Fakta om udbudet
Udbyder
DR
Udbud af rammeaftaler om anskaffelse af computere, tablets og it-tilbehør og kontrakt om service heraf
DR
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Gunver Heimdal-Kej
Telefon: +45 28543631
E-mail: guhe@dr.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftaler om anskaffelse af computere, tablets og it-tilbehør og kontrakt om service heraf.
DRs rammeaftaler vedr. anskaffelse af computere og it-tilbehør udløber, hvorfor DR ønsker at indgå nye rammeaftaler for de kommende 4 år. DRs aktuelle serviceaftale udløber dog først ultimo 2017, hvorfor delaftale 5 træder i kraft 1.1.2018. Rammeaftalen omfatter 5 delaftaler: 1. Rammeaftale vedr. administrative computere og tablets (løbetid 4 år). 2. Rammeaftale vedr. produktionscomputere (4 år). 3. Rammeaftale vedr. it-tilbehør (4 år). 4. Rammeaftale vedr. computere og tablets, der er kompatible med OSX styresystem, og service heraf (4 år). 5. Kontrakt om service af computere, tablets og skærme (ekskl. OSX-kompatible modeller) løber i 3 år og 8 måneder for at ophøre samtidig med delaftalerne 1-4, men kontrakten kan forlænges med op til yderligere 3 x 1 år.
Rammeaftale om anskaffelse af administrative computere og tablets
Rammeaftale om anskaffelse af administrative computere og tablets. Løbetid 4 år. Rammeaftalen vil blive tildelt til op til 3 tilbudsgivere, og tildeling vil ske efter miniudbud.
Rammeaftale om anskaffelse af produktionscomputere
Rammeaftale om anskaffelse af produktionscomputere. Løbetid 4 år. Rammeaftalen vil blive tildelt til op til 3 tilbudsgivere, og tildeling vil ske efter miniudbud.
Rammeaftale om anskaffelse af it-tilbehør og skærme
Rammeaftale om anskaffelse af it-tilbehør og skærme. Løbetid 4 år. Rammeaftalen vil blive tildelt til op til 3 tilbudsgivere, og tildeling vil ske efter miniudbud.
Rammeaftale om anskaffelse af computere og tablets, der er OSX-kompatible samt service heraf
Rammeaftale om anskaffelse af computere og tablets, der er kompatible med OSX styresystem, samt service heraf. Løbetid 4 år. Rammeaftalen vil blive tildelt til 1 tilbudsgiver.
Kontrakt om service af computere, tablets og skærme
Kontrakt om service af computere, tablets og skærme ekskl. computere og tablets, der er kompatible med OSX styresystem. Løbetid 3 år og 8 måneder med mulighed for forlængelse i 3 x 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 — Rammeaftale om anskaffelse af administrative computere og tablets
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 — Rammeaftale om anskaffelse af produktionscomputere
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3 — Rammeaftale om anskaffelse af it-tilbehør og skærme
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK012
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4 — Rammeaftale om anskaffelse af computere og tablets, der er OSX-kompatible samt service heraf
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK012
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5 — Kontrakt om service af computere, tablets og skærme
Hedehusene
Danmark
NUTS-kode: DK012
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3 — Rammeaftale om anskaffelse af it-tilbehør og skærme
Kokkedal
Danmark
NUTS-kode: DK013
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøgere kan søge om prækvalifikation til 1 eller flere delaftaler. Virksomheder kan kun afgive tilbud på delaftaler, som virksomheden er prækvalificeret til.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 med efterfølgende ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
3) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlige underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 4171500
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk