Fakta om udbudet
Udbyder
Vejdirektoratet
Rammeaftale vedr. udvikling af Vejdirektoratets trafikantrettede apps
Vejdirektoratet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Carsten Niebuhrs Gade 49
København V
1577
Danmark
Kontaktperson: Christian Rantzow von Huth
Telefon: +45 72443499
E-mail: crvh@vd.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://vd.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale vedr. udvikling af Vejdirektoratets trafikantrettede apps
Vejdirektoratet ønsker at indgå rammeaftale med en leverandør om løbende køb af udviklingsbistand til udvikling og vedligehold af trafikantrettede mobile apps.
Vejdirektoratet har igennem flere år arbejdet med trafikantrettede apps til mobile enheder. Vejdirektoratet udvikler de mobile tjenester med henblik på at give trafikanterne trafikinformation, der er rettidig, korrekt og specifik for deres geografiske placering, samt gør det muligt at lave data-/informationsindsamling fra trafikanterne.
Vejdirektoratet ønsker derfor at indgå rammeaftale om løbende køb af bistand til udvikling og vedligehold af trafikantrettede mobile apps.
Vejdirektoratet ønsker at få udviklet native apps til hhv. IOS og Android. De eksisterende apps er i dag udviklet i henholdsvis Android Studio og Java (Android apps https://eclipse.org/) samt X-code (IOS https://developer.apple.com/xcode/) og Objective-C. Der vil være tale om nyudvikling, videreudvikling, herunder videreudvikling af allerede lancerede apps, samt i en vis udstrækning vedligehold.
Se nærmere i Udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale vedr. udvikling af Vejdirektoratets trafikantrettede apps
Aarhus
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del VI: Supplerende oplysninger
Fristen anført i pkt. IV.2.2 er gældende for ansøgning om prækvalifikation.
Prækvalifikationsansøgningen skal afleveres i 1 papireksemplar samt digitalt som pdf på USB-stik el. lign.
Ansøgningen skal - udover det anførte i III.1.2 og III.1.3 - indeholde oplysninger om ansøgerens ejerforhold, herunder oplysninger om koncernforbundne selskaber.
Som bilag til ansøgningen skal der vedlægges udfyldt "Det fælles europæiske udbudsdokument". Dokumenteter tilgængeligt samme sted som udbudsmaterialet, jf. pkt. I.3).
Tilbud skal afgives på dansk. Der henvises til udbudsmaterialet (Bestemmelser om udbud og tilbud) for en beskrivelse af tilbudsprocessen.
Eventuelle spørgsmål stilles til e-mailadressen anført i udbudsmaterialet, Bestemmelser om udbud og tilbud, afsnit 4.
Spørgsmål og svar vil blive gjort tilgængelige på internetadressen anført i I.3), under Aktuelle udbud.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
Ingen.
Danmark
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Lov om Klagenævnet for Udbud", lov nr. 492 af 12.5.2010, medefterfølgende ændringer, sidst lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016.
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kortredegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået. Det er en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 2, stk.2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk. 1.
VI.4.4)
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk