Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Leveringsaftale vedrørende Indkøbsløsning
(11.04.2017)
TrueLink A/S
Havneparken 1, 1. sal
7100 Vejle
Leveringsaftale iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services vedrørende indkøbsløsning
Aarhus Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
Rådhuspladsen 2
Aarhus
8000
Danmark
Kontaktperson: Jan Trosborg
Telefon: +45 89402150
E-mail: jt@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aarhus.dk
Del II: Genstand
Leveringsaftale iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services vedrørende indkøbsløsning.
Aarhus Kommune har til hensigt at indgå leveringsaftale iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services. Leveringsaftalen omfatter Aarhus Kommunes indkøbsløsning.
Se beskrivelse i punkt II.1.4).
Udbuddet indeholder følgende optioner; gennemgang af Best Practice, læringsmaterialer, uddannelse, uddannelsesmiljø, anvendelsessupport, exit ydelse, dataleverance til exit og adgang til transaktionsdata efter kontraktophør.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Aarhus Kommune har gennemført miniudbud af kommunens indkøbsløsning.
Aarhus Kommune har i forbindelse med miniudbuddet lagt vægt på, at der indkøbes eksisterende løsninger, som rummer hovedparten af de ønskede funktionaliteter. Herudover har Aarhus Kommune været nødsaget til at skærpe kravene i miniudbudsmaterialet til kommunens særlige behov, herunder tilpasse miniudbudsmaterialet til kommunens digitale processer på indkøbsområdet mv.
Det gennemførte miniudbud udspringer af en udbudt SKI rammeaftale (rammeaftale nr. 2.19), hvorfor det er Aarhus Kommunes vurdering, at leveringsaftalen vedrørende indkøbsløsningen er en udbudt kontrakt. Det er desuden Aarhus Kommunens vurdering, at de gennemførte ændringer i miniudbudsmaterialet kan rummes inden for de i rammeaftalen beskrevne rammer for tilpasninger af miniudbudsmaterialet. Herudover er det Aarhus Kommunes vurdering, at ændringerne udgør en ikke-væsentlig ændring af miniudbudsmaterialet. Nærmere oplysninger om de konkrete ændringer kan rekvireres hos kontaktpersonen i punkt I.1).
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Leveringsaftale vedrørende Indkøbsløsning
31261430
Havneparken 1, 1. sal
Vejle
7100
Danmark
NUTS-kode: DK03
Del VI: Supplerende oplysninger
Opmærksomheden henledes på, at den i punkt V.2.1) angivne dato er datoen for beslutning om tildeling af leveringsaftalen. Leveringsaftalen vil først blive indgået efter udløbet af standstill-perioden.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I tilfælde, hvor ordregiver forud for kontraktindgåelsen har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, hvoraf det fremgår, at ordregiveren agter at indgå kontrakt med en bestemt virksomhed, og denne bekendtgørelse indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten, uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, og når kontrakten ikke er indgået inden udløbet af 10 kalenderdage regnet efter dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, skal klage i forbindelse med ordregivers beslutning om, at ordregiveren har til hensigt at indgå kontrakt med en bestemt virksomhed være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk