23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Danmarks Tekniske Universitet - DTU

Genudbud af flere varegrupper indenfor laboratorieforbrugsartikler til danske universiteter (KU, AU, AAU, DTU, SDU)


Danmarks Tekniske Universitet - DTU

236937-2025 - Resultater
Danmark – Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller) – Genudbud af flere varegrupper indenfor laboratorieforbrugsartikler til danske universiteter (KU, AU, AAU, DTU, SDU)
OJ S 72/2025 11/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Danmarks Tekniske Universitet - DTU
E-mail annth@dtu.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
1.1.
Køber
Officielt navn Københavns Universitet
E-mail indkoeb@adm.ku.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
1.1.
Køber
Officielt navn Aarhus Universitet
E-mail udbud@au.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
1.1.
Køber
Officielt navn Aalborg Universitet
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
1.1.
Køber
Officielt navn Syddansk Universitet
E-mail indkob@sdu.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Genudbud af flere varegrupper indenfor laboratorieforbrugsartikler til danske universiteter (KU, AU, AAU, DTU, SDU)
Beskrivelse Udbuddet vedrører en Rammeaftale til indkøb og levering af Engangspipetter, Universelle pipettespidser, Pipetteringstilbehør, Rør & Plader af plast, samt Forbrugsartikler til Celledyrkning og Mikrobiologi til laboratorierne.
Identifikator for proceduren c7a97c89-f519-4a23-8dff-854b19d268ca
Tidligere bekendtgørelse eee47fc7-b59b-44a7-a458-6b58cc968197-01
Intern ID 24/1017129
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 107 082 811,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 139 207 655,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Dette udbud er et genudbud af bekendtgørelse 655135-2024, som blev annulleret pga. fejl i udbudsbekendtgørelsen.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale 1
Beskrivelse Rør, plader, celledyrkning og mikrobiologi – generelle produkter
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 51 603 119,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 67 084 055,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 2
Beskrivelse Rør, plader, celledyrkning og mikrobiologi – specialiserede produkter
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 17 301 555,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 22 492 022,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delaftale 3
Beskrivelse Engangspipetter
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 9 788 077,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 724 500,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delaftale 4
Beskrivelse Universelle pipettespidser
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 26 208 296,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 34 070 785,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Delaftale 5
Beskrivelse Pipetteringstilbehør
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 181 764,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 836 293,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet - DTU, Københavns Universitet, Syddansk Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 139 207 655,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 107 082 811,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 67 084 055,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 51 603 119,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VWR International A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 1 Tilbud - VWR International A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1 Kontrakt - VWR International A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Saveen & Werner
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 1 Tilbud - Saveen & Werner
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1 Kontrakt - Saveen & Werner
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Th. Geyer Danmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 1 Tilbud - Th. Geyer Danmark ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1 Kontrakt - Th. Geyer Danmark ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Hounisen Laboratorieudstyr A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 1 Tilbud - Hounisen Laboratorieudstyr A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1 Kontrakt - Hounisen Laboratorieudstyr A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 22 492 022,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 17 301 555,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Fisher Scientific, Biotech Line
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 2 Tilbud - Fisher Scientific, Biotech Line
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2 Kontrakt - Fisher Scientific, Biotech Line
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Th. Geyer Danmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 2 Tilbud - Th. Geyer Danmark ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2 Kontrakt - Th. Geyer Danmark ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 12 724 500,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 9 788 077,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VWR International A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 3 Tilbud - VWR International A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 Kontrakt - VWR International A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Saveen & Werner
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 3 Tilbud - Saveen & Werner
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 Kontrakt - Saveen & Werner
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Th. Geyer Danmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 3 Tilbud - Th. Geyer Danmark ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 Kontrakt - Th. Geyer Danmark ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn AH Diagnostics
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 3 Tilbuds - AH Diagnostics
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 Kontrakt - AH Diagnostics
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 34 070 785,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 26 208 296,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VWR International A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 4 Tilbud - VWR International A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 4 Kontrakt - VWR International A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Fisher Scientific, Biotech Line
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 4 Tilbud - Fisher Scientific, Biotech Line
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 4 Kontrakt - Fisher Scientific, Biotech Line
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Saveen & Werner
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 4 Tilbud - Saveen & Werner
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 4 Kontrakt - Saveen &Werner
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Th. Geyer Danmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 4 Tilbud - Th. Geyer Danmark ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 4 Kontrakt - Th. Geyer Danmark ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 2 836 293,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 2 181 764,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VWR International A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 5 Tilbuds - VWR International A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 5 Kontrakt - VWR International A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Fisher Scientific, Biotech Line
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 5 Tilbud - Fisher Scientific, Biotech Line
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 5 Kontrakt - Fisher Scientific, Biotech Line
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Th. Geyer Danmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 5 Tilbud - Th. Geyer Danmark ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 5 Kontrakt - Th. Geyer Danmark ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn AH Diagnostics
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 5 Tilbud - AH diagnostics
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 5 Kontrakt - AH diagnostics
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 10
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Registreringsnummer 30060946
Postadresse Anker Engelunds Vej 1
By Kgs. Lyngby
Postnummer 2800
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Anne Thoisen
E-mail annth@dtu.dk
Telefon +45 93511531
Internetadresse https://www.dtu.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
E-mail klfu@erst.dk
Telefon +45 35291000
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Københavns Universitet
Registreringsnummer 29979812
By København K
Postnummer 1165
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail indkoeb@adm.ku.dk
Telefon 35322626
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Aarhus Universitet
Registreringsnummer 31119103
By Aarhus C
Postnummer 8000
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail udbud@au.dk
Telefon 87150595
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Aalborg Universitet
Registreringsnummer 29102384
By Aalborg Øst
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Telefon 99409940
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Syddansk Universitet
Registreringsnummer 29283958
By Odense M
Postnummer 5230
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail indkob@sdu.dk
Telefon 65509297
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0008
Officielt navn VWR International A/S
Registreringsnummer 27335659
Postadresse Tobaksvejen 21
By Søborg
Postnummer 2860
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Jette Storm
Telefon +45 43868788
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0003, LOT-0004, LOT-0005
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Saveen & Werner
Registreringsnummer 27612741
Postadresse Dragevej 29
By Jyllinge
Postnummer 4040
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Birgitte Karlskov
E-mail birgitte@swab.dk
Telefon +45 28141656
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0003, LOT-0004
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Th. Geyer Danmark ApS
Registreringsnummer 31333121
Postadresse Borupvang 2B
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Anne-Birgitte Ritz
E-mail ritz@thgeyer.dk
Telefon +45 46300030
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004, LOT-0005
8.1.
ORG-0011
Officielt navn Hounisen Laboratorieudstyr A/S
Registreringsnummer 25573420
Postadresse Niels Bohrs Vej 49
By Skanderborg
Postnummer 8660
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Lisa Skytte
E-mail lisa@hounisen.com
Telefon +45 86210800
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0012
Officielt navn Fisher Scientific, Biotech Line
Registreringsnummer 20940778
Postadresse Kamstrupvej 91
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Telefon +46 767225549
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002, LOT-0004, LOT-0005
8.1.
ORG-0013
Officielt navn AH Diagnostics
Registreringsnummer 26718023
Postadresse Gammel Viborgvej 11A
By Tilst
Postnummer 8381
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Helle Sørensen
Telefon +45 87459010
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003, LOT-0005
8.1.
ORG-0014
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID be18fcf9-cf1a-4381-85f6-fa2d20143b32   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 10/04/2025   11:40:45 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 10/04/2025   12:01:14 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 236937-2025
EUT-S-nummer 72/2025
Offentliggørelsesdato 11/04/2025

Send til en kollega

0.062