23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
17.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Syddanmark

Udbud af kontrakt om vedligeholdelse, support og videreudvikling af JAR (Jordforureningslovens Areal Register)


Region Syddanmark

253282-2025 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Udbud af kontrakt om vedligeholdelse, support og videreudvikling af JAR (Jordforureningslovens Areal Register)
OJ S 76/2025 17/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Miljøbeskyttelse
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
E-mail john.ryan@ru.rm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Miljøbeskyttelse
1.1.
Køber
Officielt navn Region Hovedstaden
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Miljøbeskyttelse
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Miljøbeskyttelse
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail ph@rn.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Miljøbeskyttelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af kontrakt om vedligeholdelse, support og videreudvikling af JAR (Jordforureningslovens Areal Register)
Beskrivelse Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på vedligeholdelse, support og videreudvikling af JAR (Regionernes Jordforureningslovens Areal Register) efterfølgende angivet som Systemet. Ydelsen består overordnet set af følgende tre dele samt to optioner, der skal afgives tilbud på: (a) Vedligeholdelse: Vedligeholdelsesdelen omfatter drift og opdatering af diverse fælles miljøer vedrørende Systemet, vedligehold af Backlog med ændringer og Fejl (Issue Tracking System) samt egen projektledelse, administration, mv. (b) Support: Supportdelen omfatter løbende support til Ordregivers projektgruppe. Supportydelserne falder i to kategorier: i) Generel support – dvs. support på de elementer af Systemet, der er fælles for alle Ordregivere og finansieres af JAR Samarbejdet. ii) Lokal Support – dvs. support på den enkelte Ordregivers installationer af Systemet. Lokal Support er omfattet af Kontrakten, men finansieres af den enkelte Ordregiver. (c) Videreudvikling: Videreudvikling af Systemet skal ske løbende i takt med, at tilpasninger, fejlrettelser og nye funktioner efterspørges af Ordregiver, der sker udvikling af browserne, m.m., hvis projektgruppen stiller krav herom, eller hvis Ordregiver i øvrigt ønsker at opgradere Systemet. (d) Etablering og leverance af Systemoverdragelsesmiljø, Option: Etablering og leverance af Systemoverdragelsesmiljø. Denne ydelse er en option, som Ordregiver, dvs. regionerne i fællesskab, kan tilvælge. (e) Maintainer, Option: Maintainer for Ordregivers fælles GIS-komponent. Maintaineren skal udføre teknisk review og godkendelse evt. ændringer i Ordregivers fælles GIS-komponent. Denne ydelse er en option, som Ordregiver, dvs. regionerne i fællesskab, kan tilvælge. Anskaffelsen er ikke opdelt i delaftaler. Årsagen hertil er, at det ikke er vurderet kommercielt og økonomisk hensigtsmæssigt pga. ydelsens karakter, størrelse og grænsefladeproblematikker. Udbuddet er et genudbud. Der er foretaget ændringer af udbudsmaterialet, og ansøger opfordres derfor til at læse udbudsmaterialet nøje igennem.
Identifikator for proceduren 09f068b5-7695-4164-8854-cc5ff012aafa
Tidligere bekendtgørelse 99bda886-a1f1-4ee8-b77d-6a50622426e4-01
Intern ID 397025
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Ordregiver tager forbehold for at foretage kontrakttildeling på baggrund af de modtagne første forhandlingstilbud. Ordregiver er endvidere berettiget til at foretage tildeling på grundlag af forhandlingstilbud. Der henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 13.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48610000   Databasesystemer, 48614000   Dataregistreringssystem, 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed, 72230000   Udvikling af kundespecificeret programmel, 72232000   Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel, 72240000   Systemanalyse og programmering, 72253200   Systemsupport, 72262000   Programmeludvikling, 72263000   Implementering af programmel, 72265000   Konfigurering af programmel, 72266000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel, 72267000   Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 35 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger UDVÆLGELSE: Ordregiver vil prækvalificere 4 ansøgere. Ansøger og ansøgers referencer skal overholde minimumskravene til egnethed for at ansøger kan blive prækvalificeret. Ordregiver vil foretage udvælgelse af de bedst egnede ansøgere ud fra hvilke ansøgere, der har de bedste og mest relevante erfaringer med følgende discipliner: 1) Udvikling af Web applikationer ved anvendelse af .NET Framework 4.7.x med brug af Single Page Application. a) Udvikling af Web applikationer ved brug af Angular JavaScript-rammeværk. b) Udvikling af brugerflader i overensstemmelse med statens design principper (se Det fælles designsystem). c) Udvikling af brugerflader overholder Tilgængelighedsloven. 