Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune
Vindere
Konsulentbistand til Microsoft-produkter og services
(19.04.2018)
Microsoft Danmark ApS
Kanalvej 7
2800 Kongens Lyngby
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 23-03-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 26-02-2018
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 23-03-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 26-02-2018
Time: 12:00
Konsulentbistand til Microsoft-produkter og services
Københavns Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Alle 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Martin Regner Groth
E-mail: martin.regner.groth@ks.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79731364.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79731364.aspx
Del II: Genstand
Konsulentbistand til Microsoft-produkter og services
Københavns kommune ønsker konsulentbistand i forhold til Microsoft cloud løsninger, herunder Microsoft 365 og Microsoft Azure og installerede Microsoft produkter der anvendes på brugeres enheder og på kommunens servere. Det gælder både eksisterende produkter og services samt eventuelle nye Microsoft produkter og services Microsoft måtte introducere i aftalens løbetid.
Konsulentbistanden skal kunne dække følgende områder:
— IT-arkitektur,
— Løsningsdesign,
— Implementering,
— Teknisk uddannelse.
Københavns Kommune ønsker også muligheder for konsulentbistand inden for bredere områder som strækker sig over mange produkter og services. Eksempler kunne være Smart City og Mobile first.
Københavns kommune ønsker konsulentbistand i forhold til Microsoft cloud løsninger, herunder Microsoft 365 og Microsoft Azure og installerede Microsoft produkter der anvendes på brugeres enheder og på kommunens servere. Det gælder både eksisterende produkter og services samt eventuelle nye Microsoft produkter og services Microsoft måtte introducere i aftalens løbetid.
Konsulentbistanden skal kunne dække følgende områder:
— IT-arkitektur.
Udarbejdelse af overordnet struktur, herunder sikkerhedsstruktur, af Københavns kommunes brug af den nyeste palette af Microsoft komponenter og deres samspil med resten af Københavns kommunes IT-systemer.
— Løsningsdesign.
Udarbejdelse af konkret design for implementering af enkelte komponenter eller services i forhold til producentens best practices.
— Implementering.
Konkret hjælp til implementering af komponenter eller services i forhold til producentens best practices.
— Teknisk uddannelse.
Opkvalificering af teknisk personale så de kan varetage driften og videreudvikling af implementerede komponenter. Det kan både være reel undervisning og forskellige former for sidemandsoplæring.
Københavns Kommune ønsker også muligheder for konsulentbistand inden for bredere områder som strækker sig over mange produkter og services. Eksempler kunne være Smart City og Mobile first.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet, mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen.
Ordregiveren kan forlænge Aftalen med op til 2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk