladsanvisningen. Anskaffelsen af løsningen skal understøtte Faxe Kommunes strategi om digitalt sammenspil herunder sikre en effektiv sagsbehandling samt smidig administration og høj grad af automatiserede arbejdsgange.
Identifikator for proceduren 5c4b5d1c-454a-4c81-a7a5-60c94fa29d74
Intern ID 85.11.00-P20-5-24
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens afsnit II.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Frederiksgade 9    
By Haslev
Postnummer 4690
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 745 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Ophævelse eller en lignende sanktion Har den økonomiske aktør væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en ordregivende enhed eller en tidligere koncessionskontrakt, hvor misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion?
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af kontrakt om levering, vedligeholdelse, support og drift af pladsanvisningssystem til Faxe Kommune
Beskrivelse : Udbuddet vedrører anskaffelse af en kontrakt om levering, vedligeholdelse, support og drift af et pladsanvisningssystem samt et dagplejemodul til Faxe Kommune. Faxe Kommune ønsker at anskaffe en gennemafprøvet og stabil standardløsning, som skal understøtte Faxe Kommunes håndtering af komplekse pladsanvisningsopgaver og give overblik over børneantallet på dagtilbudsområdet. Faxe Kommune har behov for en løsning, som gør det muligt, at pladsanvisningen kan registrere samtlige institutioner og andre pasningsordninger i kommunen, deres pladsforhold og hvilke børn, der er indmeldt. Det skal være muligt, at den centrale pladsanvisning og den enkelte institutionsleder til enhver tid kan få overblik over den aktuelle situation. Løsningen skal anvendes af Faxe Kommunes administration, pladsanvisningen, økonomikonsulenter og lederne på dagtilbudsområdet. Faxe Kommune skal anvende løsningen til op- og indskrivning, håndtering af ventelister, udmeldelse, forældrebetaling og opkrævninger, samt sikre ledelsesinformation og data til rapporter, som kan bruges til overblik over børneantal, kapacitet og planlægning for både administrationen, ledelsen og pladsanvisningen. Anskaffelsen af løsningen skal understøtte Faxe Kommunes strategi om digitalt sammenspil herunder sikre en effektiv sagsbehandling samt smidig administration og høj grad af automatiserede arbejdsgange.
Intern ID : 85.11.00-P20-5-24
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver har option på uddannelse af samtlige administratorer og brugere i systemet.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Frederiksgade 9    
By : Haslev
Postnummer : 4690
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 10   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver ønsker at indgå en 8-årig kontrakt, som af Ordregiver kan forlænges 2 gange 12 måneder, således at kontrakten maksimalt har en varighed på 10 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 745 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Øvrige økonomiske og finansielle krav
Beskrivelse For så vidt angår eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav, som måtte være blevet anført i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, erklærer den økonomiske aktør, at: Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver skal fremlægge 3 årsregnskaber eller uddrag heraf, hvis offentliggørelsen af årsregnskaber er lovpligtig i det land, hvor Tilbudsgiver er etableret, inden for de seneste 3 disponible regnskabsår. Har Tilbudsgiver ikke pligt til at offentliggøre årsregnskaber efter lovgivningen, kan Tilbudsgiver i stedet fremlægge en oversigt over relevante nøgletal attesteret af Tilbudsgiverens ledelse eller revisor. Ved disponibelt regnskabsår forstås, at regnskabet for det pågældende år er afsluttet, godkendt og revisorattesteret på tidspunktet for afgivelse af Tilbud. Såfremt Tilbudsgivers virksomhed har været etableret i en kortere periode, fremsendes oplysninger for så lang en periode som muligt. Såfremt Tilbudsgiver består af en sammenslutning af enheder eller baserer sig på Andre Enheder, skal oplysningerne gives for hver enkelt Økonomisk Aktør.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Beskrivelse Kun for så vidt angår offentlige tjenesteydelseskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige tjenesteydelser af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år. Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver skal dokumentere mindst 3 referencer omfattende levering, vedligeholdelse, support og drift af et pladsanvisningssystem samt dagplejemodul. Ved indlevering af Tilbud, skal Tilbudsgiver i ESPD'et del IV, afsnit C, angive 3 referencer, som er gennemført og leveret eller igangværende referencer inden for de seneste 3 år regnet fra tidspunktet for tilbudsfristen. Dette gælder, uanset om Tilbudsgiver er en virksomhed, der baserer sig på Andre Enheder, eller om der er tale om et konsortium. Såfremt Tilbudsgiver angiver mere end 3 referencer, vil Ordregiver alene tage de 3 førstnævnte referencer i betragtning ved Ordregivers vurdering af, om minimumskravene til teknisk og faglig formåen er opfyldt. For hver af de 3 referencer skal Tilbudsgiver angive følgende: 1. Beskrivelse: • Udførlig beskrivelse af Leverancen. 2. Navn på den ordregivende myndighed: • Navn på kontaktperson og kontaktoplysninger hos den ordregivende myndighed, som opgaven er udført for. 3. Dato: • Startdato. • Slutdato. • Såfremt en reference omfatter en igangværende leverance, anføres datoen for aflevering af ESPD som slutdato. Ordregiver forbeholder sig retten til at tage kontakt til Tilbudsgivers anførte referencer.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Ved vurderingen af underkriteriet "Kvalitet" gives der point på en objektiv skala fra minimum 1 point til maksimum 10 point for hver kriterium. Underkriteriet "Kvalitet" er inddelt i fire delkriterier: (1) Funktionalitet i pladsanvisningen, (2) Funktionalitet i dagplejen, (3) Ikke-funktionelle krav og (4) Tidsplan. De fire delkriterier vil blive evalueret ud fra Tilbudsgivers besvarelse af Bilag 1a (Leverandørens tidsplan for levering og implementering) og Bilag 2a (Leverandørens løsningsbeskrivelse). Delkriterium 1 - Funktionalitet i pladsanvisningen (vægtning 40%): Ordregiver har i Bilag 2 (Kravspecifikation) afsnit 4.2.1 til Kontrakten angivet, hvad Ordregiver vurderer i sin tilbudsevaluering. Ordregiver foretager en vurdering på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Bilag 2a (Leverandørens løsningsbeskrivelse). Delkriterium 2 - Funktionalitet i dagplejen (vægtning 20%): Ordregiver har i Bilag 2 (Kravspecifikation) afsnit 4.2.2 til Kontrakten angivet, hvad Ordregiver vurderer i sin tilbudsevaluering. Ordregiver foretager en vurdering på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Bilag 2a (Leverandørens løsningsbeskrivelse). Delkriterium 3 - Ikke-funktionelle krav (vægtning 30%): Ordregiver har i Bilag 2 (Kravspecifikation) afsnit 4.3 til Kontrakten angivet, hvad Ordregiver vurderer i sin tilbudsevaluering. Ordregiver foretager en vurdering på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Bilag 2a (Leverandørens løsningsbeskrivelse). Delkriterium 4 - Tidsplan (vægtning 10%): Ordregiver foretager en samlet vurdering på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Bilag 1a (Leverandørens tidsplan for levering og implementering).
Vægtning (procentdel, præcis) : 70

