Fakta om udbudet
Udbyder
Fors A/S
Kontrakttildeling (annullering) på Udbud med forhandling om ERP-system til 3 forsyninger
Fors A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
33032838
Tåstrup Møllevej 5
Holbæk
4300
Danmark
Kontaktperson: Pernille Haugaard
Telefon: +45 70202066
E-mail: pha@fors.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79231027.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fors.dk/
26863902
Lilleøvej 3
Korsør
4220
Danmark
E-mail: maj@skforsyning.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skforsyning.dk
36484438
Revlen2
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Carsten Ring
E-mail: cri@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.klarforsyning.dk
Del II: Genstand
Kontrakttildeling (annullering) på Udbud med forhandling om ERP-system til 3 forsyninger.
Udbud med forhandling om ERP-system til 3 forsyninger.
Udbuddet omhandler en kontrakt om levering og implementering af et ERP-system, samt support og
vedligeholdelse af systemet til 3 forsyninger- Fors A/S, KLAR Forsyning A/S og SK Service A/S.
Udbud indeholder følgende optioner (bilag 11):
O Konsulent timer.
O Support & Vedligeholdelse.
O Licenstilkøb.
O Udtrædelsesadgang 1.
O Udtrædelsesadgang 2.
O Overdragelse 1.
O Overdragelse 2.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk