23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 101-202290
Offentliggjort
27.05.2017
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Danske Regioner

Procesledelse og analyser i tværregionalt projekt om værdibaseret styring i sundhedsvæsenet


Danske Regioner

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Danske Regioner
55832218
c/o postboks 2593, Dampfærgevej 22
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Maria Haugaard
E-mail: maria.haugaard@twobirds.com
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regioner.dk/sundhed/kvalitet-og-styring/vaerdibaseret-styring

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Procesledelse og analyser i tværregionalt projekt om værdibaseret styring i sundhedsvæsenet.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
79421000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Danske Regioners bestyrelse har besluttet at iværksætte et tværregionalt projekt om at monitorere og synliggøre de behandlingsresultater, der har størst betydning for patienterne.

Målet er at opnå de bedst mulige resultater for patienterne set i forhold til ressourceforbrug. Det gøres i praksis ved at udvikle opfølgnings- og analysemodeller, som er tilpasset ca. syv afgrænsede patientgrupper med ensartede behov.

For at opnå det bedste konkurrencefelt gennemføres et udbud af opgaven med procesledelse og design af andre forberedelsesprojekter, som kan sikre at der etableres et solidt grundlag for den efterfølgende implementering, herunder at opfølgningsmodeller og metoder er afprøvet i praksis, og at de udviklede løsninger imødekommer relevante interessenter. Arbejdet udføres i tæt samarbejde/partnerskab med Danske Regioner, regionale projektledelser og andre aktører, Danske Regioner ønsker at inddrage i det tværregionale projekt eksempelvis Ichom.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 8 000 000.00 DKK / Højeste bud: 10 000 000.00 DKK taget i betragtning
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
48460000
48461000
72000000
79000000
79300000
79311410
79313000
79400000
85100000
85140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling, jf. udbudslovens §§ 61-66, hvilket betyder, at enhver økonomisk aktør kan ansøge om at deltage i udbuddet, men kun ansøgere som ordregiver opfordrer hertil kan afgive tilbud.

Der gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne. Interesserede opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.

Ordregiver opdeler ikke kontrakten i flere delkontrakter, jf. punkt II.1.6), da der forventes et tæt samarbejde mellem leverandør og ordregiver om de omhandlende opgaver, og da der ikke meningsfuldt kan laves en opdeling af de enkelte opgaver, da dette medfører en risiko i forhold til ansvarsfordelingen mellem leverandørerne.

Endvidere taler økonomiske hensyn for en samlet løsning, da der forventes at være besparelser ved selve udbudsprocessen samt ved den efterfølgende kontraktstyring.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Samarbejde / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Proces og levering / Vægtning: 15
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 243-443517
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Procesledelse og analyser i tværregionalt projekt om værdibaseret styring i sundhedsvæsenet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
19/05/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
McKinsy & Company
32284671
København K
Danmark
NUTS-kode: DK01
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 10 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 10 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2.6.2016) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

— Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt.

Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/05/2017

Send til en kollega

0.031