23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
17.03.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Aarhus Universitet

Market dialogue regarding procurement of a newsletter platform for Aarhus University


Aarhus Universitet

170518-2025 - Planlægning
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Markedsdialog om anskaffelse af nyhedsbrevssystem til Aarhus Universitet
OJ S 53/2025 17/03/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Aarhus Universitet
E-mail udbud@au.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Markedsdialog om anskaffelse af nyhedsbrevssystem til Aarhus Universitet
Beskrivelse Markedsdialog om anskaffelse af nyhedsbrevssystem til Aarhus Universitet Der ønskes en platform, der kan håndtere udsendelse af nyhedsbreve via e-mail på Aarhus Universitet til både medarbejdere og eksterne modtagere. Det er vigtigt, at redaktører kan udføre størstedelen af opsætningen selvstændigt uden at være afhængige af teknisk support, derfor søger vi en løsning, der er enkel og intuitiv for vores brugere. Platformen skal kunne imødekomme både hyppige og lejlighedsvise brugere, herunder redaktører fra både den centrale administration, og fakulteterne på Aarhus Universitet. Disse redaktører har forskellige behov til en nyhedsbrevsløsning, og platformen skal derfor kunne håndtere nyhedsbreve med meget forskellige krav til design, indhold, samtykke, tracking osv. Som en del af forberedelsen af udbudsprocessen, herunder udarbejdelse af udbudsmaterialet, så ønsker AU at få en dybdegående forståelse for markedet og de løsninger som er tilgængelige. Som følge heraf gennemfører AU nærværende markedsdialog med henblik på at opnå den nødvendige viden til, at kunne udarbejde et udbudsmateriale som har en høj kvalitet, de bedste forudsætninger for en skarp konkurrence, risikomitigerende for begge parter, at sikre at vi får fornuftige tilbud, som har fokus på det rigtige (og er konditionsmæssige), og hvor priserne ligeledes er på de bedste markedsmæssige vilkår. Markedsdialogen gennemføres i tre trin: 1) I leverer en RFI (spørgsmål ligger i word dokument vedhæftet) via mail til: zarema.rottenburg@au.dk 2) AU udvælger de leverandører, som inviteres til trin 3 3) Leverandørmøder med dialog, løsningspræsentation og ”live” demonstration af selve løsningen Med hensyn til trin 1) i markedsdialogen er hovedformålet med denne RFI at få indsigt i markedet. Denne RFI skal derfor indgå som en dybdegående baggrundsviden til brug for vores videre arbejde med udbudsmaterialet, men vil ligeledes være grundlaget for en yderligere dialog. Derfor har vi forsøgt at gøre besvarelse af RFI så enkel som muligt. Deadline for fremsendelse af RFI samt anmodning om deltagelse i markedsdialog er: Torsdag d. 03. april 2025 kl. 10.00 I vil blive kontaktet i forlængelse heraf for den videre proces. AU opfordrer alle til at stille afklarende spørgsmål. Der er ingen formkrav for aflevering af RFI, I kan derfor svare som foretrukket. AU efterlyser især informationer, der forklarer jeres relevante produkter og deres egnethed til at understøtte vores hovedprocesser samt jeres produktstrategi. AU vil bruge oplysningerne indsamlet i RFI og markedsdialogen til at udarbejde udbudsmaterialet, herunder kontrakten og dens bilag.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
3. Del
3.1.
Teknisk ID for delen PAR-0000
Titel Markedsdialog om anskaffelse af nyhedsbrevssystem til Aarhus Universitet
Beskrivelse Markedsdialog om anskaffelse af nyhedsbrevssystem til Aarhus Universitet Der ønskes en platform, der kan håndtere udsendelse af nyhedsbreve via e-mail på Aarhus Universitet til både medarbejdere og eksterne modtagere. Det er vigtigt, at redaktører kan udføre størstedelen af opsætningen selvstændigt uden at være afhængige af teknisk support, derfor søger vi en løsning, der er enkel og intuitiv for vores brugere. Platformen skal kunne imødekomme både hyppige og lejlighedsvise brugere, herunder redaktører fra både den centrale administration, og fakulteterne på Aarhus Universitet. Disse redaktører har forskellige behov til en nyhedsbrevsløsning, og platformen skal derfor kunne håndtere nyhedsbreve med meget forskellige krav til design, indhold, samtykke, tracking osv. Som en del af forberedelsen af udbudsprocessen, herunder udarbejdelse af udbudsmaterialet, så ønsker AU at få en dybdegående forståelse for markedet og de løsninger som er tilgængelige. Som følge heraf gennemfører AU nærværende markedsdialog med henblik på at opnå den nødvendige viden til, at kunne udarbejde et udbudsmateriale som har en høj kvalitet, de bedste forudsætninger for en skarp konkurrence, risikomitigerende for begge parter, at sikre at vi får fornuftige tilbud, som har fokus på det rigtige (og er konditionsmæssige), og hvor priserne ligeledes er på de bedste markedsmæssige vilkår. Markedsdialogen gennemføres i tre trin: 1) I leverer en RFI (spørgsmål ligger i word dokument vedhæftet) via mail til: zarema.rottenburg@au.dk 2) AU udvælger de leverandører, som inviteres til trin 3 3) Leverandørmøder med dialog, løsningspræsentation og ”live” demonstration af selve løsningen Med hensyn til trin 1) i markedsdialogen er hovedformålet med denne RFI at få indsigt i markedet. Denne RFI skal derfor indgå som en dybdegående baggrundsviden til brug for vores videre arbejde med udbudsmaterialet, men vil ligeledes være grundlaget for en yderligere dialog. Derfor har vi forsøgt at gøre besvarelse af RFI så enkel som muligt. Deadline for fremsendelse af RFI samt anmodning om deltagelse i markedsdialog er: Torsdag d. 03. april 2025 kl. 10.00 I vil blive kontaktet i forlængelse heraf for den videre proces. AU opfordrer alle til at stille afklarende spørgsmål. Der er ingen formkrav for aflevering af RFI, I kan derfor svare som foretrukket. AU efterlyser især informationer, der forklarer jeres relevante produkter og deres egnethed til at understøtte vores hovedprocesser samt jeres produktstrategi. AU vil bruge oplysningerne indsamlet i RFI og markedsdialogen til at udarbejde udbudsmaterialet, herunder kontrakten og dens bilag.
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
3.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
3.1.6.
Udbudsdokumenter
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Aarhus Universitet
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Aarhus Universitet
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Aarhus Universitet
Registreringsnummer 31119103
Afdeling Aarhus Universitet (Indkøb)
Postadresse Nordre Ringgade 1
By Aarhus C
Postnummer 8000
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Økonomi, Indkøb
E-mail udbud@au.dk
Telefon 93522484
Internetadresse https://www.au.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for udbud
Telefon +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 092fa237-33a9-4bfa-8e63-18308f96dd05   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype 4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 14/03/2025   06:32:02 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 14/03/2025   06:32:32 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog engelsk dansk
Bekendtgørelsesnummer 170518-2025
EUT-S-nummer 53/2025
Offentliggørelsesdato 17/03/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 01/08/2025

Send til en kollega

0.047