23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Vejdirektoratet

DIT-VEJSUDST-2024 Udbud af rammeaftale om levering af kameraer samt relaterede produktkategorier


Vejdirektoratet

190112-2025 - Resultater
Danmark – Overvågnings- og sikringssystemer og -anordninger – DIT-VEJSUDST-2024 Udbud af rammeaftale om levering af kameraer samt relaterede produktkategorier
OJ S 59/2025 25/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Vejdirektoratet
E-mail nim1@vd.dk
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel DIT-VEJSUDST-2024 Udbud af rammeaftale om levering af kameraer samt relaterede produktkategorier
Beskrivelse Udbuddet omfatter indgåelse af en rammeaftale på levering af kameraer samt relaterede produktkategorier, primært til brug for overvågning af Vejdirektoratets vejstrækninger, hvor kameradækning i dag typisk finder sted. Kameraerne er sædvanligvis placeret på motorvejsstrækninger, hvor de sidder på høje gitter- eller kipbare master samt bygværker. Placeringen kan dog også være på installationer i åbent land, hvor der ikke findes netværksforbindelse, og hvor kameraernes kommunikation foregår via mobilforbindelser. Udbuddet omfatter følgende produktkategorier: - Kameraer - Ophæng - Strømforsyning - Visker Udbuddet gennemføres jf. udbudslovens § 45, hvorfor den vindende tilbudsgiver i hele aftaleperioden skal stille sit fulde sortiment inden for de omfattede produktkategorier til rådighed for Ordregiver.
Identifikator for proceduren c9984c57-f593-4ad6-ab74-0f915e658f23
Tidligere bekendtgørelse 73879-2025
Intern ID DIT-VEJSUDST-2024
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  35120000   Overvågnings- og sikringssystemer og -anordninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  35125300   Sikkerhedskameraer
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 25 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
LBK nr. 10 af 6. januar 2023 (Udbudsloven)   - https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2023/10
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel DIT-VEJSUDST-2024 Udbud af rammeaftale om levering af kameraer samt relaterede produktkategorier
Beskrivelse Udbuddet omfatter indgåelse af en rammeaftale på levering af kameraer samt relaterede produktkategorier, primært til brug for overvågning af Vejdirektoratets vejstrækninger, hvor kameradækning i dag typisk finder sted. Kameraerne er sædvanligvis placeret på motorvejsstrækninger, hvor de sidder på høje gitter- eller kipbare master samt bygværker. Placeringen kan dog også være på installationer i åbent land, hvor der ikke findes netværksforbindelse, og hvor kameraernes kommunikation foregår via mobilforbindelser. Udbuddet omfatter følgende produktkategorier: - Kameraer - Ophæng - Strømforsyning - Visker Udbuddet gennemføres jf. udbudslovens § 45, hvorfor den vindende tilbudsgiver i hele aftaleperioden skal stille sit fulde sortiment inden for de omfattede produktkategorier til rådighed for Ordregiver.
Intern ID DIT-VEJSUDST-2024
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  35120000   Overvågnings- og sikringssystemer og -anordninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  35125300   Sikkerhedskameraer
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Ordregiver kan yderligere forlænge Aftalen på uændrede vilkår i op til 2 x 12 måneder, med 12 måneder ad gangen.
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 25 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Den konditionsmæssige og egnede tilbudsgiver, der har tilbudt den laveste samlede evalueringspris, tildeles rammeaftalen
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Alle tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter blev trukket tilbage eller eller ikke fundet antagelige
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 8
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Vejdirektoratet
Registreringsnummer 60729018
Postadresse Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal
By København V
Postnummer 1577
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Nicolai Saision Møller
E-mail nim1@vd.dk
Telefon +45 7244 3333
Internetadresse https://www.vejdirektoratet.dk/
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://udbudsportalen.app.vd.dk/da/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41 71 50 00
Internetadresse https://kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0000
Officielt navn Publications Office of the European Union
Registreringsnummer PUBL
By Luxembourg
Postnummer 2417
Landsdel (NUTS) Luxembourg   ( LU000 )
Land Luxembourg
Telefon +352 29291
Internetadresse https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 46fee2bd-ff21-4a71-9547-24af480819ae   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 22/03/2025   07:05:25 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 190112-2025
EUT-S-nummer 59/2025
Offentliggørelsesdato 25/03/2025

Send til en kollega

0.047