23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2013/S 122-209554
Offentliggjort
26.06.2013
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
09.08.2013 Kl. 12:00

Addresse
Kuben Management A/S, Skibbrogade 3, Att: Viggo Dalager, 9000 Aalborg

Udbyder

Plus Bolig

Totalrådgivning for opførelse/ombygning til ca. 120 ungdomsboliger, beliggende Poul Paghs Gade


Plus Bolig

Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Plus Bolig
Østre Allé 101
Att: Viggo Dalager
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 98778951
Mailadresse: vda@kubenman.dk
Fax: +45 98778950

Yderligere oplysninger fås her: Kuben Management A/S
Mølleå 1
Att: Viggo Dalager
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 98778951
Mailadresse: vda@kubenman.dk
Fax: +45 98778950
Internetadresse: www.kubenman.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Kuben Management A/S
Skibbrogade 3
Att: Viggo Dalager
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 98778951
Mailadresse: vda@kubenman.dk
Fax: +45 98778950
Internetadresse: www.kubenman.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Kuben Management A/S
Skibbrogade 3
Att: Viggo Dalager
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 98778951
Mailadresse: vda@kubenman.dk
Fax: +45 98778950
Internetadresse: www.kubenman.dk

I.2)Type ordregivende myndighed
Offentligt organ


I.3)Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter


I.4)Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse

II.1.1)Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Prækvalifikation i forbindelse med totalrådgivning for opførelse/ombygning til ca. 120 ungdomsboliger, beliggende Poul Paghs Gade.


II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 12: Arkitektvirksomhed, rådgivende ingeniørvirksomhed og integreret ingeniørvirksomhed, byplanlægning og landskabsarkitektur, hermed beslægtet teknisk-videnskabelig konsulentvirksomhed, teknisk prøvning og analyse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: 9000 Aalborg.

NUTS-kode DK04

II.1.3)Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt


II.1.4)Oplysninger om rammeaftale

II.1.5)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Arkitekt- og ingeniørrådgivning som totalrådgiver i henhold til Danske Ark og FRI ydelsesbeskrivelse, herunder projektering, fagtilsyn og byggeledelse i forbindelse med opførelse/ombygning af ca. 120 ungdomsboliger. Eksisterende Poul Paghs Gade s skoler har et areal på ca. 4.000 m2.

II.1.6)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

71500000

II.1.7)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej


II.1.8)Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej


II.1.9)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej


II.2)Kontraktens mængde eller omfang

II.2.1)Samlet mængde eller omfang:

II.2.2)Oplysninger om optioner

II.2.3)Oplysninger om forlængelse

II.3)Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)



Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Kontraktbetingelser

III.1.1)Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Iht. ABR 89.


III.1.2)De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Iht. ABR 89.


III.1.3)Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Deltagere i et evt. konsortium eller lignende sammenslutning skal påtage sig soldiarisk hæftelse direkte overfor ordregiver. Mindst 1 af konsortiedeltagerne skal have fuld prokura over konsortiet.


III.1.4)Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej


III.2)Betingelser for deltagelse

III.2.1)De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: A. Firmanavn, adresse, telefon, e-mail. For totalrådgiver oplyses desuden kontaktperson og e-mail.
B. Oplysning om ejerforhold.
C. Tro og love erklæring om gæld til det offentlige jvf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.05.1997. Ubetalt og forfalden gæld må ikke overstige 100 000 DKK.
D. Tro og love erklæring om, at ansøgeren ikke befinder sig i en udelukkelses grund, jvf. udbudsdirektivet art. 45 stk 1 og stk. 2 litra a,b,c,e og ø.


III.2.2)Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: For de virksomheder der indgår i totalrådgivers organisation skal fremsende følgende oplysninger:
Revisorattesteret erklæring om virksomhedens økonomiske nøgletal for de seneste 3 regnskabsår, omfattende omsætning, resultat før skat og egenkapital.
E. For nystartede virksomheder vedlægges nøgletal minimum fra seneste regnskabsår suppleret med en finansiel vurdering fra revisor.
F. Kopi af relevant gældende erhvervsansvarsforsikring.


III.2.3)Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
G. Totalrådgiveren skal redegøre for teamets sammensætning og organisation.
H. Referenceliste indeholdende max. 10 relevante referencer fra de seneste 5 år. Vedlægges mere end 10 referancer vil ordregiver alene gennemgå og lægge vægt på førstnævnte 10 referancer. Der vil blive lagt vægt på relevans, kompleksicitet og bæredygtighed i forhold til ombygning og renovering af ungdomsboliger.
I. Nøgletal i form af karakterbog og datablade eller lignende oplysninger for hver enkelt virksomhed.
J. Oplysninger om virksomhedernes faglige kapacitet de seneste 3 år opdelt i relevante faggrupper.


III.2.4)Oplysning om reserverede kontrakter

III.3)Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter

III.3.1)Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej


III.3.2)Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej



Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure

IV.1.1)Type procedure
Begrænset


IV.1.2)Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindsteantal 5: og største antal 7


IV.1.3)Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen

IV.2)Tildelingskriterier

IV.2.1)Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument


IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej


IV.3)Administrative oplysninger

IV.3.1)Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:

IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej


IV.3.3)Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

IV.3.4)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
9.8.2013 - 12:00


IV.3.5)Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage

IV.3.6)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.


IV.3.7)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

IV.3.8)Åbning af bud


Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej


VI.2)Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej


VI.3)Yderligere oplysninger
Opgaven udbydes med forbehold for de bevilgende myndigheders godkendelse. Der skal fremsendes et eksemplar af anmodningen om prækvalifikation med den krævede dokumentation. Anmodningen om prækvalifikation kan ikke sendes via e-mail.


VI.4)Klageprocedurer

VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Kampmannsgade 1
1780 København V
DANMARK
Telefon: +45 33307621
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799

VI.4.2)Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Regler om indgivelse af klager fremgår af Lov om håndhævelse af udbudsreglerne, nr. 492 af 12.5.2010. Herefter kan ansøgere, som ikke er blevet prækvalificeret indgive klage i overensstemmelse med lovens §7: »§7 Har en ordregiver iværksat et begrænset udbud, et udbud efter forhandling med forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse eller et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog, efter udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet i Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. § 2, stk. 1, nr.1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.«


VI.4.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24.6.2013

Send til en kollega

0.047