23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Skatteforvaltningen

Kontrakt om drift, support, vedligeholdelse og videreudvikling af løsning til semiautomatisk værdifastsættelse


Skatteforvaltningen

333917-2025 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Kontrakt om drift, support, vedligeholdelse og videreudvikling af løsning til semiautomatisk værdifastsættelse
OJ S 99/2025 23/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Skatteforvaltningen
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Økonomiske anliggender
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Kontrakt om drift, support, vedligeholdelse og videreudvikling af løsning til semiautomatisk værdifastsættelse
Beskrivelse Værdifastsættelsesområdet er en kerneaktivitet i Motorstyrelsen, og Skatteforvaltningens løsning til semiautomatisk værdifastsættelse ”SAV” udgør en strategisk komponent i dette arbejde. SAV understøtter en effektiv, konsistent og kvalitativ værdifastsættelse af motorkøretøjer f.eks. i forbindelse med afgiftsberigtigelse, pristjek og kontrolsager. Leverandøren skal i henhold til den udbudte kontrakt etablere en platform som grundlag for leverandørens drift, support og vedligeholdelse af systemet. Leverandøren skal herudover stille de nødvendige ressourcer til rådighed for, at SAV løbende kan videreudvikles til at indeholde yderligere funktionalitet under hensyntagen til ordregivers behov og forretning. Ved etablering af platformen skal leverandøren sikre, at platformen har tilstrækkelig kapacitet, og at platformen løbende kan skaleres, når ordregivers behov ændres.
Identifikator for proceduren 9c11a76d-a742-4737-9da2-e0ed6ead0273
Tidligere bekendtgørelse ce14ffb0-d1f5-4df1-af59-9895658125f8-01
Intern ID Rammeaftale
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  72230000   Udvikling af kundespecificeret programmel, 72240000   Systemanalyse og programmering, 72300000   Datatjenester, 72310000   Databehandling, 72320000   Databasevirksomhed, 72330000   Indholds- eller datastandardiserings eller -klassificeringstjenester, 72400000   Internettjenester, 72500000   Servicevirksomhed i forbindelse med datamater, 72510000   Servicevirksomhed i forbindelse med drift af datamater, 72540000   Tjenesteydelser i forbindelse med opgradering af datamater, 72600000   Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Osvald Helmutsvej 4    
By Frederiksberg
Postnummer 2000
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Værdifastsættelsesområdet er en kerneaktivitet i Motorstyrelsen, og Skatteforvaltningens løsning til semiautomatisk værdifastsættelse ”SAV” udgør en strategisk komponent i dette arbejde. SAV understøtter en effektiv, konsistent og kvalitativ værdifastsættelse af motorkøretøjer f.eks. i forbindelse med afgiftsberigtigelse, pristjek og kontrolsager. Skatteforvaltningen ønsker, at SAV løbende udvikles, så systemet til enhver tid understøtter og samler data og funktionalitet, der er nødvendig for Skatteforvaltningens arbejde, herunder på bedst mulig måde understøtter registrerede selvanmeldere i deres tilsvarende opgaver. Kernefunktionalitet i SAV: • Bearbejdning og anvendelse af handels- og nypriser på motorkøretøjer i Danmark • Klassificering af priser og motorkøretøjer ift. modeller og udstyr • Udvælgelsesstrategier ift. hvilke handels- og nypriser der er relevante for en vurdering • Understøttelse af lovgivning og Skatteforvaltningens juridiske vejledning ift. værdifastsættelse • Dokumentation af vurderinger • Effektive sagsbehandlerprocesser • Masseproduktioner af vurderinger til brug for kontrol af selvanmeldere • Åben arkitektur der understøtter integration i Skatteforvaltningens øvrige systemportefølje • Effektive udviklings- og releaseprocesser der understøtter et fagområde i konstant forandring. Leverandøren skal i henhold til den udbudte kontrakt etablere en platform som grundlag for leverandørens drift, support og vedligeholdelse af systemet. Leverandøren skal herudover stille de nødvendige ressourcer til rådighed for, at SAV løbende kan videreudvikles til at indeholde yderligere funktionalitet under hensyntagen til ordregivers behov og forretning. Ved etablering af platformen skal leverandøren sikre, at platformen har tilstrækkelig kapacitet, og at platformen løbende kan skaleres, når ordregivers behov ændres. Kontrakten er opdelt i faser under hensyn til det ansvar og de opgaver, som leverandøren har. Første fase, Transition Ind, relaterer sig bl.a. til leverandørens etablering af platformen, integration til datakilder, valg og opsætning af klassificeringsmodel, opbygning af en organisation, der kan overtage ansvaret for systemet, implementering af eventuelle ændringer i løbet af transitionsperioden, levering af dokumentation samt forberedelse af idriftsættelsen af applikationen. Efter overtagelsesdagen og frem til overdragelsesdagen, driftsfasen, bærer leverandøren ansvaret for systemets drift samt levering af services som omfatter: drift, support, vedligeholdelse og videreudvikling.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 36 400 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 40 400 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ordregiver har vurderet, at bestillingsydelserne i kontraktperioden (rammeaftaleelementer) overstiger den anslåede værdi af kontraktens faste ydelser. Kontrakten udbydes derfor som en rammeaftale, jf. udbudslovens § 24, stk. 1, nr. 30). Ansøgning om deltagelse sker ved indlevering af et udfyldt ESPD. ESPD’et er en egenerklæring fra ansøger som foreløbigt bevis for, at en ansøger opfylder kravene til udelukkelse, egnethed og udvælgelse. Alle de oplysninger, der efterspørges i forbindelse med ansøgningsfasen, skal angives i ESPD’et. Der kan ikke vedlægges bilag til ESPD’et. En virksomhed der deltager i udbuddet alene, og således ikke deltager sammen med andre eller baserer sig på andre enheders kapacitet for at opfylde kravene til egnethed og udvælgelse, skal kun udfylde ét ESPD. Hvis en virksomhed deltager i udbuddet sammen med andre, f.eks. hvis en virksomhed indgår et konsortium eller lignende, skal hver af de deltagende virksomheder udfylde et ESPD. ESPD’et skal indeholde de oplysninger, der kræves i ESPD’ets del II-V. En virksomhed, der deltager alene, men baserer sig på andre enheders kapacitet for at opfylde de stillede krav til egnethed og udvælgelse, skal sikre sig, at ordregiver modtager ansøgers ESPD sammen med et separat ESPD med de relevante oplysninger for hver enhed, som ansøger baserer sig på. Dette er eksempelvis relevant, hvis en virksomhed ønsker at basere sig på en underleverandørs økonomiske og finansielle formåen eller referencer for at kunne leve op til de stillede krav om egnethed. De relevante oplysninger for de enheder man baserer sig på, er ESPD’ets del II, A+B og del III, samt de relevante dele af del IV, B, C og del V. Hvis en virksomhed anvender underleverandører, men ikke baserer sig på deres kapacitet for at opfylde de stillede krav, skal der ikke afleveres et ESPD for underleverandøren/-erne. Hvis man som virksomhed baserer sig på andre enheders kapacitet eller deltager sammen med andre i udbudsproceduren, skal deltagerne samlet (ansøger inkl. dem man deltager sammen med) opfylde de stillede krav til egenkapital og samlet aflevere maksimalt 3 referencer. Ordregiver forbeholder sig endvidere mulighed for på ethvert tidspunkt i udbudsproceduren at anmode en ansøger om at fremlægge dokumentation for ESPD, hvis dette er nødvendigt for at sikre, at proceduren gennemføres korrekt. I denne situation vil ordregiver fastsætte en passende tidsfrist for fremlæggelse af dokumentation. Dokumentationskravet gælder også for deltagende virksomheder i konsortier og støttende enheder. Danske virksomheder vil blive bedt om at fremsende en gyldig serviceattest (Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra den seneste tilbudsfrist). Ordregiveren skal udelukke en ansøger fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren er omfattet af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137 stk. 1, nr. 1, 2 og nr. 6, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138. Ansøgning om prækvalifikation skal afgives elektronisk via det internetbaserede eSourcing system EU-Supply. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online-registrering i dette system. Det er gratis at oprette sig som bruger. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere udbudsprocessen i overensstemmelse med de udbudsretlige regler. Der udvælges maksimalt 3 ansøgere som opfordres til at afgive indledende tilbud. I henhold til udbudsbekendtgørelsens punkt om kontraktens anslåede værdi af de ydelser der kan leveres i henhold til kontrakten, er DKK 36.400.000. Ordregivers skøn over kontraktens anslåede værdi er baseret på det historiske forbrug samt det forventede fremtidige behov for ydelser. Den samlede maksimale værdi af de ydelser, der skal leveres i henhold til kontrakten, udgør DKK 40.400.000. Forskellen på den anslåede værdi og den maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om kontrakten (rammeaftalens) endelige værdi. Den anslåede værdi er således udtryk for ordregivers skøn over det forventede træk på kontrakten, mens den maksimale værdi udtrykker det maksimale træk på kontrakten, der kan foretages i kontraktens løbetid. Der er herved taget højde dels for ordregivers forventninger baseret på et mest sandsynligt træk på kontrakten, dels for den forventede usikkerhed, der er forbundet med dette skøn. I forhold til den anslåede værdi gøres der særligt opmærksom på, at leverandøren ikke er garanteret noget mindstetræk på kontrakten, og det anførte skøn indebærer ikke et tilsagn fra ordregiver om et mindstetræk på kontrakten. Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver er bundet af de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra den anslåede værdi i såvel opad- som nedadgående retning. Der kan indgås periodekøbskontrakter i medfør af den udbudte rammeaftale. Periodekøbskontrakternes varighed vil variere og blive fastsat i overensstemmelse med det konkrete behov. Ordregiver kan anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis ansøgninger eller tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 med senere ændringer. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver kræver en udfyldt og underskrevet erklæring vedr. forordning (EU) nr. 833/2014. Se Bilag K. Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve yderligere dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve en erklæring herom og/eller dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Frist for at stille spørgsmål i forbindelse med prækvalifikation er den 14. marts 2025.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Kontrakt om drift, support, vedligeholdelse og videreudvikling af løsning til semiautomatisk værdifastsættelse
Beskrivelse Værdifastsættelsesområdet er en kerneaktivitet i Motorstyrelsen, og Skatteforvaltningens løsning til semiautomatisk værdifastsættelse ”SAV” udgør en strategisk komponent i dette arbejde. SAV understøtter en effektiv, konsistent og kvalitativ værdifastsættelse af motorkøretøjer f.eks. i forbindelse med afgiftsberigtigelse, pristjek og kontrolsager. Leverandøren skal i henhold til den udbudte kontrakt etablere en platform som grundlag for leverandørens drift, support og vedligeholdelse af systemet. Leverandøren skal herudover stille de nødvendige ressourcer til rådighed for, at SAV løbende kan videreudvikles til at indeholde yderligere funktionalitet under hensyntagen til ordregivers behov og forretning. Ved etablering af platformen skal leverandøren sikre, at platformen har tilstrækkelig kapacitet, og at platformen løbende kan skaleres, når ordregivers behov ændres.
Intern ID Rammeaftale
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  72230000   Udvikling af kundespecificeret programmel, 72240000   Systemanalyse og programmering, 72300000   Datatjenester, 72310000   Databehandling, 72320000   Databasevirksomhed, 72330000   Indholds- eller datastandardiserings eller -klassificeringstjenester, 72400000   Internettjenester, 72500000   Servicevirksomhed i forbindelse med datamater, 72510000   Servicevirksomhed i forbindelse med drift af datamater, 72540000   Tjenesteydelser i forbindelse med opgradering af datamater, 72600000   Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Osvald Helmutsvej 4    
By Frederiksberg
Postnummer 2000
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Værdifastsættelsesområdet er en kerneaktivitet i Motorstyrelsen, og Skatteforvaltningens løsning til semiautomatisk værdifastsættelse ”SAV” udgør en strategisk komponent i dette arbejde. SAV understøtter en effektiv, konsistent og kvalitativ værdifastsættelse af motorkøretøjer f.eks. i forbindelse med afgiftsberigtigelse, pristjek og kontrolsager. Skatteforvaltningen ønsker, at SAV løbende udvikles, så systemet til enhver tid understøtter og samler data og funktionalitet, der er nødvendig for Skatteforvaltningens arbejde, herunder på bedst mulig måde understøtter registrerede selvanmeldere i deres tilsvarende opgaver. Kernefunktionalitet i SAV: • Bearbejdning og anvendelse af handels- og nypriser på motorkøretøjer i Danmark • Klassificering af priser og motorkøretøjer ift. modeller og udstyr • Udvælgelsesstrategier ift. hvilke handels- og nypriser der er relevante for en vurdering • Understøttelse af lovgivning og Skatteforvaltningens juridiske vejledning ift. værdifastsættelse • Dokumentation af vurderinger • Effektive sagsbehandlerprocesser • Masseproduktioner af vurderinger til brug for kontrol af selvanmeldere • Åben arkitektur der understøtter integration i Skatteforvaltningens øvrige systemportefølje • Effektive udviklings- og releaseprocesser der understøtter et fagområde i konstant forandring. Leverandøren skal i henhold til den udbudte kontrakt etablere en platform som grundlag for leverandørens drift, support og vedligeholdelse af systemet. Leverandøren skal herudover stille de nødvendige ressourcer til rådighed for, at SAV løbende kan videreudvikles til at indeholde yderligere funktionalitet under hensyntagen til ordregivers behov og forretning. Ved etablering af platformen skal leverandøren sikre, at platformen har tilstrækkelig kapacitet, og at platformen løbende kan skaleres, når ordregivers behov ændres. Kontrakten er opdelt i faser under hensyn til det ansvar og de opgaver, som leverandøren har. Første fase, Transition Ind, relaterer sig bl.a. til leverandørens etablering af platformen, integration til datakilder, valg og opsætning af klassificeringsmodel, opbygning af en organisation, der kan overtage ansvaret for systemet, implementering af eventuelle ændringer i løbet af transitionsperioden, levering af dokumentation samt forberedelse af idriftsættelsen af applikationen. Efter overtagelsesdagen og frem til overdragelsesdagen, driftsfasen, bærer leverandøren ansvaret for systemets drift samt levering af services som omfatter: drift, support, vedligeholdelse og videreudvikling.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 36 400 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 40 400 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ordregiver har vurderet, at bestillingsydelserne i kontraktperioden (rammeaftaleelementer) overstiger den anslåede værdi af kontraktens faste ydelser. Kontrakten udbydes derfor som en rammeaftale, jf. udbudslovens § 24, stk. 1, nr. 30). Ansøgning om deltagelse sker ved indlevering af et udfyldt ESPD. ESPD’et er en egenerklæring fra ansøger som foreløbigt bevis for, at en ansøger opfylder kravene til udelukkelse, egnethed og udvælgelse. Alle de oplysninger, der efterspørges i forbindelse med ansøgningsfasen, skal angives i ESPD’et. Der kan ikke vedlægges bilag til ESPD’et. En virksomhed der deltager i udbuddet alene, og således ikke deltager sammen med andre eller baserer sig på andre enheders kapacitet for at opfylde kravene til egnethed og udvælgelse, skal kun udfylde ét ESPD. Hvis en virksomhed deltager i udbuddet sammen med andre, f.eks. hvis en virksomhed indgår et konsortium eller lignende, skal hver af de deltagende virksomheder udfylde et ESPD. ESPD’et skal indeholde de oplysninger, der kræves i ESPD’ets del II-V. En virksomhed, der deltager alene, men baserer sig på andre enheders kapacitet for at opfylde de stillede krav til egnethed og udvælgelse, skal sikre sig, at ordregiver modtager ansøgers ESPD sammen med et separat ESPD med de relevante oplysninger for hver enhed, som ansøger baserer sig på. Dette er eksempelvis relevant, hvis en virksomhed ønsker at basere sig på en underleverandørs økonomiske og finansielle formåen eller referencer for at kunne leve op til de stillede krav om egnethed. De relevante oplysninger for de enheder man baserer sig på, er ESPD’ets del II, A+B og del III, samt de relevante dele af del IV, B, C og del V. Hvis en virksomhed anvender underleverandører, men ikke baserer sig på deres kapacitet for at opfylde de stillede krav, skal der ikke afleveres et ESPD for underleverandøren/-erne. Hvis man som virksomhed baserer sig på andre enheders kapacitet eller deltager sammen med andre i udbudsproceduren, skal deltagerne samlet (ansøger inkl. dem man deltager sammen med) opfylde de stillede krav til egenkapital og samlet aflevere maksimalt 3 referencer. Ordregiver forbeholder sig endvidere mulighed for på ethvert tidspunkt i udbudsproceduren at anmode en ansøger om at fremlægge dokumentation for ESPD, hvis dette er nødvendigt for at sikre, at proceduren gennemføres korrekt. I denne situation vil ordregiver fastsætte en passende tidsfrist for fremlæggelse af dokumentation. Dokumentationskravet gælder også for deltagende virksomheder i konsortier og støttende enheder. Danske virksomheder vil blive bedt om at fremsende en gyldig serviceattest (Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra den seneste tilbudsfrist). Ordregiveren skal udelukke en ansøger fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren er omfattet af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137 stk. 1, nr. 1, 2 og nr. 6, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138. Ansøgning om prækvalifikation skal afgives elektronisk via det internetbaserede eSourcing system EU-Supply. