23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 020-033224
Offentliggjort
28.01.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Sjælland

Vindere

Digital patientidentifikation

(19.04.2017)
Comm2ig A/S
Kokkedal Industripark 104
2980 Kokkedal

Opdateringer

Rettelse
(01.02.2017)

III.1.3)
I stedet for:
Referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 3 år. Referencerne skal indeholde:
— Beskrivelse af leverancen
— Beløb
— Tidspunkt for udførelsen
— Modtager af leverancen.
(...)
Læses:
Referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 3 år. Referencerne skal indeholde:
— Beskrivelse af leverancen, jf. ESPD dokumentet del IV.C
— Beløb, jf. ESPD dokumentet del IV.C
— Tidspunkt for udførelsen, jf. ESPD dokumentet del IV.C
— Modtager af leverancen, jf. ESPD dokumentet del IV.C.
Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders tekniske og faglige kapacitet, skal der indgives særskilt ESPD dokument for hver af de økonomiske aktører, jf. ESPD dokumentet del II.A hhv. C.
(...)

Digital patientidentifikation


Region Sjælland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Lene Brevadt
E-mail: lebre@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=177430&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=177430&B=RS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Digital patientidentifikation.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
48814500
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af en løsning, der kan etablere grundlaget for Region Sjællands efterfølgende organisatoriske implementering af digital patientidentifikation i Region Sjælland.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
30216110
30232100
72211000
72212000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af en løsning, der kan etablere grundlaget for Region Sjællands efterfølgende organisatoriske implementering af digital patientidentifikation i Region Sjælland. Formålet med digital patientidentifikation er at nedbringe antallet af utilsigtede hændelser ved at etablere og anvende en digital løsning, der bidrager til et ensartet højt niveau for sikker patientidentifikation og anvendelse af patient-ID i de kliniske og parakliniske systemer i Region Sjælland. Det er hensigten fremover, at det i mødet med patienten skal være muligt elektronisk at aflæse patientens identitet og at aflevere denne information til det aktuelt anvendte IT-system, for eksempel i forbindelse med medicinudlevering, blodopsætning, undersøgelser og journalskrivning.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges efter 48 måneder med op til yderligere 6 gange 12 måneder for så vidt angår support og vedligeholdelse, såfremt betingelserne i udbudslovens §§ 8081 er opfyldt.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har optioner på:

A) Support

B) Vedligeholdelse

C) Forlængelse.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

For det seneste afsluttede regnskabsår skal ansøger give oplysning om følgende:

A) Ansøgers samlede årsomsætning, jf. ESPDdokumentet del IV.B

B) Ansøgers soliditetsgrad i % (Ultimo året), jf. ESPDdokumentet del IV.B

Såfremt der er sket væsentlige ændringer i ansøgers økonomiske situation siden seneste regnskabsaflæggelse, skal ansøger oplyse herom, jf. ESPD dokumentet del IV.B

Generelt:

Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders økonomiske eller finansielle kapacitet, skal der indgives særskilt ESPD dokument for hver af de økonomiske aktører, jf. ESPD dokumentet del II.A hhv. C

Såfremt ansøger ikke kan give alle oplysninger vedrørende økonomisk og finansiel kapacitet, fordi ansøger er etableret inden for det seneste år, skal ansøger oplyse dette, jf. ESPD dokumentet del IV.B.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

A) Ansøger skal have en omsætning for det senest afsluttede regnskabsår på mindst 25 000 000 DKK.

B) Ansøger skal have en soliditetsgrad for det senest afsluttede regnskabsår på mindst 15 %.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 3 år. Referencerne skal indeholde:

— Beskrivelse af leverancen

— Beløb

— Tidspunkt for udførelsen

— Modtager af leverancen.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Ansøger skal have mindst 1 reference for en tilsvarende leverance inden for de seneste 3 år.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 098-175012
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 03/03/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 04/07/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 03/03/2017
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Ad IV.2.4) Enkelte dokumenter kan vedlægges tilbuddet på engelsk. Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som en del af sit tilbud som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1 og 2 nævnte forhold. For en nærmere beskrivelse af ESPD'et henvises til udbudsbetingelserne og Konkurrence og Forbrugerstyrelsens vejledninger om dette.

Før beslutning om tildeling skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Nærmere herom fremgår af udbudsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnetforudbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Senest samtidigt med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/01/2017

Send til en kollega

0.063