Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Socialforvaltningen
Forhåndsmeddelelse angående markedsdialog for Udbudsprojektet i program ”Fælles Digital Fremtid”
Københavns Kommune, Socialforvaltningen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Bernstorffsgade 17
København V
1577
Danmark
Kontaktperson: Allan Winther
Telefon: +45 20353569
E-mail: ZI5M@sof.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/78942040.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/78942040.aspx
Del II: Genstand
Forhåndsmeddelelse angående markedsdialog for Udbudsprojektet i program ”Fælles Digital Fremtid”
Københavns Kommunes socialforvaltning, SOF, inviterer hermed interesserede aktører til en markedsdialog forud for et kommende udbud af en social- og sundhedsfaglig IT løsning til understøttelse af arbejdet på tre af Socialforvaltningens borgercentre med tilhørende tilbud: Borgercenter Børn og Unge, Borgercenter Handicap og Borgercenter Voksne.
Formålet med denne forudgående markedsundersøgelse er skabe det bedst mulige grundlag for det kommende udbud.
Interesserede leverandører bedes rette henvendelse til ordregivers kontaktperson, jf. del I.1 senest den 24. januar 2018. Interesserede leverandører får efterfølgende tilsendt oplæg til mødet.
Møderne vil blive gennemført hos Socialforvaltningen, Bernstorffsgade 17. For hver leverandør vil der blive afholdt et møde på 3½ time.
Der kan vælges mellem følgende datoer: 7., 8. eller 9. februar 2018. Afhængig af interessen for deltagelse kan der også gennemføres møder i dagene 26., 27. eller 28. februar 2018.
Vi forventer at leverandøren stiller med medarbejdere, der har kendskab til det social- og sundhedsfaglige område og et produktkendskab, der også rækker ind i IT løsningens arkitektur og teknik.Det kommende udbud vedrører anskaffelse af en ny fremtidig it-løsning, der kan understøtte det social- og sundhedsfaglige arbejde i Socialforvaltningen. Socialforvaltningen har behov for en skalérbar løsning til at understøtte forvaltningens behov med hensyntagen til forvaltningens volumen og kompleksitet.
Socialforvaltningen har haft en indledende dialog med markedet der viser, at markedet må antages at kunne levere løsninger, som opfylder dette ønske.
Socialforvaltningens arbejdsområde er borgere under 65 år herunder børn, der har store sociale og/eller psykiske problemer, har et handicap, er kriminalitetstruede, voldsramte, prostituerede eller har et stof- eller alkoholmisbrug, som de har brug for hjælp til at håndtere.
Nøgletal i relation til de tre borgercentre og deres udførende enheder (Borgercenter Handicap, Borgercenter Voksne og Borgercenter Børn og Unge) som skal anvende IT løsningen:
— Der er ca. 6 500 medarbejdere fordelt på ca. 38 organisatoriske enheder,
— Borgercentrene og deres udførende enheder udfører forskellige opgaver i relation til ca. 33 000 borgere pr. år.
Vi kan i øvrigt henvise til videoen "Socialforvaltningen kort fortalt, januar 2018": https://vimeo.com/250417436.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger