23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
10.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Danmarks Tekniske Universitet - DTU

Udbud af Pipetter med tilhørende originale pipettespidser til danske universiteter (KU, AU, AAU, DTU, SDU)


Danmarks Tekniske Universitet - DTU

233454-2025 - Resultater
Danmark – Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller) – Udbud af Pipetter med tilhørende originale pipettespidser til danske universiteter (KU, AU, AAU, DTU, SDU)
OJ S 71/2025 10/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Danmarks Tekniske Universitet - DTU
E-mail annth@dtu.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
1.1.
Køber
Officielt navn Københavns Universitet
E-mail indkoeb@adm.ku.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
1.1.
Køber
Officielt navn Aarhus Universitet
E-mail udbud@au.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
1.1.
Køber
Officielt navn Aalborg Universitet
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
1.1.
Køber
Officielt navn Syddansk Universitet
E-mail indkob@sdu.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Pipetter med tilhørende originale pipettespidser til danske universiteter (KU, AU, AAU, DTU, SDU)
Beskrivelse Udbuddet vedrører en Rammeaftale til indkøb og levering af Pipetter med tilhørende originale pipettespidser i til laboratorierne. Grundet behov for supplerende køb af pipetter til eksisterende beholdning, stilles der krav om kompatibilitet og interoperabilitet til Ordregivers eksisterende beholdning af pipetter.
Identifikator for proceduren 17b9d5df-819c-4cb5-b2a0-6e3e4d5cf533
Tidligere bekendtgørelse 10fa237f-a5f9-4df7-a82c-e9716f5a88c7-01
Intern ID 24/1017461
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  38437000   Laboratoriepipetter og tilbehør, 38437100   Pipetter, 38437110   Pipettespidser, 38437120   Pipettestativer
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 46 302 279,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 60 192 963,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale 1
Beskrivelse Pipetter med kompatibilitet til eksisterende beholdning af Eppendorf pipetter og tilhørende originale pipettespidser
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  38437000   Laboratoriepipetter og tilbehør, 38437100   Pipetter, 38437110   Pipettespidser, 38437120   Pipettestativer
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 9 521 338,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 377 739,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 2
Beskrivelse Pipetter med kompatibilitet til eksisterende beholdning af Sartorius pipetter og tilhørende originale pipettespidser
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  38437000   Laboratoriepipetter og tilbehør, 38437100   Pipetter, 38437110   Pipettespidser, 38437120   Pipettestativer
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 16 584 980,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 21 560 475,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delaftale 3
Beskrivelse Pipetter med kompatibilitet til eksisterende beholdning af Thermo Scientific Finnpipetter og tilhørende originale pipettespidser
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  38437000   Laboratoriepipetter og tilbehør, 38437100   Pipetter, 38437110   Pipettespidser, 38437120   Pipettestativer
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 7 821 070,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 10 167 391,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delaftale 4
Beskrivelse Pipetter med kompatibilitet til eksisterende beholdning af Gilson pipetter og tilhørende originale pipettespidser
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  38437000   Laboratoriepipetter og tilbehør, 38437100   Pipetter, 38437110   Pipettespidser, 38437120   Pipettestativer
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 452 424,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 5 788 152,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Delaftale 5
Beskrivelse Pipetter med kompatibilitet til eksisterende beholdning af Integra pipetter og tilhørende originale pipettespidser
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  38437000   Laboratoriepipetter og tilbehør, 38437100   Pipetter, 38437110   Pipettespidser, 38437120   Pipettestativer
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 736 666,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 557 666,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
Organisation, der underskriver kontrakten Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel Delaftale 6
Beskrivelse Pipetter med kompatibilitet til eksisterende beholdning af Rainin pipetter og tilhørende originale pipettespidser
Intern ID 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  38437000   Laboratoriepipetter og tilbehør, 38437100   Pipetter, 38437110   Pipettespidser, 38437120   Pipettestativer
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 185 801,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 6 741 541,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet, Aarhus Universitet
Organisation, der underskriver kontrakten Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 60 192 963,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 46 302 279,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 12 377 739,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 9 521 338,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VWR International A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 1 Tilbud - VWR International A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1 Kontrakt - VWR International A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 03/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
Vinder
Officielt navn Th. Geyer Danmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 1 Tilbud - Th. Geyer Danmark ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1 Kontrakt - Th. Geyer Danmark ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 03/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 21 560 475,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 16 584 980,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VWR International A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 2 Tilbud - VWR International A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2 Kontrakt - VWR International A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 03/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
Vinder
Officielt navn Th. Geyer Danmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 2 Tilbud - Th. Geyer Danmark ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2 Kontrakt - Th. Geyer Danmark ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 03/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 10 167 391,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 7 821 070,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VWR International A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 3 Tilbud - VWR International A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 Kontrakt - VWR International A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 03/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
Vinder
Officielt navn AH diagnostics
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 3 Tilbud - AH diagnostics
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 Kontrakt - AH diagnostics
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 03/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet, Aalborg Universitet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 5 788 152,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 452 424,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Biolab A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 4 Tilbud - Biolab A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 4 Kontrakt - Biolab A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 03/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
Vinder
Officielt navn Th. Geyer Danmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 4 Tilbud - Th. Geyer Danmark ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 4 Kontrakt - Th. Geyer Danmark ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 03/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 3 557 666,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 2 736 666,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn INTEGRA Biosciences Nordic ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 5 Tilbud - INTEGRA Biosciences Nordic ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 5 Kontrakt - INTEGRA Biosciences Nordic ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 03/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 6 741 541,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 5 185 801,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Mettler Toledo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 6 Tilbud - Mettler Toledo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 6 Kontrakt - Mettler Toledo A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 07/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Registreringsnummer 30060946
Postadresse Anker Engelunds Vej 1
By Kgs. Lyngby
Postnummer 2800
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Anne Thoisen
E-mail annth@dtu.dk
Telefon +45 93511531
Internetadresse https://www.dtu.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
E-mail klfu@erst.dk
Telefon +45 35291000
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Københavns Universitet
Registreringsnummer 29979812
By København K
Postnummer 1165
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail indkoeb@adm.ku.dk
Telefon 35322626
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Aarhus Universitet
Registreringsnummer 31119103
By Aarhus C
Postnummer 8000
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail udbud@au.dk
Telefon 87150595
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Aalborg Universitet
Registreringsnummer 29102384
By Aalborg Øst
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Telefon 99409940
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Syddansk Universitet
Registreringsnummer 29283958
By Odense M
Postnummer 5230
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail indkob@sdu.dk
Telefon 65509297
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0008
Officielt navn VWR International A/S
Registreringsnummer 27335659
Postadresse Tobaksvejen 21
By Søborg
Postnummer 2860
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Jette Storm
Telefon 43868788
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Th. Geyer Danmark ApS
Registreringsnummer 31333121
Postadresse Borupvang 2B
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Anne-Birgitte Ritz
E-mail ritz@thgeyer.dk
Telefon 46300030
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0004
8.1.
ORG-0010
Officielt navn AH diagnostics
Registreringsnummer 26718023
Postadresse Gammel Viborgvej 11A
By Tilst
Postnummer 8381
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Helle Sørensen
Telefon 87459010
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0011
Officielt navn Biolab A/S
Registreringsnummer 35445315
Postadresse Sindalsvej 29
By Risskov
Postnummer 8240
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Kim Stjerne
E-mail kgs@biolab.dk
Telefon 86212866
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004
8.1.
ORG-0012
Officielt navn INTEGRA Biosciences Nordic ApS
Registreringsnummer 43279092
Postadresse Vallensbækvej 22A
By Brøndby
Postnummer 2605
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Kirsten Thuesen
Telefon 31735373
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005
8.1.
ORG-0013
Officielt navn Mettler Toledo A/S
Registreringsnummer 16221341
Postadresse Naverland 8
By Glostrup
Postnummer 2600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Camilla Piil
E-mail camilla.piil@mt.com
Telefon 20327231
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0006
8.1.
ORG-0014
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 319957a4-3bc5-42b9-bdac-03987bacfd54   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 09/04/2025   11:01:01 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 09/04/2025   11:03:04 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 233454-2025
EUT-S-nummer 71/2025
Offentliggørelsesdato 10/04/2025

Send til en kollega

0.047