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Ved vurderingen af underkriteriet "Pris" bliver Tilbudsgivers samlede vægtede tilbud evalueret efter retningslinjerne i Bilag 3 (Vederlag og betalingsplan). Underkriteriet "Pris" er inddelt i fire delkriterier: (1) Leverancevederlag (vægtning 35%), (2) Licensleje (vægtning 61%), (3) Konsulentydelser (vægtning 2%) og (4) Optioner (vægtning 2%). De fire delkriterier vil blive evalueret ud fra Tilbudsgivers besvarelse af Bilag 3a (Leverandørens Priser). Ved evaluering af underkriteriet "Pris" anvendes en pointmodel, hvor den samlede vægtede tilbudssum bliver omregnet til point på en skala fra minimum 1 til maksimum 10 point. Tilbuddet med den laveste "samlede tilbudssum" tildeles 10 point. Øvrige tilbud tildeles point ved en ikke-lineær pointmodel ved formlen: ( Den laveste tilbudssum / Tilbudssum ) * Maksimum point = Tilbudt pris pr. kvalitetspoint.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/02/2025   22:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Avanceret eller kvalificeret elektronisk signatur eller segl (jf forordning (EU) nr 910/2014) er påkrævet
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 24/02/2025   12:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet :
Køberen kan beslutte, at alle manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger : Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode den Tilbudsgiver om at supplere, præcisere eller fuldstændiggøre, ufuldstændige eller fejlbehæftede oplysninger, ved under iagttagelse af de udbudsretlige principper at anmode om relevante oplysninger eller dokumenter i henhold til Udbudslovens § 159, stk. 5. Ordregiver kan vælge at anvende fremgangsmåden i Udbudslovens § 159, stk. 5 og stk. 6, hvis Tilbuddet ikke opfylder og/eller efterlever kravene til udbudsmaterialet. Ordregiver er imidlertid ikke forpligtet til at indhente yderligere oplysninger eller dokumentation fra Tilbudsgiver. Ordregiver kan således uanset anvendelsen af ordet ”skal” i udbudsmaterialet indhente yderligere oplysninger hos Tilbudsgiver inden for rammerne af disse bestemmelser.
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 24/02/2025   12:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Tilbudsgiverne har ikke adgang til at overvære åbning af tilbud.
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Faxe Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Faxe Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Faxe Kommune
Organisation, der behandler tilbud Faxe Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Faxe Kommune
Registreringsnummer : 31498376
Afdeling : Udbud og Indkøb
Postadresse : Frederiksgade 9    
By : Haslev
Postnummer : 4690
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Enhed : Caroline Christensen
Telefon : +45 31243384
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Afdeling : Nævnenes Hus
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : d000ecd9-e82e-4385-b76b-b98d4b50cf62   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 17/01/2025   14:30:19 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 17/01/2025   15:01:11 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 41075-2025
EUT-S-nummer : 14/2025
Offentliggørelsesdato : 21/01/2025

Send til en kollega

0.063