Fakta om udbudet
Udbyder
Folketinget, Civilstyrelsen og Regeringen v/Finansministeriet
Udbud af Lex Dania produktion, Statstidende og Bevillingslovspublikationer
Folketinget, Civilstyrelsen og Regeringen v/Finansministeriet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Landgreven 4
København K
1017
Danmark
Kontaktperson: Erik Hammer
Telefon: +45 33928846
E-mail: eha@modst.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.modst.dk
Del II: Genstand
Udbud af Lex Dania produktion, Statstidende og Bevillingslovspublikationer.
Folketinget, Civilstyrelsen og Regeringen v/Finansministeriet udbyder kontrakten vedr. Lex Dania produktion, Statstidende og Bevillingslovspublikationerne. Ydelsernes indhold er kort beskrevet herunder.
Leverandøren skal udføre opgaver vedr. Lex Dania produktion, tilknyttet lovproduktion og regeludstedelse. Disse ydelser udføres efter anmodning fra Folketinget og regeringen (ministerier og underliggende centrale statslige myndigheder).
Leverandøren skal redigere, producere og frigive Statstidende. Indrykning af meddelelser i Statstidende udføres efter anmodning fra informationsleverandører der primært er domstolene, offentlige myndigheder og advokater, men også selskaber og private.
Leverandøren skal varetage trykning og levering af bevillingslovspublikationerne. Disse ydelser udføres efter anmodning fra Finansministeriet, herunder Moderniseringsstyrelsen.
Nærmere oplysninger om partsstatus og ydelsernes nærmere indhold fremgår af udbudsmaterialet.
Der henvises til punkt II.1.4).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har modtaget en række spørgsmål, som har givet anledning til behov for præciseringer i udbudsmaterialet. Som følge heraf annulleres udbuddet. Udbuddet genudbydes igen snarest muligt.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk