23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
30.04.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Invitation til markedsdialog vedr. system til support på IT-fejlmeldinger og styring af ydelsessager (Helpdesk).


Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

280762-2025 - Planlægning
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Invitation til markedsdialog vedr. system til support på IT-fejlmeldinger og styring af ydelsessager (Helpdesk).
OJ S 84/2025 30/04/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
E-mail tv3x@kk.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Invitation til markedsdialog vedr. system til support på IT-fejlmeldinger og styring af ydelsessager (Helpdesk).
Beskrivelse Som led i den indledende markedsafdækning før en kommende anskaffelse af et system til support på IT-fejlmeldinger og styring af ydelsessager, ønsker Københavns Kommunes Beskæftigelses- og Integrationsforvaltning (BIF) at invitere interesserede leverandører til markedsdialog. Markedsdialogen vil bestå af et individuelt møde med udvalgte leverandører på markedet.Det kommende udbud vedrører et system til sagsstyring, der skal kunne håndtere to overordnede områder:1. Support på IT-fejlmeldingerSystemet skal understøtte en tredelt supportstruktur:Slutbruger anvender systemet til at indmelde fejl i en af BIF’s andre IT-løsninger.Superbruger modtager Slutbrugerens fejlmelding i systemet. Slutbrugeren vurderer fejlen og kan herefter forsøge at løse sagen eller eskalere sagen til IT-Fagsupport.IT-Fagsupport modtager og håndterer komplekse henvendelser på opfordring fra Superbrugerne.BIF ønsker desuden et system, der kan videresende sager til eksterne leverandørers fagsupport via integration baseret på standard integrationer.2. Styring af ydelsessagerSystemet skal kunne styre og give et overblik over status på eksempelvis klagesager, kontrolsager og repatrieringssager og understøtte en effektiv sagsbehandling. Især skal der kunne styres på frister samt kunne angives organisatorisk tilknytning.
Intern ID 255759060
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Bernstorffsgade 17    
By København V
Postnummer 1577
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
3. Del
3.1.
Teknisk ID for delen PAR-0000
Titel Invitation til markedsdialog vedr. system til support på IT-fejlmeldinger og styring af ydelsessager (Helpdesk).
Beskrivelse Som led i den indledende markedsafdækning før en kommende anskaffelse af et system til support på IT-fejlmeldinger og styring af ydelsessager, ønsker Københavns Kommunes Beskæftigelses- og Integrationsforvaltning (BIF) at invitere interesserede leverandører til markedsdialog. Markedsdialogen vil bestå af et individuelt møde med udvalgte leverandører på markedet.Det kommende udbud vedrører et system til sagsstyring, der skal kunne håndtere to overordnede områder:1. Support på IT-fejlmeldingerSystemet skal understøtte en tredelt supportstruktur:Slutbruger anvender systemet til at indmelde fejl i en af BIF’s andre IT-løsninger.Superbruger modtager Slutbrugerens fejlmelding i systemet. Slutbrugeren vurderer fejlen og kan herefter forsøge at løse sagen eller eskalere sagen til IT-Fagsupport.IT-Fagsupport modtager og håndterer komplekse henvendelser på opfordring fra Superbrugerne.BIF ønsker desuden et system, der kan videresende sager til eksterne leverandørers fagsupport via integration baseret på standard integrationer.2. Styring af ydelsessagerSystemet skal kunne styre og give et overblik over status på eksempelvis klagesager, kontrolsager og repatrieringssager og understøtte en effektiv sagsbehandling. Især skal der kunne styres på frister samt kunne angives organisatorisk tilknytning.
Intern ID 255759060
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
3.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
3.1.6.
Udbudsdokumenter
Adresse på udbudsdokumenterne https://permalink.mercell.com/255759060.aspx
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Registreringsnummer 64942212
Afdeling Økonomiforvaltningen
Postadresse Bernstorffsgade 17
By København V
Postnummer 1577
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Rasmus Rahbek
E-mail tv3x@kk.dk
Telefon +45 24996296
Fax +45 51778722
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID cc4cc294-8f81-45c3-bf88-a3cd2cddb541   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype 4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 29/04/2025   09:03:34 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 29/04/2025   09:04:03 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 280762-2025
EUT-S-nummer 84/2025
Offentliggørelsesdato 30/04/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 02/06/2025

Send til en kollega

0.047