1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Social beskyttelse
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Invitation til markedsdialog angående system til administration af beskæftigelsesrettede indsatser
Beskrivelse
:
Som led i den indledende markedsafdækning før et kommende udbud af kontrakt vedrørende et system til administration af forvaltningens beskæftigelsesrettede indsatser, ønsker Københavns Kommunes Beskæftigelses- og Integrationsforvaltning (BIF) at invitere interesserede leverandører til markedsdialog. Markedsdialogen vil bestå af et individuelt møde med udvalgte leverandører på markedet.Det kommende udbud forventes enten at vedrøre:1. Levering, samt drift, support, vedligehold og videreudvikling af et system til administration af BIF’s beskæftigelsesrettede indsat-ser med udgangspunkt i vedlagte behovsbeskrivelse i Bilag 1.eller2. Drift, support, vedligehold og videreudvikling af forvaltningens nuværende system til administration af BIF’s beskæftigelsesret-tede indsatser (Kursistadministrationssystem - KAS) med ud-gangspunkt i vedlagte behovsbeskrivelse i Bilag 2.
Intern ID
:
254455939
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Bernstorffsgade 17
By
:
København V
Postnummer
:
1577
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
3.
Del
3.1.
Teknisk ID for delen
:
PAR-0000
Titel
:
Invitation til markedsdialog angående system til administration af beskæftigelsesrettede indsatser
Beskrivelse
:
Som led i den indledende markedsafdækning før et kommende udbud af kontrakt vedrørende et system til administration af forvaltningens beskæftigelsesrettede indsatser, ønsker Københavns Kommunes Beskæftigelses- og Integrationsforvaltning (BIF) at invitere interesserede leverandører til markedsdialog. Markedsdialogen vil bestå af et individuelt møde med udvalgte leverandører på markedet.Det kommende udbud forventes enten at vedrøre:1. Levering, samt drift, support, vedligehold og videreudvikling af et system til administration af BIF’s beskæftigelsesrettede indsat-ser med udgangspunkt i vedlagte behovsbeskrivelse i Bilag 1.eller2. Drift, support, vedligehold og videreudvikling af forvaltningens nuværende system til administration af BIF’s beskæftigelsesret-tede indsatser (Kursistadministrationssystem - KAS) med ud-gangspunkt i vedlagte behovsbeskrivelse i Bilag 2.
Intern ID
:
254455939
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
3.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Bernstorffsgade 17
By
:
København V
Postnummer
:
1577
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er):
ja
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Registreringsnummer
:
64942212
Afdeling
:
Økonomiforvaltningen
Postadresse
:
Borups Allé 177
By
:
København NV
Postnummer
:
2400
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Rasmus Rahbek
Telefon
:
+45 51778722
Fax
:
+45 51778722
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Fax
:
+45 33307799
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
f409239a-b364-49cb-af23-96e06ea50b5b
-
01
Formulartype
:
Planlægning
Bekendtgørelsestype
:
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype
:
4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
09/04/2025
10:16:35 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
09/04/2025
10:16:56 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
232723-2025
EUT-S-nummer
:
71/2025
Offentliggørelsesdato
:
10/04/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure
:
29/08/2025