2) Udvikling af Web applikationer med GIS funktioner til brug for registrering af stedfæstelser. a) Udvikling af GIS funktion i webapplikationer ved brug af Open Layer. b) Vedligehold og opsætning af GeoServer. c) Vedligehold og opsætning af MapServer. 3) Udvikling og vedligehold af systemer, som bruger fælles-offentlige data og integrerer med f.eks. ArealInformation.dk, Datafordeleren, Dataforsyningen. 4) Udvikling af Web applikationer som sikrer webapplikationer mod trusler og angreb (cybersikkerhedsregler). 5) Udvikling, vedligehold og optimering af databaser i MS SQL Server. 6) Erfaring med CI/CD (continuous integration and continuous delivery/deployment) med brug af GitHub. Ved udvælgelsen lægges vægt på, at ansøger har bedst mulig og mest mulig erfaring med flest mulige af ovennævnte discipliner. Referencen/referencerne skal være udført (vurderet ud fra dato for releasen) inden for de seneste tre år fra tidspunktet for ansøgningsfristen. Ansøger skal angive sin/sine reference(r) i ESPD’et. Der lægges alene vægt på de første 6 referencer i relation til udvælgelsen af ansøgere. VEDSTÅELSESFRIST: Alle forhandlingstilbud og endeligt tilbud skal være bindende i 6 måneder fra tilbudsfristen. Tilbudsgiver er dog kun forpligtet til at vedstå det til enhver tid senest afgivne konditionsmæssige tilbud. Såfremt tilbudsgiver får meddelelse om, at Ordregiver har identificeret tilbudsgiverens tilbud som det vindende tilbud, er Ordregiver indtil udløbet af vedståelsesfristen berettiget til ved afgivelse af skriftligt påkrav at forlænge vedståelsesfristen med indtil 4 uger. FORELØBIG DOKUMENTATION: Som foreløbig dokumentation for, at ansøgeren ikke er udelukket efter udbudslovens §§ 134a-136 og § 137, stk. 1, nr. 1 og 2, og for at ansøger opfylder de fastsatte minimumskrav til egnethed, skal ansøgeren med ansøgningen kun fremsende et udfyldt ESPD. Hvis ansøger er et konsortium, skal der for hver deltager i konsortiet som dokumentation for egnethed (og for, at konsortiedeltagerne ikke er omfattet af de nævnte udelukkelsesgrunde) med ansøgningen fremlægges dokumentation i form af et udfyldt ESPD. Hvis ansøger i relation til egnethed baserer sig på andre økonomiske aktørers formåen (underleverandører, koncernforbundne selskaber mv.), skal der for hver af de pågældende økonomiske aktører sammen med ansøgningen som dokumentation for egnethed (og for, at den/de støttende enheder) ikke er omfattet af de nævnte udelukkelsesgrunde) fremlægges et udfyldt ESPD. ENDELIG DOKUMENTATION: Forinden Ordregiver kan meddele tildelingsbeslutning, skal Ordregiver indhente dokumentation for rigtigheden af den vindende tilbudsgivers oplysninger i ESPD'et. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af: a) Serviceattest (udstedt ikke tidligere end 6 måneder før fremlæggelsestidspunktet). b) Tilbudsgivers tre seneste årsrapporter eller anden dokumentation hvoraf omsætningen fremgår, f.eks. revisorpåtegnet erklæring. c) Underskrevet erklæring om overholdelse af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Ordregiver forbeholder sig endvidere at indhente denne dokumentation (eller dele heraf) for så vidt angår en eller flere ansøgere eller tilbudsgivere på et hvilket som helst tidspunkt under udbudsforretningen, hvis Ordregiver skønner det relevant. Ordregiver forbeholder sig ligeledes retten til at indhente fornyet dokumentation for, at forholdene ikke har ændret sig.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af kontrakt om vedligeholdelse, support og videreudvikling af JAR (Jordforureningslovens Areal Register)
Beskrivelse Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på vedligeholdelse, support og videreudvikling af JAR (Regionernes Jordforureningslovens Areal Register) efterfølgende angivet som Systemet. Ydelsen består overordnet set af følgende tre dele samt to optioner, der skal afgives tilbud på: (a) Vedligeholdelse: Vedligeholdelsesdelen omfatter drift og opdatering af diverse fælles miljøer vedrørende Systemet, vedligehold af Backlog med ændringer og Fejl (Issue Tracking System) samt egen projektledelse, administration, mv. (b) Support: Supportdelen omfatter løbende support til Ordregivers projektgruppe. Supportydelserne falder i to kategorier: i) Generel support – dvs. support på de elementer af Systemet, der er fælles for alle Ordregivere og finansieres af JAR Samarbejdet. ii) Lokal Support – dvs. support på den enkelte Ordregivers installationer af Systemet. Lokal Support er omfattet af Kontrakten, men finansieres af den enkelte Ordregiver. (c) Videreudvikling: Videreudvikling af Systemet skal ske løbende i takt med, at tilpasninger, fejlrettelser og nye funktioner efterspørges af Ordregiver, der sker udvikling af browserne, m.m., hvis projektgruppen stiller krav herom, eller hvis Ordregiver i øvrigt ønsker at opgradere Systemet. (d) Etablering og leverance af Systemoverdragelsesmiljø, Option: Etablering og leverance af Systemoverdragelsesmiljø. Denne ydelse er en option, som Ordregiver, dvs. regionerne i fællesskab, kan tilvælge. (e) Maintainer, Option: Maintainer for Ordregivers fælles GIS-komponent. Maintaineren skal udføre teknisk review og godkendelse evt. ændringer i Ordregivers fælles GIS-komponent. Denne ydelse er en option, som Ordregiver, dvs. regionerne i fællesskab, kan tilvælge. Anskaffelsen er ikke opdelt i delaftaler. Årsagen hertil er, at det ikke er vurderet kommercielt og økonomisk hensigtsmæssigt pga. ydelsens karakter, størrelse og grænsefladeproblematikker. Udbuddet er et genudbud. Der er foretaget ændringer af udbudsmaterialet, og ansøger opfordres derfor til at læse udbudsmaterialet nøje igennem.
Intern ID 397025
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48610000   Databasesystemer, 48614000   Dataregistreringssystem, 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed, 72230000   Udvikling af kundespecificeret programmel, 72232000   Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel, 72240000   Systemanalyse og programmering, 72253200   Systemsupport, 72262000   Programmeludvikling, 72263000   Implementering af programmel, 72265000   Konfigurering af programmel, 72266000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel, 72267000   Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Kontrakten indeholder to optioner: 1) Option på varetagelse af Maintainerrolle på udviklingsaktiviteter på Ordregivers fælles GIS-komponent. 2) Option på etablering og leverance af Systemoverdragelsesmiljø.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 99   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Kontrakten udløber 6 år fra Systemoverdragelsesdagen. Med et skriftligt varsel på 3 måneder til udgangen af kontraktperioden kan Ordregiver kræve Kontraktperioden forlænget på uændrede vilkår med op til 1 år. Kontraktperioden kan efter Ordregivers valg forlænges 2 gange således, at den samlede kontraktperiode maksimalt løber i 8 år fra Systemoverdragelsesdagen.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 35 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger UDVÆLGELSE: Ordregiver vil prækvalificere 4 ansøgere. Ansøger og ansøgers referencer skal overholde minimumskravene til egnethed for at ansøger kan blive prækvalificeret. Ordregiver vil foretage udvælgelse af de bedst egnede ansøgere ud fra hvilke ansøgere, der har de bedste og mest relevante erfaringer med følgende discipliner: 1) Udvikling af Web applikationer ved anvendelse af .NET Framework 4.7.x med brug af Single Page Application. a) Udvikling af Web applikationer ved brug af Angular JavaScript-rammeværk. b) Udvikling af brugerflader i overensstemmelse med statens design principper (se Det fælles designsystem). c) Udvikling af brugerflader overholder Tilgængelighedsloven. 2) Udvikling af Web applikationer med GIS funktioner til brug for registrering af stedfæstelser. a) Udvikling af GIS funktion i webapplikationer ved brug af Open Layer. b) Vedligehold og opsætning af GeoServer. c) Vedligehold og opsætning af MapServer. 3) Udvikling og vedligehold af systemer, som bruger fælles-offentlige data og integrerer med f.eks. ArealInformation.dk, Datafordeleren, Dataforsyningen. 4) Udvikling af Web applikationer som sikrer webapplikationer mod trusler og angreb (cybersikkerhedsregler). 5) Udvikling, vedligehold og optimering af databaser i MS SQL Server. 6) Erfaring med CI/CD (continuous integration and continuous delivery/deployment) med brug af GitHub. Ved udvælgelsen lægges vægt på, at ansøger har bedst mulig og mest mulig erfaring med flest mulige af ovennævnte discipliner. Referencen/referencerne skal være udført (vurderet ud fra dato for releasen) inden for de seneste tre år fra tidspunktet for ansøgningsfristen. Ansøger skal angive sin/sine reference(r) i ESPD’et. Der lægges alene vægt på de første 6 referencer i relation til udvælgelsen af ansøgere. VEDSTÅELSESFRIST: Alle forhandlingstilbud og endeligt tilbud skal være bindende i 6 måneder fra tilbudsfristen. Tilbudsgiver er dog kun forpligtet til at vedstå det til enhver tid senest afgivne konditionsmæssige tilbud. Såfremt tilbudsgiver får meddelelse om, at Ordregiver har identificeret tilbudsgiverens tilbud som det vindende tilbud, er Ordregiver indtil udløbet af vedståelsesfristen berettiget til ved afgivelse af skriftligt påkrav at forlænge vedståelsesfristen med indtil 4 uger. FORELØBIG DOKUMENTATION: Som foreløbig dokumentation for, at ansøgeren ikke er udelukket efter udbudslovens §§ 134a-136 og § 137, stk. 1, nr. 1 og 2, og for at ansøger opfylder de fastsatte minimumskrav til egnethed, skal ansøgeren med ansøgningen kun fremsende et udfyldt ESPD. Hvis ansøger er et konsortium, skal der for hver deltager i konsortiet som dokumentation for egnethed (og for, at konsortiedeltagerne ikke er omfattet af de nævnte udelukkelsesgrunde) med ansøgningen fremlægges dokumentation i form af et udfyldt ESPD. Hvis ansøger i relation til egnethed baserer sig på andre økonomiske aktørers formåen (underleverandører, koncernforbundne selskaber mv.), skal der for hver af de pågældende økonomiske aktører sammen med ansøgningen som dokumentation for egnethed (og for, at den/de støttende enheder) ikke er omfattet af de nævnte udelukkelsesgrunde) fremlægges et udfyldt ESPD. ENDELIG DOKUMENTATION: Forinden Ordregiver kan meddele tildelingsbeslutning, skal Ordregiver indhente dokumentation for rigtigheden af den vindende tilbudsgivers oplysninger i ESPD'et. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af: a) Serviceattest (udstedt ikke tidligere end 6 måneder før fremlæggelsestidspunktet). b) Tilbudsgivers tre seneste årsrapporter eller anden dokumentation hvoraf omsætningen fremgår, f.eks. revisorpåtegnet erklæring. c) Underskrevet erklæring om overholdelse af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Ordregiver forbeholder sig endvidere at indhente denne dokumentation (eller dele heraf) for så vidt angår en eller flere ansøgere eller tilbudsgivere på et hvilket som helst tidspunkt under udbudsforretningen, hvis Ordregiver skønner det relevant. Ordregiver forbeholder sig ligeledes retten til at indhente fornyet dokumentation for, at forholdene ikke har ændret sig.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelsernes afsnit 15.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Se udbudsbetingelsernes afsnit 15.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 25,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Samarbejdsorganisation
Beskrivelse Se udbudsbetingelsernes afsnit 15.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Leverancesikkerhed
Beskrivelse Se udbudsbetingelsernes afsnit 15.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 15,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: a) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. b) 45 kalenderdage efter, at Ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 28 680 600,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Solita A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Udbud af kontrakt om vedligeholdelse, support og videreudvikling af JAR (Jordforureningslovens Areal Register) - Solita A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 28 680 600,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbud af kontrakt om vedligeholdelse, support og videreudvikling af JAR (Jordforureningslovens Areal Register) - Solita A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 21/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 16/04/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Syddanmark
Registreringsnummer 29190909
Postadresse Damhaven 12
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Hans Christian Ries
Telefon +45 29201561
Internetadresse https://www.regionsyddanmark.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Region Midtjylland
Registreringsnummer 29190925
Postadresse Skottenborg 26
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed John Ryan Pedersen
E-mail john.ryan@ru.rm.dk
Telefon +4540303357
Internetadresse https://www.rm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Region Hovedstaden
Registreringsnummer 29190623
Postadresse Kongens Vænge 2
By Hillerød
Postnummer 3400
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Jan Sjørup Nielsen
Telefon +4538665678
Internetadresse https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Region Sjælland
Registreringsnummer 29190658
Postadresse Alléen 15
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Peter Riis
Telefon +4557875862
Internetadresse https://www.regionsjaelland.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Region Nordjylland
Registreringsnummer 29190941
Postadresse Niels Bohrs Vej 30
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Poul Haugaard
E-mail ph@rn.dk
Telefon +4541183024
Internetadresse https://rn.dk/da
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Solita A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 31873932
Postadresse Visionsvej 51
By Aalborg
Postnummer 9000
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
E-mail udbud@solita.dk
Telefon +45 22236592
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID cbfabf5c-6f59-4791-8c74-53ae3377368d   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 16/04/2025   09:11:12 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 16/04/2025   09:32:28 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 253282-2025
EUT-S-nummer 76/2025
Offentliggørelsesdato 17/04/2025

Send til en kollega

0.094