Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Digitaliseringsstyrelsen
Vindere
Kontrakt om udvikling og vedligeholdelse af datasætkatalog system
(10.01.2018)
Atkins Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
2300 København S
Kontrakt om udvikling og vedligeholdelse af datasætkatalog system
Digitaliseringsstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
34 05 11 78
Landgreven 4
København K
1017
Danmark
Kontaktperson: Zenia Nørregaard
E-mail: zenno@digst.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.digst.dk
Del II: Genstand
Kontrakt om udvikling og vedligeholdelse af datasætkatalog system.
Som led i initiativ 8.1 i Digitaliseringsstrategien 2016-2020 ønsker Digitaliseringsstyrelsen at indhente tilbud på udvikling og vedligeholdelse af tværoffentligt datasætkatalog system. Systemet skal indeholde følgende komponenter:
— Registreringsplatform
— Database- og udstillingshåndtering
— Udstilling af de registrerede oplysninger.
For at understøtte genbrug af data på tværs af myndigheder og virksomheder er der behov for et fælles og samlet overblik over de datasæt, som de offentlige myndigheder har.
Som led i initiativ 8.1 i Digitaliseringsstrategien 2016-2020 ønsker Digitaliseringsstyrelsen at indhente tilbud på udvikling og vedligeholdelse af tværoffentligt datasætkatalog system. Systemet skal indeholde følgende komponenter:
— Registreringsplatform
— Database- og udstillingshåndtering
— Udstilling af de registrerede oplysninger.
Dertil vil der efter etablering af systemet eventuelt blive bestilt videreudvikling.
Kontrakten kan forlænges 2 gange 12 måneder, i alt maksimalt 24 måneder.
Klippekort på 100 timer, der løbende kan trækkes på til eksempelvis mindre tilretninger, undervisning i brug af systemet og lignende.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Kontrakten er udarbejdet på grundlag af K01 standarden med relevante og nødvendige tilpasninger. Kontrakten indeholder bl.a. krav om, at Leverandøren og eventuelle underleverandører skal overholde:
1. FN's 10 Global Compact-principper
2. De af Danmark tiltrådte internationale konventioner
3. ILO-konventionens art. 94.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverne er ikke berettiget til at være til stede ved åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Vedrørende punkt II.2.6) »Anslået værdi«: Ordregiver skal bemærke, at kontrakten indledningsvist har en maksimal budgetramme for kontraktperioden inkl. eventuelle forlængelser på 1 220 000 DKK (dette beløb dækker det i Underbilag 3.1 angivne Kontraktvederlag). Tilbud med en samlet pris, der overstiger 1 220 000 DKK for det samlede kontraktvederlag (jf. opgørelsen af dette i udbudsmaterialet, Underbilag 3.1), anses for ukonditionsmæssige og vil blive afvist som sådan. Endvidere skal Ordregiver bemærke, at der for mulige videreudviklingsydelser vil være en begrænset budgetramme, hvorfor tilbud med et budget på timepriser, der overstiger 1.150 DKK i timen anses for ukonditionsmæssigt og vil blive afvist som sådan.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk