1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Invitation til markedsdialog vedr. system til support på IT-fejlmeldinger og styring af ydelsessager (Helpdesk).
Beskrivelse
:
Som led i den indledende markedsafdækning før en kommende anskaffelse af et system til support på IT-fejlmeldinger og styring af ydelsessager, ønsker Københavns Kommunes Beskæftigelses- og Integrationsforvaltning (BIF) at invitere interesserede leverandører til markedsdialog. Markedsdialogen vil bestå af et individuelt møde med udvalgte leverandører på markedet.Det kommende udbud vedrører et system til sagsstyring, der skal kunne håndtere to overordnede områder:1. Support på IT-fejlmeldingerSystemet skal understøtte en tredelt supportstruktur:Slutbruger anvender systemet til at indmelde fejl i en af BIF’s andre IT-løsninger.Superbruger modtager Slutbrugerens fejlmelding i systemet. Slutbrugeren vurderer fejlen og kan herefter forsøge at løse sagen eller eskalere sagen til IT-Fagsupport.IT-Fagsupport modtager og håndterer komplekse henvendelser på opfordring fra Superbrugerne.BIF ønsker desuden et system, der kan videresende sager til eksterne leverandørers fagsupport via integration baseret på standard integrationer.2. Styring af ydelsessagerSystemet skal kunne styre og give et overblik over status på eksempelvis klagesager, kontrolsager og repatrieringssager og understøtte en effektiv sagsbehandling. Især skal der kunne styres på frister samt kunne angives organisatorisk tilknytning.
Intern ID
:
255759060
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Bernstorffsgade 17
By
:
København V
Postnummer
:
1577
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
3.
Del
3.1.
Teknisk ID for delen
:
PAR-0000
Titel
:
Invitation til markedsdialog vedr. system til support på IT-fejlmeldinger og styring af ydelsessager (Helpdesk).
Beskrivelse
:
Som led i den indledende markedsafdækning før en kommende anskaffelse af et system til support på IT-fejlmeldinger og styring af ydelsessager, ønsker Københavns Kommunes Beskæftigelses- og Integrationsforvaltning (BIF) at invitere interesserede leverandører til markedsdialog. Markedsdialogen vil bestå af et individuelt møde med udvalgte leverandører på markedet.Det kommende udbud vedrører et system til sagsstyring, der skal kunne håndtere to overordnede områder:1. Support på IT-fejlmeldingerSystemet skal understøtte en tredelt supportstruktur:Slutbruger anvender systemet til at indmelde fejl i en af BIF’s andre IT-løsninger.Superbruger modtager Slutbrugerens fejlmelding i systemet. Slutbrugeren vurderer fejlen og kan herefter forsøge at løse sagen eller eskalere sagen til IT-Fagsupport.IT-Fagsupport modtager og håndterer komplekse henvendelser på opfordring fra Superbrugerne.BIF ønsker desuden et system, der kan videresende sager til eksterne leverandørers fagsupport via integration baseret på standard integrationer.2. Styring af ydelsessagerSystemet skal kunne styre og give et overblik over status på eksempelvis klagesager, kontrolsager og repatrieringssager og understøtte en effektiv sagsbehandling. Især skal der kunne styres på frister samt kunne angives organisatorisk tilknytning.
Intern ID
:
255759060
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
3.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er):
ja
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Registreringsnummer
:
64942212
Afdeling
:
Økonomiforvaltningen
Postadresse
:
Bernstorffsgade 17
By
:
København V
Postnummer
:
1577
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Rasmus Rahbek
Telefon
:
+45 24996296
Fax
:
+45 51778722
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Fax
:
+45 33307799
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
cc4cc294-8f81-45c3-bf88-a3cd2cddb541
-
01
Formulartype
:
Planlægning
Bekendtgørelsestype
:
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype
:
4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
29/04/2025
09:03:34 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
29/04/2025
09:04:03 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
280762-2025
EUT-S-nummer
:
84/2025
Offentliggørelsesdato
:
30/04/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure
:
02/06/2025