23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 059-110381
Offentliggjort
24.03.2017
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Rebild Kommune

Vindere

(24.03.2017)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

EOJ system


Rebild Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Rebild Kommune
Hobrovej 110
Støvring
9530
Danmark
Kontaktperson: Lars Kjær Kuhlmann
Telefon: +45 23862368
E-mail: Lars@kucon.dk
NUTS-kode: DK050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rebild.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.rebild.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EOJ system.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leveringsaftale i henhold til SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud, delaftale 2 ASP. Kommunen efterspurgte et elektronisk omsorgsjournalsystem (EOJ-system).

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 4 219 752.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72250000
72260000
72320000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leveringsaftale og direkte tildeling i henhold til SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud, delaftale 2 ASP. Rebild Kommune anvender Delaftale 2, da anskaffelsen sker af en Kommune.

Der vælges endvidere ASP-servicer idet et EOJ system relaterer sig til kommunens kerneprocesser, samt er så komplekst, at det vil kræve stort kendskab til Rebild Kommunes forretningsprocesser.

Kommunen har efterspurgt ét samlet system, med et login, hvorfra brugeren kan få adgang til alle funktionaliteter, der understøtter kommunens opgaver i Center Sundhed, Center Pleje og Omsorg samt Center Familie og Handicap, voksne. Centrene dækker en bred vifte af arbejdsopgaver og faggrupper — deriblandt hjemmepleje, ældrecentre, sygepleje, træning, rehabilitering og forebyggelse, ældrerådgivning, hjælpemidler, boliger, aflastningsophold og rehabiliteringsophold, misbrugsområdet, bostøtte og boformer, private leverandører i hjemmepleje og i træning.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Produktudvikling / Vægtning: 20 %
Kvalitetskriterium - Navn: Transition / Vægtning: 20 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Standstill-perioden træder i kraft datoen for offentliggørelse af denne profylaksebekendtgørelse og løber 10 dage frem fra denne dato.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Der er lavet en direkte tildeling på SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud delaftale 2, jf. rammeaftalens bestemmelser, herunder specifikt rammeaftalens bilag B, på baggrund af leverandørernes til SKI indmeldte materiale.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten/beslutningen om tildeling af koncession:
20/03/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
KMD A/S
26911745
Lautrupparken 40
Ballerup
2750
Danmark
Telefon: +45 44601000
E-mail: kmd@kmd.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse:www.kmd.dk

Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Indledende anslået samlet værdi af kontrakten/delkontrakten/koncessionen: 4 219 752.00 DKK
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 4 219 752.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Standstill-perioden træder i kraft datoen for offentliggørelse af denne profylaksebekendtgørelse og løber 10 dage frem fra denne dato.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/03/2017

Send til en kollega

0.047