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online-registrering i dette system. Det er gratis at oprette sig som bruger. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere udbudsprocessen i overensstemmelse med de udbudsretlige regler. Der udvælges maksimalt 3 ansøgere som opfordres til at afgive indledende tilbud. I henhold til udbudsbekendtgørelsens punkt om kontraktens anslåede værdi af de ydelser der kan leveres i henhold til kontrakten, er DKK 36.400.000. Ordregivers skøn over kontraktens anslåede værdi er baseret på det historiske forbrug samt det forventede fremtidige behov for ydelser. Den samlede maksimale værdi af de ydelser, der skal leveres i henhold til kontrakten, udgør DKK 40.400.000. Forskellen på den anslåede værdi og den maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om kontrakten (rammeaftalens) endelige værdi. Den anslåede værdi er således udtryk for ordregivers skøn over det forventede træk på kontrakten, mens den maksimale værdi udtrykker det maksimale træk på kontrakten, der kan foretages i kontraktens løbetid. Der er herved taget højde dels for ordregivers forventninger baseret på et mest sandsynligt træk på kontrakten, dels for den forventede usikkerhed, der er forbundet med dette skøn. I forhold til den anslåede værdi gøres der særligt opmærksom på, at leverandøren ikke er garanteret noget mindstetræk på kontrakten, og det anførte skøn indebærer ikke et tilsagn fra ordregiver om et mindstetræk på kontrakten. Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver er bundet af de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra den anslåede værdi i såvel opad- som nedadgående retning. Der kan indgås periodekøbskontrakter i medfør af den udbudte rammeaftale. Periodekøbskontrakternes varighed vil variere og blive fastsat i overensstemmelse med det konkrete behov. Ordregiver kan anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis ansøgninger eller tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 med senere ændringer. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver kræver en udfyldt og underskrevet erklæring vedr. forordning (EU) nr. 833/2014. Se Bilag K. Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve yderligere dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve en erklæring herom og/eller dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Frist for at stille spørgsmål i forbindelse med prækvalifikation er den 14. marts 2025.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Underkriteriet "Kvalitet" har nedenstående delkriterier: Transition Ind (15%)  herunder Overtagelsesplan, jf. K03a-27  og Forstyrrelser af Kundens forretning jf. K03a-28. Test og Kvalitetssikring (10%) herunder Mastertestplan, jf. K03a-76  og Teststrategi, jf. K12a-19  Samarbejdsorganisation (20%) herunder Leveranceorganisation, jf. K13a-1  Opgaveløsning (55%) omfatter Prisdataindsamling (Bilag N), Udstilling af nypriser (Bilag O) og Datagrundlag (K04a-25).
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
Kriterium
TypePris
Navn Evalueringsteknisk pris
Beskrivelse Bedømt på grundlag af den samlede evalueringstekniske pris, jf. Bilag 15.b Specifikation af priser.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk ind-købssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt ”Organisation 2”. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk /start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Skatteforvaltningen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Skatteforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Skatteforvaltningen
Registreringsnummer 19552101
Afdeling Udviklings- og Forenklingsstyrelsen ved Skatteforvaltningen
Postadresse Osvald Helmuths Vej 4
By Frederiksberg
Postnummer 2000
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Louise Cecilie Overgaard
Telefon +45 72 37 45 04
Internetadresse https://ufst.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 3529100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 206b3bad-1285-4b67-b82c-6e3bf7392a2c   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 22/05/2025   07:20:39 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 22/05/2025   07:30:42 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 333917-2025
EUT-S-nummer 99/2025
Offentliggørelsesdato 23/05/2025

Send til en kollega

0.04