23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 203-418337
Offentliggjort
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

CTR I/S

Fremføring af elektrisk forsyning til el-kedel


CTR I/S

Bekendtgørelse om ændring

Ændring af en kontrakt/koncession i dens løbetid

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
CTR I/S
74132111
Stæhr Johansens Vej 38, 2000 Frederiksberg
København
2000
Danmark
Kontaktperson: Rasmus Victor Fauerholdt
Telefon: +45 30748596
E-mail: rasmus@ingenioerhuse.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ctr.dk

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Fremføring af elektrisk forsyning til el-kedel.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
31170000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31174000
31320000
45112100
45112400
45200000
45222000
45259300
51100000
51111300
51112100
71320000
71321000
45251250
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
Hovedudførelsessted:

 

Tracé føring fra Hagedornsvej 2, 2820 Gentofte CTR bygning til Radius transformerstation Buddingevej 195, 2860 Søborg.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet på tidspunktet for indgåelse af kontrakten:

 

Udbuddet omhandler levering af en komplet forsyning fra Radius transformerstation og til CTR bygning på Hagedornsvej 2, 2820 Gentofte. Dette indebærer oplæg (tegninger, settings, beskyttelse, kabel, transformer, fundament for transformer, relæer, 10,5 kV koblingsudstyr, programmering af beskyttelses relæer samt indkøb af disse) altså alt fra start til slut af projekt.

 

II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen, det dynamiske indkøbssystem eller koncessionen
Varighed i måneder: 8
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

Del IV: Procedure

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Bekendtgørelse om tildeling af kontrakt vedrørende denne kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 105-209744

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

 

Fremføring af elektrisk forsyning til el-kedel

 

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten/beslutningen om tildeling af koncession:
23/05/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten/koncessionen er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
EWII Teknik A/S
1906 5472
6000
Kolding
Danmark
NUTS-kode: DK032
Kontrahenten/koncessionshaveren er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (på tidspunktet for indgåelse af kontrakten;eksklusive moms)
Udbuddets samlede værdi: 10 806 366.00 DKK

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/10/2017

Del VII: Ændringer til kontrakten/koncessionen

VII.1) Beskrivelse af udbuddet efter ændringerne
VII.1.1) Hoved-CPV-kode
31611000
VII.1.2) Supplerende CPV-kode(r)
VII.1.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
VII.1.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Tracé til elkedel.

 

VII.1.5) Varighed af kontrakten, rammeaftalen, det dynamiske indkøbssystem eller koncessionen
Start: 23/05/2017
Slut: 01/05/2018
VII.1.6) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 1 466 666.00 EUR
VII.1.7) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
EWII
19065472
Kokbjerg 30
Kolding
6000
Danmark
NUTS-kode: DK032
Kontrahenten/koncessionshaveren er en SMV: nej
VII.1.7) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
CTR
København
Danmark
NUTS-kode: DK042
Kontrahenten/koncessionshaveren er en SMV: nej
VII.2) Oplysninger om ændringerne
VII.2.1) Beskrivelse af ændringerne
Ændringernes art og omfang (med angivelse af eventuelle tidligere ændringer til kontrakten):

 

Ikke noget.

 

VII.2.2) Årsager til ændring
Behov for yderligere bygge- og anlægsarbejder, tjenesteydelser eller vareleverancer fra den oprindelige kontrahent/koncessionshaver (artikel 43, stk. 1, litra b), i direktiv 2014/23/EU, artikel 72, stk. 1, litra b), i direktiv 2014/24/EU, artikel 89, stk. 1, litra b), i direktiv 2014/25/EU)
Beskrivelse af de økonomiske eller tekniske årsager, problemer eller meromkostninger, der gør det uhensigtsmæssigt at skifte kontrahent:

 

Ikke noget.

 

VII.2.3) Forhøjelse af pris
Opdateret samlet kontraktværdi inden ændringerne (under hensyntagen til eventuelle tidligere kontraktændringer og pristilpasninger og, hvad angår direktiv 2014/23/EU, den gennemsnitlige inflation i den pågældende medlemsstat)
Værdi eksklusive moms: 1.00 EUR
Samlet kontraktværdi efter ændringerne
Værdi eksklusive moms: 1.00 EUR

Send til en kollega

0.063