Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Danske Professionshøjskoler
Vindere
It-konsulentydelser i form af udvikling, support og vedligehold til Danske Professionshøjskoler
(12.05.2018)
Arcanic A/S
Diplomvej 373
2800 Kgs. Lyngby
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 13-02-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 14-02-2018
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Tilbudsfristen er rettet til den 14.02.2018, således at denne tilsvarer den tilbudsfrist, der fremgår af
Udbudsbetingelsernes pkt. 2.4.
Bemærk, at der er tale om indgåelse af en rammeaftale med op til tre leverandører.
Bemærk, at tilbudsgiver skal anvende Bilag 1 – Det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), som er
Tilgængelig sammen med de øvrige udbudsdokumenter jf. udbudsbekendtgørelsens pkt I.3.
Ordregiver gør opmærksom på, at Bilag 1 er en XML-fil.
It-konsulentydelser i form af udvikling, support og vedligehold til Danske Professionshøjskoler
Danske Professionshøjskoler
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
30983904
Ny Vestergade 17, st.tv.
København K
1471
Danmark
Kontaktperson: Lene Zakarias
E-mail: lez@ucn.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.danskeprofessionshøjskoler.dk
Del II: Genstand
It-konsulentydelser i form af udvikling, support og vedligehold til Danske Professionshøjskoler
Udbuddet har til hensigt at finde op til 3 rammeaftaleleverandører. De 3 rammeaftaleleverandører vinder retten til at afgive tilbud på de konkrete behov for Systemudvikling og - eller Drift i form af vedligehold og support, som sektoren eller den enkelte institution ønsker at indkøbe via rammeaftalen. Indkøb vil blive foretaget ved løbende gennemførelse af miniudbud af konkrete Leveringsaftaler blandt rammeaftalehaverne.
Kunderne som kan tildeles ordrer (Leveringsaftaler) på Rammeaftalen ved gennemførelse af miniudbud er de enkelte professionshøjskoler i hele Danmark.
Udbuddet gennemføres som offentligt udbud med følgende mindstekrav til ansøgers egnethed:
• Det er et mindstekrav, at der minimum er 1 reference der vedrører Systemudvikling af en it-løsning. Løsningen skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse have været idriftsat. Referencekunden skal være en videregående uddannelsesinstitution.
• Det er et mindstekrav, at der minimum er 1 reference der vedrører support og vedligehold af en it-løsning. Løsningen skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse endvidere have været idriftsat hos minimum 3 sammenhængende kunder. Med 3 sammenhængende kunder, menes kunder der agerer inden for samme sektor/branche som f.eks. 3 professionhøjskoler.
Tilbuddene evalueres ift. de tilbudte timepriser, udviklingskompetencer (inkl. projektmodel og organisation) og drift, vedligehold og support (herunder etablering af drift, supportsetup og vedligeholdsproces).
Ordregiver kan yderligere forlænge Rammeaftalen i op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal beskrive op til 5 referencer fra tidligere opgaver. Referencerne må ikke være afsluttet for mere end 3 år siden.
• Det er et mindstekrav, at der minimum er 3 reference der vedrører Systemudvikling af en it-løsning. Løsningen skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse have været idriftsat. Referencekunden skal være en videregående uddannelsesinstitution.
• Det er et mindstekrav, at der minimum er 1 reference der vedrører support og vedligehold af en it-løsning. Løsningen skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse endvidere have været idriftsat hos minimum tre sammenhængende kunder. Med tre sammenhængende kunder, menes kunder der agerer inden for samme sektor/branche som f.eks. tre professionhøjskoler.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af ansøgninger eller tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12. maj 2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21. december 2010, lov nr. 618 af 14. juni 2011, lov nr. 1231 af 18. december 2012, lov nr. 511 af 27. maj 2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15. december 2015 (udbudsloven) samt lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
(2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
(2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk