Fakta om udbudet
Indlevering af tilbud
Udbyder
Aalborg Kommune, Borgmesterens Forvaltning
Opdateringer
I stedet for:
IV.3.4 Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
14.5.2018 (12:00)
Læses:
IV.3.4 Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
24.5.2018 (12:00)
Yderligere supplerende oplysninger
Berigtigelser eller tilføjelser I det korresponderende udbudsmateriale.
Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale
Tilbudsfristen er forlænget til d. 24.5.2018, kl. 12.00.
Rammeaftale vedrørende levering og montering af gardiner og indvendig solafskærmning
Aalborg Kommune, Borgmesterens Forvaltning
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Aalborg Kommune, Borgmesterens Forvaltning
Rantzausgade 4, 2. sal
Kontaktpunkt(er): Laila Krenchel
Att: Laila Krenchel
9000 Aalborg
Danmark
Telefon: +45 99314683
Mailadresse: udbud@aalborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://aalborg.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.aalborg.dk/business/leverandoerer/leverandoer-tilaalborg-kommune
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
NUTS-kode
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 5 800 000,00 DKK39515100, 39515000, 39515400, 44115810, 39515410, 44115900, 19244000
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: iht. udbudsmaterialet
iht. udbudsmaterialet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
iht. udbudsmaterialet
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 40
2. Kvalitet. Vægtning 30
3. Løsningsbeskrivelser. Vægtning 30
Vejledende forhåndsmeddelelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2018/S 059-131216 af 22.3.2018
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: 2022
Klagenævn for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Danmark
Mailadresse: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
Danmark
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100